XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Bij ons is er een hilarische 16jarige die kuurt en enkel borst-biceps traint...

8 weken verder kan hij nu enkel nog lopen als een gorilla...

Meestal droppen onervaren beachboys dit+

`ik heb gister voor het eerst een eiwitshake genomen, en had vandaag geen last van spierpijn`

Die hoor ik zo vaaak lol

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 13:38 ----------

haha wat een baasje.
ben benieuwd hoe zijn benen er uit gaan zien ten opzichte van de rest van zijn lichaam tegen die tijd

Ben sowieso benieuwd hoe diegene eruit ziet na een jaar als die alleen borst en biceps traint met kuren xD + waarschijnlijk slechte voeding..

Laatst bewerkt:
Broertje: ik moet veel koolhydraten eten, maar ik mag geen suikers eten
Ik: koolhydraten zijn suikers
Broertje: ...

zit nogal verschil tussen koolhydraten en suikers meid
Suiker is wel degelijk een synoniem voor koolhydraat.
Langs de andere kant kan suiker ook verwijzen naar sucrose, fructose, glucose,...

Petitblonde heeft dus gelijk. Zeker als je van "suikers" in meervoud praat, gaat het over koolhydraten.

Nee, ze zijn wel degelijk synoniemen, binnen de suikers of koolhydraten zijn er wel onderverdelingen... maar hij (en vele anderen) bestempelt koolhydraten als "goede suikers", en suiker als "slechte suikers".

• Like
Waarderingen: Lef
Nee, ze zijn wel degelijk synoniemen, binnen de suikers of koolhydraten zijn er wel onderverdelingen... maar hij (en vele anderen) bestempelt koolhydraten als "goede suikers", en suiker als "slechte suikers".

das waar, daarom spreek ik altijd van trage of snelle koolhydraten of suikers alsk tege iemand over bb spreke om het duidelijker te maken. niet dat het altijd helpt maar toch

• Like
Waarderingen: Lef
Net terug en op voetbal kwam er zo'n gast bij me staan tijdens een oefening:

- Zo hoe lang train je al?
* Bijna 4 maandjes denk ik
- Je mag dan bijna stoppen met fitnessen zeker?
* Waarom?
- Anders ga je uit je vel groeien man

Had even een mind****, wist echt niet wat ie daarmee bedoelde.

Net terug en op voetbal kwam er zo'n gast bij me staan tijdens een oefening:

- Zo hoe lang train je al?
* Bijna 4 maandjes denk ik
- Je mag dan bijna stoppen met fitnessen zeker?
* Waarom?
- Anders ga je uit je vel groeien man

Had even een mind****, wist echt niet wat ie daarmee bedoelde.

figuurlijk wss

Gister in gym vertelde een persoon dat hij 1x per jaar kuurt en ik vroeg een beetje naar zijn ervaring enzo. Toen liep een man van rond de 40 met zwaar overgewicht langs en die hoorde het woordje ''gebruiken'', waarop hij reageerde (met serieuze stem) :

Man: ''jullie zitten toch niet aan die verschrikkelijk shakes he?''
Ik: Hoezo?
Man: Weet je hoe slecht dat is voor je, dat synthetische spul?
Ik: Nee dat weet ik niet, want het wordt gewoon uit normale voeding gehaald.
Man: Nou... ik geloof er niet in, allemaal synthetisch.

Ik moest echt meteen aan dit topic denken xD. Hij die kan niet van de chocolade repen en patat kan afblijven maar wel ons voedingsadvies geven over wat ongezond is :-#.

Zelfde man
Man: Bodybuilden is slecht voor je hoor.
Ik: Nou dat zal wel meevallen 4x per week een uurtje sporten en goed erbij eten.
Man: Alle sporten waar je extreem in gaat zijn slecht voor je. Een vriend van mij was bodybuilder en toen hij stopte was zijn spiermassa na een maand helemaal weg!! Hij is nu 2x zo dun als ik.
Ik: Ja, Dat is toch logisch als je stopt met trainen en waarschijnlijk niet zo meer eet als toen?

Weet niet meer wat hij daarop zei.. ik ging maar zo snel mogelijk verder lol.

Hoorde er gister tijdens t trainen weer eentje.

' Van anabolen krijg je nep spieren, zitten vol met water, 't zijn gewoon waterspieren '

Kon me lach niet inhouden op dat moment.

Hoorde er gister tijdens t trainen weer eentje.

' Van anabolen krijg je nep spieren, zitten vol met water, 't zijn gewoon waterspieren '

Kon me lach niet inhouden op dat moment.

Zit toch zekers een kern van waarheid in, ken er wel met behoorlijke massa en een vrij laag vetpercentage met amper definitie. Reken maar dat er vochtballen rondlopen.

Terug
Naar boven