MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

zo slecht is een biertje toch niet voor je spieren. je moet er alleen veel water bij drinken anders droog je uit.

tjah:d wat is het effect van je te bezuipen eigenlijk?

ik weet het niet :)
wat ik wel weet is dat alcohol katabool is ( het breekt dus spier af)
dus spieren opbouwen zul je dan wel niet doen volgens mij :D
laters

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

zo slecht is een biertje toch niet voor je spieren. je moet er alleen veel water bij drinken anders droog je uit.

idd 1 of 2 biertjes niet , maar het gaat hier wel over 10 a 12 + andere sterke drank he haha :)
water zal hij dan niet meer nuttigen als je het mij vraagt , mss de volgende dag :)

Water drinken = tegen de hoofdpijn = idd door uitdrogen.
Voor je spieren blijft het funest - alcohol is nou eenmaal katabool evenals dat het 'loze Kcal' zijn: geen voedingsstoffen voor je lijf. Dubbel slecht dus.

ik dacht dat het alleen rudimentaire hersencellen afbreekt. geen spiercellen. wat is jou bron?

Effecten van alcohol:
1) It negatively affects protein synthesis.
Protein synthesis is the process where amino acids are joined together to form complete proteins. Excessive alcohol consumption slows this process down by up to 20%, and since your muscles are made up of protein, you can see how this is a problem.

2) It lowers testosteron levels and increases estrogen.
Testosterone is the most important muscle-building hormone in your body. One of the limiting factors that determines how much muscle a person can gain is their level of free-flowing testosteron.

3) It causes dehydration.
The kidneys must filter very large amounts of water in order to break down the alcohol, and this can result in severe dehydration within the body. Water plays an absolutely crucial role in the muscle-building process, and being even slightly dehydrated is a recipe for disaster. The muscles alone are comprised of 70% water.

4) It depletes the body of vitamins and minerals.
Alcohol consumption causes vitamins A, C, the B's, calcium, zinc and phosphorus to all be drained at rapid rates. Vitamins and minerals keep every little process in your body functioning properly, and many of these processes involve muscle growth and maintenance.

5) It increases fat storage.
With 7 empty calories per gram, alcohol can actually be quite fattening. Alcohol also disrupts the Kreb’s Cycle, which plays an important role in fat burning.

Verder:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bier-gewicht-spier-vet-191885/
http://www.ergogenics.org/leucine.html
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16286851?dopt=Abstract
http://www.bodybuilding.com/fun/drobson194.htm

(sorry, had even tijd nodig om de boel weer op te zoeken)

Vaak hoor ik ook dat
'Eiwitten-Shakes niet-naturel zijn'
'Bodybuilding is nutteloos, je hebt overdaad aan massa spieren, maar geen functioneel lichaam'
'Van eiwitten vermager je, proteïnen maken je dik'

Haha ,die praters.

Laatst bewerkt:
Ik tegen het meisje achter de bar in de sportschool:
'Kan je voor mij een eiwitshake maken, alsjeblieft?'
Zij:
'Ik heb dat niet; alleen proteïneshakes.'
Ik:
'Doe dat dan maar.'

Hahahaha, funniest post in dit topic tot nu toe.

Van veel steroidgebruik krijg je kleine ballen. geen kleine penis.

Deadlift is gevaarlijk voor een beginner.. daar moet je gevordene voor zijn

WTF.. je kan volgens mij nooit vroeg genoeg beginnen

Je ballen hangen heel je leven lang scheef
Het heeft wel iets btw.

Je ballen hangen recht naar beneden hoor, de ene bal hangt wel iets lager als de andere.., dit ivm het tegen elkaar aan klotsen, wat lopen en andere activiteiten erg pijnlijk zou maken anders :D

mn moeder dacht dat ik anabolen ging gebruiken toen er een pot Anabolic halo op mn tafel stond. Ja ik weet het duur spul maar iemand heeft het voor me meegenomen uit de vs toen ik vroeg of ie whey wou meenemen, dacht dat het daar een stuk goedkoper was maar daar heb ik me in vergist.

'Ik kan nu al 20x pompen en toch blijven mijn armen nogal dun'
iemand op men school zei dit, ik ging een beetje dood van het lachen :$

"Laat je buik eens zien" (Niet op msn hoor, in't echt)
"dikz*k"

Toen moest ik eigenlijk best wel lachen aangezien diegene zelf zich kapot rookt (14 jr), zuipt, etc.

Terug
Naar boven