AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Daarnet in gym zo'n heel groepje die geen **** van BB af weet. Zat er eentje dumbbell flys te doen terwijl de rest (6man) aan het toekijken was, ze deden elk om de beurt :p toen vroeg die gast ' hoe heet deze oefening eigenlijk ' en antwoord de opper troll ' dat heet flying dumbbells'. Kon m'n lach even niet inhouden :p die andere zei dan ' aaah ja was ik vergeten '
zolang de uitvoering maar goed was en ze hard trainde :)

Hij is goed :D

(Kun je dat hakenkruis niet van ava halen? Weinig klasse dit bro)

(en vroeg of laat krijg je er toch een kaart voor ...ik laat t alleen maar ff weten ;) )

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 21:55 ----------

Van 75 kg naar 86kg, je bent ook wel een monster.

Of ga je straks van 86kg naar 97kg?

ja, heb d-bol geknald en ging lekker, nu winny dr achteraan om ff wat scherper te staan en daarna maak ik in mn eigen UG lab zelf test dus ik verwacht binnenkort op de 110 te zitten. :)

(Kun je dat hakenkruis niet van ava halen? Weinig klasse dit bro)
(en vroeg of laat krijg je er toch een kaart voor ...ik laat t alleen maar ff weten ;) )
Lol, nee dat doet het hem juist.
Krijg ik geen kaart voor. Nog geen enkele klacht over gehoord. En staat nergens een regel tegen. Is geen nude pic dus mag het. Er wordt hier vaak met allerlei dingen gelachen die men als onethisch beschouwd. Die mogen ook dus mn avatar is niets anders.
100% forum legal.

Lol, nee dat doet het hem juist.
Krijg ik geen kaart voor. Nog geen enkele klacht over gehoord. En staat nergens een regel tegen. Is geen nude pic dus mag het. Er wordt hier vaak met allerlei dingen gelachen die men als onethisch beschouwd. Die mogen ook dus mn avatar is niets anders.
100% forum legal.

**** of het forumlegaal is of niet. je gaat toch niet met een hakenkruis rondlopen omdat het mag?

Het is ook niet grappig. Als iets beledigend is en grappig, dan kan het. Dit is gewoon beledigend.

Haal gewoon weg en bedenk een betere grap.

(trol een admin ofzo, dan heb je tenminste ballen, dit is gewoon dom man)

xx

Ik vind die avatar wel grappig :)

Je bent toch niet boos dat ik micheal jackson gebruik voor mijn avatar he :( ?

Je bent toch niet boos dat ik micheal jackson gebruik voor mijn avatar he :( ?
Furious :mad:
Het is ook niet grappig. Als iets beledigend is en grappig, dan kan het. Dit is gewoon beledigend.
Ken veel beledigendere dingen. Is grappig voor open minded mensen. Die kop van mj zou voor bepaalde mensen ook beledigend kunnen zijn. Is kweste van bekrompenheid of achtergrond van de persoon die er naar kijkt. Wie het beledigend vind kan maar beter ook NOOIT MEER een grap maken waarin een bepaald persoon / type persoon / bevolkingsgroep voorkomt want dan doe je juist het zelfde. Ben er zeker van dat je dat al gedaan hebt. Dus argument = invalid.

Vanwaar die avatars ?

Nuttig antwoord is karma

"Zo jij hebt beste armen, alleen wanneer je stopt met trainen gaat het allemaal hangen" :rolleyes:

Terug
Naar boven