AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Hoorde er gister tijdens t trainen weer eentje.

' Van anabolen krijg je nep spieren, zitten vol met water, 't zijn gewoon waterspieren '

Kon me lach niet inhouden op dat moment.

300px-King_Triton.jpg

Suiker is wel degelijk een synoniem voor koolhydraat.
Langs de andere kant kan suiker ook verwijzen naar sucrose, fructose, glucose,...

Petitblonde heeft dus gelijk. Zeker als je van "suikers" in meervoud praat, gaat het over koolhydraten.
Suiker is idd koolhydraat, maar koolhydraten hoeven niet altijd suikers te zijn

Suiker is idd koolhydraat, maar koolhydraten hoeven niet altijd suikers te zijn
Zoals ik al zei, hangt dat af van welke betekenis van "suikers" je gebruikt. Als je suikers als synoniem voor koolhydraten gebruikt, dan zijn koolhydraten dus wel altijd suikers.

Fitnessinstructeur keurde het hele Wendler schema compleet af, hij vond het onzin dat je niet elk setje een rep out zou doen. Ik probeerde hem nog uit te leggen dat ik anders niet genoeg energie had voor het laatste setje en dat ik het niet zelf had verzonnen maar het uit de wereld van competief plers komt die wel weten wat ze doen. Daarop vond hij dat ik het verkeerd had begrepen en dat je gewoon altijd tot falen moet trainen voor kracht.

Jammer, hij traint zelf lekker met goede progressie had hem hoger ingeschat :(

Zoals ik al zei, hangt dat af van welke betekenis van "suikers" je gebruikt. Als je suikers als synoniem voor koolhydraten gebruikt, dan zijn koolhydraten dus wel altijd suikers.

Dat is volgens mij sowieso een nergens op slaande opmerking.
Suiker is ook al een verzamelnaam voor een aantal stoffen. daarbuiten is elke suiker wel een koolhydraat, maar elke koolhydraat geen suiker.
Zelfde als zeggen dat elke opel een auto is en elke auto een opel.
(er even van uitgaande dat ze geen andere dingen maken he :P)

Vandaag na et examen zit ik iets te eten in het 'restaurant' dat bij de school hoort. Komt een klasgenoot naar me toe:

-Een vriend van mij moet iets hebben voor zijn spieren, ma ik dacht da gy hem misschien kon verder helpen?
°Zeg em maar dat mijn advies is dat ie om te beginnen een degelijk voedingsschema en trainingsschema op moet stellen
-Ah ok, hij wou annabolen nemen, maar dat is niet gezond ofwel?
°De rest zoals voeding enzo eerst op punt stellen, zéér belangrijk, zeker als je net begint.. Zeg maar dat ie begint met lekker veel te eten, op internet kan je vinden hoe en wat. Dan zal ie wel groeien.
-Ahzo, en moet hij dan ook nog trainen?

MIND=BLOWN

Dat is volgens mij sowieso een nergens op slaande opmerking.
Suiker is ook al een verzamelnaam voor een aantal stoffen. daarbuiten is elke suiker wel een koolhydraat, maar elke koolhydraat geen suiker.
Zelfde als zeggen dat elke opel een auto is en elke auto een opel.
(er even van uitgaande dat ze geen andere dingen maken he :P)
Je luistert niet. "Suikers" is een correct synoniem voor "koolhydraten", ook al wordt het ook soms gebruikt om specifieke koolhydraten aan te duiden.

Even enkele voorbeelden:
"Lef doet vandaag een examen over het metabolisme van suikers." Hier wordt suikers duidelijk als synoniem voor koolhydraten gebruikt.

"Lef heeft zijn thee graag zoet, dus hij doet er maar liefst 2 klontjes suiker in." Hier gaat het over tafelsuiker

Hetzelfde systeem heb je bij zout. Een zout is een chemische verbinding die bestaat uit kationen en anionen in een ionaire binding, welke in vaste toestand kristallijn is. Zo heb je oa. NaCl, KCl, AgI, KI, NaBr,...
Echter, in niet wetenschappelijke context, wordt met "zout" meestal NaCl bedoeld.

leuke discussie over suiker hierzo -.-

Idd wtf boeit het. Jullie hebben allebei gelijk maar toch blijven jullie elkaar maar 'verbeteren' omdat het net nog iets duidelijker kan. FAIL

Wel het goede topic gekozen voor de discussie overigens

Je luistert niet. "Suikers" is een correct synoniem voor "koolhydraten", ook al wordt het ook soms gebruikt om specifieke koolhydraten aan te duiden.

