XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

'ik ga even buik trainen want wil wel wat buikvet kwijtraken zodat me abs er wat beter doorkomen'

noot; hem al 4x uitgelegd dat abs are made in the kitchen en door deadliften, squaten, vrijwel alles wat hij niet doet zeg maar...
Idd, velen denken dat abs komen van enkel wat sit ups en een buikspiertoestel in de gym.

Oja,

ook nog een gastje gisteren, gok jaartje of 15.

Komt binnen, gaat op de biceps machine zitten met de armen over elkaar, doet daar 20min over 3 setjes. dan gaat ie verkapte triceps pull down doen aan de kabels.

Kom ik hem in de kleedkamer tegen omdat wat van zijn maatjes aankwamen.

' Ja gast, ik heb al vette training gehad, ik ga jullie helpen, zodat jullie morgen schreeuwen vd pijn'

Heb een keer verbaasd gefronst met de wenkbrauwen en toen maar besloten om niet te reageren..

Laat hem maar lekker baas zijn bij zijn vriendjes

Gister bij mijn gym ook:
11 mensen, 5 hempies, 6 t-shirts, 2 bb waardige fysieken..
En die twee hadden een t-shirt aan :roflol:

Mensen die binnen komen en direct beginnen aan quarter pull ups en dan 5 herhalingen doen.. En je vervolgens aan staan te gapen als ik een dead hang doe :roflol:

Het is niet zo dat iedereen die in een hempie traint meteen afgaat. Maar komaan het is winter en echt niet super warm in die gym.

Inb4: poster staat zelf in hempie op zijn avatar.

Ik train altijd in mijn tanga slip :trollface:

Het is niet zo dat iedereen die in een hempie traint meteen afgaat. Maar komaan het is winter en echt niet super warm in die gym.

poster staat zelf in hempie op zijn avatar :D

train ook wel eens in hempie, vind het af en toe wel lekker motiverend om te zien tijdens trainen hoe je spieren werken.

Plus bitches en ecto's be mirin'

inb4 poster is aandachtsgeil

:trollface:

Gister bij mijn gym ook:

Mensen die binnen komen en direct beginnen aan quarter pull ups en dan 5 herhalingen doen.. En je vervolgens aan staan te gapen als ik een dead hang doe :roflol:

bij ons wel, verwarming op maximaal volgens mij, niet uit te houden daar..

Gister bij mijn gym ook:

Dus? Als ik train krijg ik het alsnog warm :P Misschien moet je eens harder gaan trainen :roflol:

"ik kon 200kg drukken, maar ik heb er hartproblemen door gekregen dus doe ik het niet meer".

aldus een dikke metser van eind de 20 die er niet uitziet alsof hij al een gewicht vastgehouden heeft en meer zuipt dan mij.

jij houdt je veeeeeel te veel bezig met anderen.

ps: mijn broer loopt het hele jaar door in t-shirt en heeft het nooit koud. Dus niet iedereen heeft het zo kou als jij.

Ik sta op de gang in ons studentenhuis. Er wordt aan mij gevraagd of ik mee op stap ga vanavond.
Ik zeg al lachend: 'Zie ik nog wel, benen trainen vanavond, gaat weer pijn doen :D
Krijg ik als antwoord: 'Haha, benen trainen? Dat doe ik al genoeg als ik naar school wandel'

En ja, hij was serieus -_-

Oja,

ook nog een gastje gisteren, gok jaartje of 15.

Komt binnen, gaat op de biceps machine zitten met de armen over elkaar, doet daar 20min over 3 setjes. dan gaat ie verkapte triceps pull down doen aan de kabels.

Kom ik hem in de kleedkamer tegen omdat wat van zijn maatjes aankwamen.

' Ja gast, ik heb al vette training gehad, ik ga jullie helpen, zodat jullie morgen schreeuwen vd pijn'

Heb een keer verbaasd gefronst met de wenkbrauwen en toen maar besloten om niet te reageren..

Laat hem maar lekker baas zijn bij zijn vriendjes

Altijd zo leuk dat iedereen er bij zet "ik heb er maar niet op gereageerd", alsof uberhaupt de gemiddelde dbber in dit topic daar het fysiek of de ballen voor heeft :p

Ik sta op de gang in ons studentenhuis. Er wordt aan mij gevraagd of ik mee op stap ga vanavond.
Ik zeg al lachend: 'Zie ik nog wel, benen trainen vanavond, gaat weer pijn doen :D
Krijg ik als antwoord: 'Haha, benen trainen? Dat doe ik al genoeg als ik naar school wandel'

En ja, hij was serieus -_-

toch zijn goed recht.

Chicks don't care about legs.

hempie :roflol:

gekkerds

Vriend van me: nee man, ik train benen niet, ik fiets al. Vervolgens zegt hij, ik train maandag borst biceps, dinsdag rug triceps en woensdag borst biceps.
Ik vraag: En je schouders dan?
Oh ja, als ik tijd heb pak ik die nog.
Gaat hij een xtje extra op vrijdag, pakt hij borst biceps.
Verder heeft hij nog nooit gedeadlift, een BOR gedaan of gesquat. Na iedere training klaagt hij over spierpijn. Allemaal helemaal goed.
Beachboy inc.

Dus? Als ik train krijg ik het alsnog warm :P Misschien moet je eens harder gaan trainen :roflol:

jij houdt je veeeeeel te veel bezig met anderen.

ps: mijn broer loopt het hele jaar door in t-shirt en heeft het nooit koud. Dus niet iedereen heeft het zo kou als jij.

Ik heb het accent denk ik verkeerd gelegd. Het ging eigenlijk alleen om de verhouding hempie/t shirt en goede fysieken. Want ik loop zelf ook het hele jaar door in een t shirt.
En klopt ik ben wel iemand die veel observeerd, maar verder ben ik hier veel mee bezig. Het is dat het me te binnen schoot.

En bosman, Ik heb het ook vrij warm wanneer ik train. Shirt is vaak wel uit te wringen, zeker na een training waar zwaar word gesquat of gedeadlift.

mij boeit het geen ene fl**ker wat iemand aan heeft als ie maar niet constant loopt te praten en zeiken maar gewoon naar de sportschool komt om te trainen.

Terug
Naar boven