- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha nice"Je moet juist niet zo veel verschillende oefeningen doen.. Het beste voor spiergroei is om het gewicht op de zwaarste plaats voor 3 tot 4 minuten vast te houden, daarmee belast je de spieren het meest. 1 rep per spiergroep hiermee is voldoende."
"Je moet juist niet zo veel verschillende oefeningen doen.. Het beste voor spiergroei is om het gewicht op de zwaarste plaats voor 3 tot 4 minuten vast te houden, daarmee belast je de spieren het meest. 1 rep per spiergroep hiermee is voldoende."

Verwijs hem even naar dit forumHad vanavond ook een discussie met een jongen in de gym.
Hij wist maar 1 oefening te benoemen voor borst. Dus ik vertelde hem wat hij nog meer allemaal kon gaan doen voor borst. (Hij doet altijd fullbody, alles 25kg).
Waarop hij mij wist te vertellen dat je beter gewoon 1 borst oefening kunt doen, want er zijn er maar 6. Dus als je diezelfde borst oefening doet dan moet je 4x12 doen = 48, en dat x6 = 288 herhalingen. Dan heb je volledig je borst getraint.
![]()
:evilnana:Dat is toch waar? Alsin dan is het dus slecht voor je spieren..."Je moet juist niet zo veel verschillende oefeningen doen.. Het beste voor spiergroei is om het gewicht op de zwaarste plaats voor 3 tot 4 minuten vast te houden, daarmee belast je de spieren het meest. 1 rep per spiergroep hiermee is voldoende."
Had vanavond ook een discussie met een jongen in de gym.
Hij wist maar 1 oefening te benoemen voor borst. Dus ik vertelde hem wat hij nog meer allemaal kon gaan doen voor borst. (Hij doet altijd fullbody, alles 25kg).
Waarop hij mij wist te vertellen dat je beter gewoon 1 borst oefening kunt doen, want er zijn er maar 6. Dus als je diezelfde borst oefening doet dan moet je 4x12 doen = 48, en dat x6 = 288 herhalingen. Dan heb je volledig je borst getraint.
![]()
"Zo jij hebt beste armen, alleen wanneer je stopt met trainen gaat het allemaal hangen"![]()

dus no worries, het vraagt wel wat werk tough.Het is juist goed om een tijdje geen vooruitgang te boeken, daarna ga je als een speer. Al is 4 maanden wel veel.
(Reactie op hierboven)

Het is juist goed om een tijdje geen vooruitgang te boeken, daarna ga je als een speer. Al is 4 maanden wel veel.
(Reactie op hierboven)

, foto kan zo in het superdude topic