Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

dat kan ik ook in 1 maand bereiken met een paar spuiten.

die hoor ik ook zo vaak! ik stoor me er echt ENORM aan!
en dan hebben ze het nog niet eens over spuiten maar gewoon naturel:mad:

achterlijke verstandsloze :stfu:

Moet je antwoorden :

Als je in een maandje tijd er zo goed uit kan zien waarom doe je dat dan niet ?

Nu zie je er klote uit.

Moet je antwoorden :

Als je in een maandje tijd er zo goed uit kan zien waarom doe je dat dan niet ?

Nu zie je er klote uit.

antwoord: dat wil ik helemaal niet! ik vind dat helemaal niet mooi al die spieren en aders!

die shit vraag ik altijd.... maar het zijn ook vaak van die ecto's he... dan denk ik echt van damn! heb jij je verstand in je reet ofzo?!

dan vertel ik ze ook nog dat die bodybuilders er 4-6 jaar trainen (met of zonder doping) om uberhaupt in de amateur klasse mee te kunnen doen

Inderdaad :p, sorry maar volgens mij ben ik toch echt niet dik? ???

Ja, als ik jou was zou ik gaan cutten. Het is dat je hier zelf post anders had ik hem hier in het citaten van verstandlozen topic geplaatst hebt, anders had ik het voor je gedaan. "ben ik te dik?" @ 1,83 @ 58.4 KG :roflol:

jij bent focking dik man!!!!:eek:

just kidding' pantrofl. met amper 60 kilo te dik xD

+

Het was sarcasme jongens :roflol: Ik heb geen anorexia en weet dondersgoed dat ik dubbel moet bestellen bij uit eten gaan zoals vanavond :D.

"Laat je buik eens zien" (Niet op msn hoor, in't echt)
"dikz*k"

Toen moest ik eigenlijk best wel lachen aangezien diegene zelf zich kapot rookt (14 jr), zuipt, etc.
En het verband tussen die 2 dingen? Als je rookt en zuipt kun je nog best een platte buik hebben..

Oh, en bij deze heb ik ook iets geciteerd van een verstandloos persoon. Of telt dat niet?

i have to agree! wat een onzin heeft die gast daar uitgekraamt. het klopt van geen enkele kant

Terug
Naar boven