Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Snap ik. Je hebt toch geen grip op sokken, je glijdt zo weg.
Pak dan of schoenen of blote voeten.

lol, je glijdt ook echt wel weg als je op sokken deadlift ??? Waar wil je heen glijden dan? Dat gewicht trekt gewoon naar beneden hoor.

lol, je glijdt ook echt wel weg als je op sokken deadlift ??? Waar wil je heen glijden dan? Dat gewicht trekt gewoon naar beneden hoor.

Ik heb het geprobeerd tijdens het squatten, op zich een vergelijkbare verticale kracht. Het voelde niet bepaald "stabiel" aan.

Wanneer jij kracht zet, komt er ook kracht op je hakken te staan, dan is er eventuele kans dat je voet naar voren schiet met sokken. Het licht ook aan het type sokken dat je draagt natuurlijk.

Ik zeg niet dat het frequent gebeurd of überhaupt gebeurd, maar voor mijn gevoel, voelde het erg onveilig en instabiel.

Ik heb het geprobeerd tijdens het squatten, op zich een vergelijkbare verticale kracht. Het voelde niet bepaald "stabiel" aan.

Wanneer jij kracht zet, komt er ook kracht op je hakken te staan, dan is er eventuele kans dat je voet naar voren schiet met sokken. Het licht ook aan het type sokken dat je draagt natuurlijk.

Ik zeg niet dat het frequent gebeurd of überhaupt gebeurd, maar voor mijn gevoel, voelde het erg onveilig en instabiel.

Ligt meer aan de vloer waar je op traint? Bij ons is dit op een tapijten bovenlaag of zoiets, kom niet op de exacte naam. Met sokken glij ik hier niet weg, maar als je op tegels of gladde vloer doet snap ik je punt enigszins.

sumo deadlift op sokken op linolium vloer en je ligt met je kruis op de grond:(
dan glijd je echt in de spagaat

Ja of stel je verliest evenwicht, zet een stap verkeerd en je glijdt dan uit. Of je wordt per ongeluk (of expres) geduwd in de gym... Je weet maar nooit.

Anders doe je huissokken aan met van die antislipvoetjes :o.

niet echt verstandsloos maar:

ik erger me tegenwoordig zo heftig aan klasgenoten die bij elke maaltijd vragen waarom ik zoveel eet en niet naar een reactie luisteren. Of als ik met een dienblad vol uit de kantine kom lopen: daar komtie weer met zun eieren... dat kan toch niet goed zijn

Nee dat jij dit elke dag roept en niet lekker met jezelf bemoeit dat is goed wil je zeggen

bah hoe kan jij die stinkshakes drinken: proef ze dan gvd, cookies en cream van B&F, als je dan een vies gezicht trekt mag je pas zeggen dat ze stinken.

je wordt veel te dik: waar de **** bemoei je je mee

sorry frustratie zat ff hoog en hier kan ik me op een alpha manier uitdrukken terwijl ik huil in mijn bed.

ik erger me tegenwoordig zo heftig aan klasgenoten die bij elke maaltijd vragen waarom ik zoveel eet en niet naar een reactie luisteren. Of als ik met een dienblad vol uit de kantine kom lopen: daar komtie weer met zun eieren... dat kan toch niet goed zijn

Nee dat jij dit elke dag roept en niet lekker met jezelf bemoeit dat is goed wil je zeggen

bah hoe kan jij die stinkshakes drinken: proef ze dan gvd, cookies en cream van B&F, als je dan een vies gezicht trekt mag je pas zeggen dat ze stinken.

sorry frustratie zat ff hoog en hier kan ik me op een alpha manier uitdrukken terwijl ik huil in mijn bed.

Mijn reactie is dan altijd.. ik wil niet zoals jou eruit zien. meestal heb je diegene dan =D

ik kijk ze in de ogen aan en dan span ik biceps ff aan

Dat is juist wel verstandsloos... Anders maakten ze die opmerkingen niet en wisten ze wel waar het voor was.
Laat ze, of maak een opmerking zoals hierboven :D.

wil ze te vriend houden, dus negeer het meestal gewoon, geen zin in discussies

wil ze te vriend houden, dus negeer het meestal gewoon, geen zin in discussies

Bij echte vrienden kan je zulke opmerkingen juist maken :p
Gelukkig zijn ''mijn'' vrienden bijna allemaal in de sportschool te bevinden xD
En de overige het niks uit die vragen alleen heb je voor mij niks mee genomen =(

Een jongen vroeg aan mij hoe lang ik was toen ik begon met fitness, en hoe lang ik nu ben. Vreemde vraag, maarja, ik antwoorde dat ik nog steeds 1,70 ben. Hij reageert vervolgens: 'Ja, ik wil wat langer worden, train al een tijdje, maar lijkt wel alsof ik niet groei ofso, nog steeds ben ik even lang als toen ik begon.' Verbaasd vraag ik hem waarom hij verwacht dat je langer wordt van trainen en krijg als antwoord: 'Ja, als je traint, dan trekken die spieren toch aan je botten, dan rekt dat toch een beetje uit?'

Bij echte vrienden kan je zulke opmerkingen juist maken :p
Gelukkig zijn ''mijn'' vrienden bijna allemaal in de sportschool te bevinden xD
En de overige het niks uit die vragen alleen heb je voor mij niks mee genomen =(
nee het zijn niet mijn echte vrienden,
gewoon klasgenoten/collega's die ik '' te vriend'' wil houden en geen ruzie mee wil

Ben ik bv zo'n vieze bar aan het eten, vragen ze of ze een stukje mogen :o

I feel you brah, soms kan het me ook even teveel worden als mensen zeggen dat ik te dik word etc. Terwijl ik nog een ****ing ecto ben en m'n VP is niet hoog. Maar BB doe je voor jezelf, gewoon niet naar anderen luisteren. Als jij je doelen najaagt ivm je lichaam, en je komt in de buurt zal je je beter voelen. = meer zelfvertrouwen. Mens sana in corpore sano (= gezonde geest in een gezond lichaam) En eenmaal je dat vertrouwen hebt zul je chicks aanspreken waar je vroeger dacht dat je niet goed genoeg voor was, toch gaan solliciteren gewoon omdat je je alpha voelt, zelfzekerheid uitstralen...
Keep the good work up mate

Terug
Naar boven