MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Als je gaat hardlopen kan je beter op 1 tempo hardlopen, dit is omdat anders de verhouding tussen vet en spier in je lichaam verstoord wordt en dan val je niet af.

Ja echt he. Was op de eerste dag van me stage, ik werk met veel vrouwen en een paar (vrouwelijke) gasten. Heb al meer van die achterlijke dingen gehoord. Die vrouwen zijn echt lomp als het op voeding aankomt. Ik denk telkens zal ik er wt van zeggen, maar telkens zeg k tegen mezelf: pleur op laat ze het uitzoeken.

Deze hoorde ik op mijn werk...
''Rust voor de spier is onzin, ik train ook gewoon elke dag mijn biceps''

lol.... Als ik ELKE dag mijn biceps zou trainen zoals ik mijn Biceps train...
dan mag ik over een paar weken MINIMAAL 5 jaar naar de fysio... :P

Zo'n beetje alle posts van sniperx, van "bulken als een beest" tot "opslurpen van 215ml melk"

ik had laatst ook een hele goeie te pakken, iemand zei tegen mij;

"ik drink iedere 12 flesjes bier en dan noemen mensen mij een alcoholist, als ik nou iedere avond 12 cola's drink, ben ik dan een colaist?"

Toen brak mijn klom...............

215ml? Doe je toch geen fles voor open :p?

Waar een wil is, is een weg.

Origineel gepost door sniperx
Jawel, maar ik ben niet zo'n fan van rugtraining, heb toch een rugtas op naar school.

:D

"Gast, je wordt dik. Ga je buikspieren trainen."
Werd gezegd tegen een gozer op school.

"Gespierd worden is echt niet moeilijk. Een maandje superhard trainen en je hebt een gespierd lichaam..."

Ik bodybuild zelf niet maar heb dit gesprek al een aantal keer gehad

Hij- Bodybuilden is helemaal niet goed voor je.
Ik- Waarom niet?
Hij- Nou duh.
Ik- Nee, zeg.
Hij- Nou gewoon

beste quote ooit. Ben je 12 ofzo mafkees

Bij mij met deadlift uitleggen van die instructeur

Je Borst omhoog houden..en je benen stijf houden.. het was zo krom als ik weet niet wat.. ja hoor dit is de goede houding
:roflol:

Ik luister nooit meer naar de bastards

Terug
Naar boven