AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

I feel you brah, soms kan het me ook even teveel worden als mensen zeggen dat ik te dik word etc. Terwijl ik nog een ****ing ecto ben en m'n VP is niet hoog. Maar BB doe je voor jezelf, gewoon niet naar anderen luisteren. Als jij je doelen najaagt ivm je lichaam, en je komt in de buurt zal je je beter voelen. = meer zelfvertrouwen. Mens sana in corpore sano (= gezonde geest in een gezond lichaam) En eenmaal je dat vertrouwen hebt zul je chicks aanspreken waar je vroeger dacht dat je niet goed genoeg voor was, toch gaan solliciteren gewoon omdat je je alpha voelt, zelfzekerheid uitstralen...
Keep the good work up mate

:roflol: latijnse quotes

Haha ja, had vroeger toen ik klein was een laken waar op stond ' mens sana in corpore sano' en had geen idee wat dat betekende. Vond het wel vet en op school zei ik dat veel etc en vertelde iedereen dat ik latijn kon :roflol: Al m'n vrienden onder de indruk :roflol: Kwam even in me op :p

Haha ja, had vroeger toen ik klein was een laken waar op stond ' mens sana in corpore sano' en had geen idee wat dat betekende. Vond het wel vet en op school zei ik dat veel etc en vertelde iedereen dat ik latijn kon :roflol: Al m'n vrienden onder de indruk :roflol: Kwam even in me op :p
Net zoals je 80kg bench? :P

Ligt meer aan de vloer waar je op traint? Bij ons is dit op een tapijten bovenlaag of zoiets, kom niet op de exacte naam. Met sokken glij ik hier niet weg, maar als je op tegels of gladde vloer doet snap ik je punt enigszins.

Een gladde tegelvloer.

niet echt verstandsloos maar:

ik erger me tegenwoordig zo heftig aan klasgenoten die bij elke maaltijd vragen waarom ik zoveel eet en niet naar een reactie luisteren. Of als ik met een dienblad vol uit de kantine kom lopen: daar komtie weer met zun eieren... dat kan toch niet goed zijn

Nee dat jij dit elke dag roept en niet lekker met jezelf bemoeit dat is goed wil je zeggen

bah hoe kan jij die stinkshakes drinken: proef ze dan gvd, cookies en cream van B&F, als je dan een vies gezicht trekt mag je pas zeggen dat ze stinken.

je wordt veel te dik: waar de **** bemoei je je mee

sorry frustratie zat ff hoog en hier kan ik me op een alpha manier uitdrukken terwijl ik huil in mijn bed.

Niks van je omgeving aanttrekken. Vaak geven ze zulke opmerking vanwege jaloezie. Ze zien jou groeien en snappen heus wel dat je daarom zoveel eet en shakes drinkt. Daar drijven ze dan natuurlijk (vriendschappelijk) graag de spot mee, omdat zij het niet hebben. Zo zit de mens in elkaar.

Dan is er nog de optie dat ze gewoon dom willen blijven en niks willen leren. Ze 'plagen' je dan nog steeds met je alternativiteit in de vorm van geïnteresseerde vragen. Maar antwoord geven is hier dan ook overbodig aangezien ze het niks kunnen schelen en het morgen weer vragen.

Wanneer iemand daadwerkelijk geïnteresseerd is, merk je dat echt wel. :) Dan kun je er natuurlijk wel op in gaan.

Laatst bewerkt:
Deze heb ik al heel vaak gehoord. Jullie waarschijnlijk ook.

''Bodybuilders zijn niet sterk''

niet echt verstandsloos maar:

ik erger me tegenwoordig zo heftig aan klasgenoten die bij elke maaltijd vragen waarom ik zoveel eet en niet naar een reactie luisteren. Of als ik met een dienblad vol uit de kantine kom lopen: daar komtie weer met zun eieren... dat kan toch niet goed zijn

Nee dat jij dit elke dag roept en niet lekker met jezelf bemoeit dat is goed wil je zeggen

bah hoe kan jij die stinkshakes drinken: proef ze dan gvd, cookies en cream van B&F, als je dan een vies gezicht trekt mag je pas zeggen dat ze stinken.

je wordt veel te dik: waar de **** bemoei je je mee

sorry frustratie zat ff hoog en hier kan ik me op een alpha manier uitdrukken terwijl ik huil in mijn bed.

Bro-tip:

Ga cutten tot een procentje of 10. Je ziet er met kleren een pak minder dik/buffer uit, en zonder kleren een pak beter.

Comments over 'te breed' vallen dan meestal weg (of je moet al erg indrukwekkende stats hebben) en maken plaats voor bewondering. True story.

Snap ik. Je hebt toch geen grip op sokken, je glijdt zo weg.
Pak dan of schoenen of blote voeten.

wij hebben een soort van rubber op de vloer liggen waar je relatief veel grip mee hebt als je op sokken loopt. Tis dat ik geen zin heb in voetschimmels anders had ik wel op blote voeten gelopen

Bro-tip:

Ga cutten tot een procentje of 10. Je ziet er met kleren een pak minder dik/buffer uit, en zonder kleren een pak beter.

Comments over 'te breed' vallen dan meestal weg (of je moet al erg indrukwekkende stats hebben) en maken plaats voor bewondering. True story.
cutten doe ik niet aan, mss over voor zomer andersniet

Heb nog nooit gecut en wil het eigenlijk ook niet doen. Ik wil absoluut niet het risico lopen om spiermassa waar ik hard voor heb gewerkt kwijtte raken.

Ik train mijn kuiten door trap te lopen.

"Ik hoef niet te fietsen, ik fiets al naar de sportschool"

Deze hoorde ik een keer in de gym " nee joh hoef niet op te warmen had de kachel al aan in de auto " lol

"op deze manier train je je binnenkant van je borst", was dan een cable fly waarbij hij zijn handen op een andere manier gedraaid had

"op deze manier train je je binnenkant van je borst", was dan een cable fly waarbij hij zijn handen op een andere manier gedraaid had

Zo een hoorde ik ook vorige week.

De laatste tijd komen er van die landmacht klassen trainen bij ons. Zat er 1 op zo'n Chest Press apparaat waar je hem parralel en horizontaal kan pakken. Roept die naar z'n instructeur (de docent) "Hoe pak je nou binnenkant borst?*deed de houding voor van parralele grip/horizontale grip*. Die instructeur deed die parallel grip terug voor..............

Ik zie trouwens de laatste tijd VEEL mensen bankdrukken met hun benen helemaal recht (dus niet stevig de voeten op de grond, maar dat ze alleen op het puntje van hun hak steunen). Is dit een nieuwe trend aant worden ofso? dafuq.

Terug
Naar boven