AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

BV:

Een vriend van me weet dat ik shakes en bcaa neem,
Hij stuurt een foto van zichzelf zijn lichaam,
En zegt : en dat allemaal zonder poeder en pillen he ...

ja dat kan ik ook tegen je zeggen haha, ik heb wel n pot eiwit poeder staan maar m'n dieet is tot nu toe ideaal genoeg om het zonder te doen :)

Ahyeah pics volgen nog wel ;p
Ben alvast blij met de progress na een maandje terug te trainen
:cool:

Ik was gister avond net klaar met 6km joggen. En zag toevallig een maat net van huis vertrekken om te joggen. Zegt ie tegen mij "hey kom je joggen" ik zeg nee man heb net 6km gedaan. Zegt ie "ja ik ook ik ben kapot joh". Wahahahah heb uiteindelijk met hem gejogged maar hij was na 2km al kapot. Zegt ie "ja tis beter als we terug gaan, want (we) hebben al 6km gejogged. Pff erg zwak.

Is het zo erg dat zijn conditie wat minder is? ;)

pffff, ookal is het hier al zoveel voorbij gekomen, ik snap niet vanwaar de mensen deze wijsheid halen...

(iemand over ecto vriendje van mij)
-ja ik zie hem vaak in de fitness
-dat kan, die traint al tijdje
-maar die pakt vast wel eiwitshakes, zo een bollen dat die overal heeft *maakte golfbeweging op armen* (letterlijk citaat!)
-...

ik wou op een gegeven moment nog beginnen uitleggen dat met zijn voeding shakes totaal geen nut heeft en dat het maar een supplement is en dat het geen groeihormonen zijn etc etc etc, maar ik heb het gewoon gelaten.

ik vind dit eigenlijk best frustrerend :s

dat ze eens in een of andere deftige krant een artikel plaatsen hierover, laat ik het iedereen die ik ken lezen. hopelijk is die k*t science dan weg '-.-

Dit weekend heb ik toch maar weer eens de goeie ouwe: 'ik wel wel niet TE breed worden' gehoord, ongelooflijk toch hoe een hoge verwachtingen mensen van zichzelf durven hebben.

Dit weekend heb ik toch maar weer eens de goeie ouwe: 'ik wel wel niet TE breed worden' gehoord, ongelooflijk toch hoe een hoge verwachtingen mensen van zichzelf durven hebben.

Same, want als hij squatte ging hij zeker boomstammen van benen krijgen binnen de 2 maanden.

Die heb ik vaker gehoord ja :rolleyes: Mensen weten vaak niet hoeveel moeite het kost om echt gespierd te worden

Bij het aanschouwen van een foto van een bodybuilder: "Gatver, dat ziet er echt vies uit!" (Nee, zo'n doorsnee vetklep met armpjes en beentjes als satéprikkers, dat ziet er lekker uit!:rolleyes:)

Af en toe hoor ik ook verhalen over een vriend van een vriend die net twee maanden aan 't trainen is en die "onwijs breed geworden is, echt zuuuulke spierballen!"

En tot slot hoor ik vrouwen soms over zo'n anorexiajongetje van 1,90 m en 60 kg, "wauw wat een sexy buik en hij is ook zo mooi gespierd!"

En tot slot hoor ik vrouwen soms over zo'n anorexiajongetje van 1,90 m en 60 kg, "wauw wat een sexy buik en hij is ook zo mooi gespierd!"

Die vooral.. krijg soms ook foto's te zien van meiden die dan een plaatje sturen met idd een anorexia patient met fake abs -_- en die vinden ze dan helemaal te gek

Die vooral.. krijg soms ook foto's te zien van meiden die dan een plaatje sturen met idd een anorexia patient met fake abs -_- en die vinden ze dan helemaal te gek

Hoi ik sta op 3% en heb armpjes van 25cm, chicks be mirin'.

Leuk als 3 van die een grote mond tegen je hebben. Dan wordt je echt bang.

Bij het aanschouwen van een foto van een bodybuilder: "Gatver, dat ziet er echt vies uit!" (Nee, zo'n doorsnee vetklep met armpjes en beentjes als satéprikkers, dat ziet er lekker uit!:rolleyes:)

Waarom zijn dit citaten van verstandlozen?

Geen citaat of dergelijke, maar ik ben gisterenavond om 20u gaan trainen en zo druk als dit heb ik het nog nooit gehad ... Tijdens de tijd die ik er was (ongeveer 1u) heb ik ongeveer 50 verschillende mensen zien trainen, maar geen enkele heb ik zien squatten of deadliften. NIEMAND! Cables, machines en cardio-toestellen, die doen het allemaal wel goed, maar ik ben de enige die deadlift of squat in mijn gym en van de 50 mensen waren er maximum 5 vrouwen en was de gemiddelde leeftijd 25 ofzo, dus geen oude mensen of vrouwen in mijn gym...

Geen citaat of dergelijke, maar ik ben gisterenavond om 20u gaan trainen en zo druk als dit heb ik het nog nooit gehad ... Tijdens de tijd die ik er was (ongeveer 1u) heb ik ongeveer 50 verschillende mensen zien trainen, maar geen enkele heb ik zien squatten of deadliften. NIEMAND! Cables, machines en cardio-toestellen, die doen het allemaal wel goed, maar ik ben de enige die deadlift of squat in mijn gym en van de 50 mensen waren er maximum 5 vrouwen en was de gemiddelde leeftijd 25 ofzo, dus geen oude mensen of vrouwen in mijn gym...

Is een redelijk bekend iets ja...

Terug
Naar boven