Even enkele voorbeelden:
"Lef doet vandaag een examen over het metabolisme van suikers." Hier wordt suikers duidelijk als synoniem voor koolhydraten gebruikt.

"Lef heeft zijn thee graag zoet, dus hij doet er maar liefst 2 klontjes suiker in." Hier gaat het over tafelsuiker

Hetzelfde systeem heb je bij zout. Een zout is een chemische verbinding die bestaat uit kationen en anionen in een ionaire binding, welke in vaste toestand kristallijn is. Zo heb je oa. NaCl, KCl, AgI, KI, NaBr,...
Echter, in niet wetenschappelijke context, wordt met "zout" meestal NaCl bedoeld.

heb je hele boeltje niet gelezen maar zal het ff uitleggen:

KOOLHYDRATEN
-monosachariden: glucose/fructose/lactose (hier zit jouw suiker in)
-bisachariden: a-glucose+b-lactose= galactose (die zitten hier in)
-polysachariden: zetmeel (complexe koolhydraten)

koolhydraten is dus een overkoepelende term.
chemische structuur van de sachariden zijn idem, het hangt er gewoon vanaf hoeveel er gekoppeld zijn(1:mono, 2:bi, meer: poly).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

daarnet zei een gast tegen me: ik was eens op bezoek bij een bodybuilder in duitsland, een beer van een vent maar hij kon nog geen stylo tillen. hij heeft enkel nepspieren van die spuiten en pillen. LOLLED

Even enkele voorbeelden:

Als je t aan mij zou vragen kreeg je 2 klontjes havermout in je thee.

heb je hele boeltje niet gelezen maar zal het ff uitleggen:

KOOLHYDRATEN
-monosachariden: glucose/fructose/lactose (hier zit jouw suiker in)
-bisachariden: a-glucose+b-lactose= galactose (die zitten hier in)
-polysachariden: zetmeel (complexe koolhydraten)

koolhydraten is dus een overkoepelende term.
chemische structuur van de sachariden zijn idem, het hangt er gewoon vanaf hoeveel er gekoppeld zijn(1:mono, 2:bi, meer: poly).
*Disachariden.

Van dit topic krijg ik zin in koolhydraatrijke cola.

kwil me havermout met brinta :) jumjum koolhydraatjes :D of lekker pasta of rijst jumjum!

"8) Je hoort vaak verhalen van mensen die zonder enige voorkennis anabolen gaan gebruiken. Vindt U dat er meer toezicht moet komen op de verkoop van anabolen? Waarom wel of waarom niet?

Het is echt niet zo gevaarlijk, als je weet wat je doet. Ze zouden een soort examen moeten maken net als voor autorijden. Dat je lessen neemt en ze je dingen leren ( ook hoe je goed moet spuiten etc) en theorie erbij. Dan een examen doen, en als je daar voor slaagt dan moet je het kunnen gebruiken. "

Wie is de mong**l die hier achter zit?? :roflol:

^ lol waar heb je dat vandaan? :)

"8) Je hoort vaak verhalen van mensen die zonder enige voorkennis anabolen gaan gebruiken. Vindt U dat er meer toezicht moet komen op de verkoop van anabolen? Waarom wel of waarom niet?

Het is echt niet zo gevaarlijk, als je weet wat je doet. Ze zouden een soort examen moeten maken net als voor autorijden. Dat je lessen neemt en ze je dingen leren ( ook hoe je goed moet spuiten etc) en theorie erbij. Dan een examen doen, en als je daar voor slaagt dan moet je het kunnen gebruiken. "

dat is soieso van job cohen ofso :roflol:

Terug
Naar boven