DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
En dan is het nog de vraag hoe de meeste hier squatten![]()
Denk dat er bijna niemand fatsoenlijk onder parallel squat van het bodybuild gedeelte.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat er bijna niemand fatsoenlijk onder parallel squat van het bodybuild gedeelte.

Respect, ,ben ook weer net begonnen na een knie blessure
Thanks man, kwestie van alles geven tijdens het squaten. Ik squat nu al beter als ervoor. Ga nu de 7de maand in van mijn Voorste Kruisband reconstructie revalidatie.

En maar mekaar verstandloos noemen en andere ecto's citeren, maar als je ze wijst op hun stats dan is het ineens "benen verwaarloosd kan gebeuren" .."blessure" dit dat. Alles goed en wel als je 100kg weegt en tegenover een SQ van 100kg door blessure iig een bench van 125 kan zetten oid.
Maar nee hoor het is ecto's united hier tegenwoordig.
In die goeie ouwe tijd kreeg je een kaart en een bezoekje van de roze eenhoorn van skinnie tussen je billetjes als je dat soort taal uitsloeg.
Tijden veranderen
Trololol

Thanks man, kwestie van alles geven tijdens het squaten. Ik squat nu al beter als ervoor. Ga nu de 7de maand in van mijn Voorste Kruisband reconstructie revalidatie.
Handbal :/
handbal is vetHandbal :/
April gebeurt, Augustus geopereerd aangezien 1/3 van mijn meniscus in mijn knie zweefde.

fake stats brah, ik ben zwaarder dan 99% hier.
reporten is voor homocoïtusuelen
Heeft ze ongelijk als ze zegt dat er veel druk komt op je knieen? Zoja, valt dit te vermijden of hoe zorg je ervoor dat het antwoord 'nee' is? Of maakt die druk niet zoveel uit?
(Serieuze vraag)
Ga zelf maar even cirkelloper worden in de eredivisie, succes met blauwe ogen, stoten in je ballen, ijsbeentjes, blauwe scheenbenen en maagstompen.
Ik squat 3x10x70 en heb geen dunne poten maar ben geblesseerd geweest, niet meteen conclusies trekken.

Respect, ,ben ook weer net begonnen na een knie blessure
waarom doet het gewicht er altijd toe? je moetgeen squat hebben van 150 om buffe benen te hebben![]()