Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

En maar mekaar verstandloos noemen en andere ecto's citeren, maar als je ze wijst op hun stats dan is het ineens "benen verwaarloosd kan gebeuren" .."blessure" dit dat. Alles goed en wel als je 100kg weegt en tegenover een SQ van 100kg door blessure iig een bench van 125 kan zetten oid.
Maar nee hoor het is ecto's united hier tegenwoordig.

In die goeie ouwe tijd kreeg je een kaart en een bezoekje van de roze eenhoorn van skinnie tussen je billetjes als je dat soort taal uitsloeg.

Tijden veranderen :roflol:

Trololol:D

En maar mekaar verstandloos noemen en andere ecto's citeren, maar als je ze wijst op hun stats dan is het ineens "benen verwaarloosd kan gebeuren" .."blessure" dit dat. Alles goed en wel als je 100kg weegt en tegenover een SQ van 100kg door blessure iig een bench van 125 kan zetten oid.
Maar nee hoor het is ecto's united hier tegenwoordig.

In die goeie ouwe tijd kreeg je een kaart en een bezoekje van de roze eenhoorn van skinnie tussen je billetjes als je dat soort taal uitsloeg.

Tijden veranderen :roflol:

Trololol:D

Inderdaad trololololol want je weet zelf ook wel dat 75kg net niks is :P

fake stats brah, ik ben zwaarder dan 99% hier.

reporten is voor homocoïtusuelen

ik was aan het full squatten.
vrouw: wat jij aan het doen bent is heel gevaarlijk. zo diep en zwaar dat kan echt niet.
ik: is niet gevaarlijk hoor
zij: echt wel
ik: nee hoor
zij: je bent wel eigenwijs he:
ik: nee hoor. waarom zou het gevaarlijk moeten zijn dan?
zij: ja komt heel veel druk op je knieen en dat is niet goed.
ik: dat gebeurt bij hardlopen ook. zeg maar tegen de mensen die aan het hardlopen zijn
zij: ja maar eh eh eh
ik: :D

Heeft ze ongelijk als ze zegt dat er veel druk komt op je knieen? Zoja, valt dit te vermijden of hoe zorg je ervoor dat het antwoord 'nee' is? Of maakt die druk niet zoveel uit?

(Serieuze vraag)

die druk schijnen de knieen voor gemaakt te zijn en is dus niet schadelijk.

en van mijn eigen ervaring zijn mijn knieen door squatten alleen maar sterker geworden en heb er nu nooit meer last van terwijl dat eerder anders was

Heeft ze ongelijk als ze zegt dat er veel druk komt op je knieen? Zoja, valt dit te vermijden of hoe zorg je ervoor dat het antwoord 'nee' is? Of maakt die druk niet zoveel uit?

(Serieuze vraag)

full squats zijn de gezondste squatvariant van ze allemaal, dat dat niet zo is is gewoon een hardnekkig fabeltje dat tot leven geroepen is door idioten.

Ga zelf maar even cirkelloper worden in de eredivisie, succes met blauwe ogen, stoten in je ballen, ijsbeentjes, blauwe scheenbenen en maagstompen.

Mensen die nooit serieus geprobeerd hebben te handballen weten inderdaad niet hoe zwaar (maar ook leuk) de sport kan zijn.

iemand zei laatste tegen me :

ey, als je stopt met eiwitshakes te nemen he, word je dan superziek?

zei die echt srs..

heb maar niet erop geantwoord, heeft toch geen zin met die mannetjes :S

Ik squat 3x10x70 en heb geen dunne poten maar ben geblesseerd geweest, niet meteen conclusies trekken.

same here! en jij squat dan nog veel meer dan mij!ik doe 5*8*40! wel in superset met leg press. maar erg indrukwekkend is dat niet!

En dan is het nog de vraag hoe de meeste hier squatten ;)

waarom doet het gewicht er altijd toe? je moetgeen squat hebben van 150 om buffe benen te hebben;)

Respect, ,ben ook weer net begonnen na een knie blessure

idd respect, knieblessures zijn egt lastig om na te herbeginnen. men knieen kninnen bij elke rep die ik doe:s

Terug
Naar boven