Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

'ik train mijn benen niet, ik ben toch al lang genoeg'

"Krijg je een roid rage als je die eiwit poeder snuift" ...wtf?

Net geprobeerd; nee hoor, alleen krijg je rage van het poeder dat niet meer uit je neus is te krijgen en de constante bananen geur:mad:

Ik offerde mezelf weer eens op voor de wetenschap:mad:

en we zullen dat nooit vergeten, je naam zal voor altijd in te boeken te vinden zijn :p

Wat ik zelf altijd een leuke vindt en waar ik mezelf ook wel iets bij kan voorstellen dat mensen dit denken, krijg ik tevens ook heel vaak te horen, is de volgende:

Voorbeeldje, ik en een vriend gaan in een tussenuur naar 'insert random supermarkt hier' om wat lekkers te halen. Hij tegen mij: 'ik neem niet zo veel, ben laatste tijd wat vet aangekomen'. Ik terug: 'Ja ik doe ook even rustig aan, wordt ook dik zo met al die snoeperij haha'. Wat ik dan altijd krijg te horen is het volgende: 'Waarom maak jij je daar zorgen over? Jij sport het er vanmiddag toch wel weer af!'.
Wat ze vergeten is dat ik al boven mijn onderhoud eet en dat daarom elk extra bij mij hetzelfde resultaat geeft als bij hem. Als ze even logisch zouden nadenken zouden ze zelf ook wel kunnen bedenken dat ik anders alleen maar zou afvallen als ik dit niet zou doen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Ja pff ik hoor ook vaak dat soort uitspraken

"Je traint veel te zwaar, je kan beter 100 pushups doen"
"Ik doe wel sit ups, dan krijg ik ook een sixpack"
"Van eiwitshakes word je een volgepompt mannentje"

Net geprobeerd; nee hoor, alleen krijg je rage van het poeder dat niet meer uit je neus is te krijgen en de constante bananen geur:mad:

Omg lol faal!
Wat je ook niet moet doen is een hap droge whey nemen. Dat wordt een ontzettende dikke plakkende klont.

Haha ook als ik vrienden die een beetje aankloten om hun doelen vraag.
Ja ik hoef geen bodybuilder te worden, ik wil gewoon een beetje armen en buikje eraf dan vind ik het wel best.
Haha, no worries, bodybuilder ga je niet worden

Zo'n ecto die alles verkeerd doet, oefeningen doet alsof het cardio is met een zieke snelheid en dan de heletijd via de spiegel naar mij zit te staren.. Traint al wat langer dan mij, mirin

Vorig jaar: Ik was klaar met trainen, en nam thuis een wheyshake.

Zat de makelaar op de bank met me ma, en vroeg: zijn dat groeihormonen?

:roflol:

'Ik hou niet zo van benen trainen, vindt het nergens voor nodig'

Haha blijft epic. Bij ons in de gym ook een paar dudes die alleen bovenlichama trainen, ziet er zo geweldig komisch uit.

ik dank u voor de inzet :) fact proveb : van eiwitpoeder snuiven krijg je geen roid rage :)

Een klasgenoot van mij:

"Ik doe liever geen squats, ik schaam me voor de houding."

True story :p

BV:

Een vriend van me weet dat ik shakes en bcaa neem,
Hij stuurt een foto van zichzelf zijn lichaam,
En zegt : en dat allemaal zonder poeder en pillen he ...

Terug
Naar boven