Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Bij ons mag onder de 16 alleen van 10-18u sporten ofzo, zit in de kleedkamer op mn trainingsmaat te wachten,

Doe ik beetje lomp staand op 1 been mn knee sleeve om, waardoor ik bij omdonder;

15jarige ecto in kickboksbroekje: "jah dat heb je als ke zo groot en zwaar word, dan verlies je je core stability"

Say whuuut ???

Bij ons mag onder de 16 alleen van 10-18u sporten ofzo, zit in de kleedkamer op mn trainingsmaat te wachten,

Doe ik beetje lomp staand op 1 been mn knee sleeve om, waardoor ik bij omdonder;

15jarige ecto in kickboksbroekje: "jah dat heb je als ke zo groot en zwaar word, dan verlies je je core stability"

Say whuuut ???
:roflol:

Ik val ook de hele tijd om hoor, maar kan ook door mn waterhoofd komen.

waarom doet het gewicht er altijd toe? je moetgeen squat hebben van 150 om buffe benen te hebben;)

Ik heb niet gezegt dat het gewicht verteld hoe de benen eruit zien maar ik zie vaak dat mensen overdreven hoog squatten ;)

ja dat klopt pakken ze 150kg gaan ze heel klein stukje naar benden en gelijk omhoog, als ze nou gewoon helft pakken en goede sqaut doen...

waarom doet het gewicht er altijd toe? je moetgeen squat hebben van 150 om buffe benen te hebben;)

Ik heb niet gezegt dat het gewicht verteld hoe de benen eruit zien maar ik zie vaak dat mensen overdreven hoog squatten ;)

To get bigger, you have to get stronger, Reg Parks.

Nuff said

8 reps? je word pas echt sterk van 40reps!

Personal trainer die eens in de week 15 minuten traint en vervolgens zegt dat meer dan dat helemaal niet nodig is.

Serieus .. ?

Lijkt me onzin dat hij dat zegt
Naja, hij zegt dat hij die 15 minuten gebruikt om alle spieren helemaal "kapot" te trainen en dat mensen die 3-4x p/w trainen aan het overtrainen zijn en daarom dus ook als deze mensen stoppen met trainen voor een tijdje er niks meer van hun spieren overblijft.

:o

ik zelf voordat ik op dbb kwam:

-kuren is gewoon een keer een pilletje nemen (zoals een tik-tak) en je wordt gespierd.
-Je kan zo groot worden als je wil als je maar genoeg traint (echt Jay Cutler groot)
-opdrukken is voor je biceps
-machines zijn beter dan losse gewichten
-geen benen trainen want dat is slecht voor je knieën
-100 herhalingen met sit-ups omdat je dan een sixpack kreeg
-ik dacht dat ik veel at maar als ik terugkijk viel dat heel erg mee

maar gelukkig zit ik inmiddels 1.5 jaar op dbb en weet ik beter

ik zelf voordat ik op dbb kwam:

-kuren is gewoon een keer een pilletje nemen (zoals een tik-tak) en je wordt gespierd.
-Je kan zo groot worden als je wil als je maar genoeg traint (echt Jay Cutler groot)
-opdrukken is voor je biceps
-machines zijn beter dan losse gewichten
-geen benen trainen want dat is slecht voor je knieën
-100 herhalingen met sit-ups omdat je dan een sixpack kreeg
-ik dacht dat ik veel at maar als ik terugkijk viel dat heel erg mee

maar gelukkig zit ik inmiddels 1.5 jaar op dbb en weet ik beter

Dit :roflol:

Daarnet in gym zo'n heel groepje die geen **** van BB af weet. Zat er eentje dumbbell flys te doen terwijl de rest (6man) aan het toekijken was, ze deden elk om de beurt :p toen vroeg die gast ' hoe heet deze oefening eigenlijk ' en antwoord de opper troll ' dat heet flying dumbbells'. Kon m'n lach even niet inhouden :p die andere zei dan ' aaah ja was ik vergeten '

Daarnet in gym zo'n heel groepje die geen **** van BB af weet. Zat er eentje dumbbell flys te doen terwijl de rest (6man) aan het toekijken was, ze deden elk om de beurt :p toen vroeg die gast ' hoe heet deze oefening eigenlijk ' en antwoord de opper troll ' dat heet flying dumbbells'. Kon m'n lach even niet inhouden :p die andere zei dan ' aaah ja was ik vergeten '
Whahaha :p

Terug
Naar boven