Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

"Je moet juist niet zo veel verschillende oefeningen doen.. Het beste voor spiergroei is om het gewicht op de zwaarste plaats voor 3 tot 4 minuten vast te houden, daarmee belast je de spieren het meest. 1 rep per spiergroep hiermee is voldoende."

"Je moet juist niet zo veel verschillende oefeningen doen.. Het beste voor spiergroei is om het gewicht op de zwaarste plaats voor 3 tot 4 minuten vast te houden, daarmee belast je de spieren het meest. 1 rep per spiergroep hiermee is voldoende."
hahaha nice

word helemaal gek van me ouders die continu zeggen dat ik later ziek kan worden als ik zo blijf dooreten

een hele bak kwark zou mij later kanker kunnen opleveren...

WTF????!!!!

Is dat niet zo dan?

Had vanavond ook een discussie met een jongen in de gym.

Hij wist maar 1 oefening te benoemen voor borst. Dus ik vertelde hem wat hij nog meer allemaal kon gaan doen voor borst. (Hij doet altijd fullbody, alles 25kg).
Waarop hij mij wist te vertellen dat je beter gewoon 1 borst oefening kunt doen, want er zijn er maar 6. Dus als je diezelfde borst oefening doet dan moet je 4x12 doen = 48, en dat x6 = 288 herhalingen. Dan heb je volledig je borst getraint.

???

Hij wist maar 1 oefening te benoemen voor borst. Dus ik vertelde hem wat hij nog meer allemaal kon gaan doen voor borst. (Hij doet altijd fullbody, alles 25kg).
Waarop hij mij wist te vertellen dat je beter gewoon 1 borst oefening kunt doen, want er zijn er maar 6. Dus als je diezelfde borst oefening doet dan moet je 4x12 doen = 48, en dat x6 = 288 herhalingen. Dan heb je volledig je borst getraint.

???
Verwijs hem even naar dit forum :roflol: :evilnana:

Dat is toch waar? Alsin dan is het dus slecht voor je spieren...

Hij spreekt zichzelf alleen wel overal tegen, met bovenstaande en met "1 rep per spiergroep is voldoende" dat staat toch in dit verhaal los van de duur van de oefening.

Laatst bewerkt:

???
Ioheg.gif

"Eiwitten werken goed voor spiergroei, maar ik ga pas echt vooruit sinds ik die proteinen gebruik"

??????

Eerste keer dat ik in dit sub forum kom,
Echt lachen!

Ik ben 2 weken terug bezig na 4maanden stop gehad, en alles komt terug alsof ik op roids ben :p dus no worries, het vraagt wel wat werk tough.

Mijn citaat is een repost:
"Met optrekken train je de borst toch he?"

vragen ze elke keer weer aan me, ik denk dat het troll is, maar ik wordt er gek van

Het is juist goed om een tijdje geen vooruitgang te boeken, daarna ga je als een speer. Al is 4 maanden wel veel.

(Reactie op hierboven)

Het is juist goed om een tijdje geen vooruitgang te boeken, daarna ga je als een speer. Al is 4 maanden wel veel.

(Reactie op hierboven)

Waarom is het goed om geen vooruitgang te boeken? Je bedoelt waarschijnlijk een rustweek/deload te houden ;)

:o
Wat Machete zegt.

indeed, rust is goed, als de rust beperkt is... mijn rust was cardio al la elke week 3 keer 15km lopen

Vandaag te horen gekregen van een collega die ook in de sportschool komt tegenwoordig en ik een beetje probeer te helpen:

"Mijn vleugels zijn sterker dan mijn spierballen"

Bij vleugels wees die naar zijn triceps en met spierballen bedoelt die automatisch biceps. Kon er wel de humor van in zien :)

Terug
Naar boven