MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Jaa en het erge is dan denken ze van:
Wauw sinds ik die ontbijtkoek eet ben ik veel gezonder en fitter in de ochtend :o

Wauw sinds ik die ontbijtkoek eet ben ik veel gezonder en fitter in de ochtend :o

Haha ja dat zien ze ook echt als gezond.. Ook van die mensen die willen gaan afvallen en dan de heledag gaan leven op fruit, succes ermee

Idd, domme mensen. M'n vader is ook zo, hij rookt fuarking veel en drinkt iedere dag maar hij wil wel omega 3 in zijn brood. Want dat is gezond...
In plaats van het brood te vernken kan je beter gewoon met slechte gewoonten stoppen.

Haha echt he!
Vooral die gemiddelde moeders zijn makkelijk over te halen om alleen shakes te nemen de hele dag..
En dan vallen ze 10kg af op de slechste manier ooit en half jaar erna wegen ze 15kg zwaarder xD

Met overprijste weightwatchers shit natuurlijk

Haha echt he!
Vooral die gemiddelde moeders zijn makkelijk over te halen om alleen shakes te nemen de hele dag..
En dan vallen ze 10kg af op de slechste manier ooit en half jaar erna wegen ze 15kg zwaarder xD

Hahahaha epic! zo een dieet deed me ma ook samen met een vriendin van d'r.. 450kcal op een dag door shakes.. en s' avonds een 'soepje'
En 1x in de week mochten ze dan een eitje eten! :eek:

Heb nog geprobeerd om ze op andere ideeën te brengen, maar ach dichtst bij zijnde muur luisterde beter. :rolleyes:

Is die muur nog wat gewicht verloren?

Lol musculo.
Ja inderdaad, niks tegen in te brengen die shit. Als vrouwen denken dat het zo moet moet het zo. Obsessief... Maar wat ik dan weer wel gek vind is dat ze van TV of andere vrouwen wel wat aannemen, maar van mij niet :o nou dan niet. Bemoei me er tegenwoordig maar niet meer mee. Vrouwen, u jelly? :p

Used to be the same shit here. Mijn moeder ook aan de weightwatchers-shakes. Kreeg iets van 900-1200kcal per dag binnen. Gelukkig faalde (ook) dat na een half jaartje ofzo en wilde ze eindelijk eens naar me luisteren. Heb toen BFFM op dr laptopje gezet zodat ze die in het buitenland (stewardess) telkens rustig door kon nemen. Na een maandje was ze er klaar voor en hebben we samen een semi-strikt voedingsschema gemaakt (ik wilde niet het risico nemen haar direct het diepe in te gooien waarna ze snel de moed zou verliezen). Tegenwoordig hangt ze minimaal 3x per week aan mijn ijzers :')

Effe geleden deze gelezen .. Creatine gebruiken .. Of lekker naturel blijven? XD

Mooie strikvraag.

Ik ben nog ecto, maar mijn biceps en triceps zijn flink gegroeid in 3 maanden.
Nou sport ik bij basic-fit en heb ik 1x per week fysio, waar ik quads train.
Daar trainen een aantal jongens uit mijn klas.
Hoorde ik vandaag via-via dat een jongen had gezegd:

'Wat Kevin doet is wel heel ongezond, zo een biceps en dan geen triceps.'
Heb praktisch een hoefijzer maar w/e.
Train 4x/week split, en die jongen zelf 2x per week fullbody zonder benen, amper rug. (SAY WHUT)

Ben er verder maar niet op ingegaan, vond het wel leuk om te horen he mirin.

deze week al veel citaten v verstandslozen gehoord ivm BB
en volgens mij komt dat door die uitzending over BB v Tomtesteron die blijkb iedereen gezien heeft
zit op bijna het einde van mn bulk, sta ongeveer op 12% en ben toch goed bijgekomen deze winter qua massa,deze week zonnetje al gans de week, dus spark in t-shirt met korte mouwen naar t werk
veel mirrende collega's of course die me vragen wat ik zo allemaal neem
vandaag een dik wijf die me vroeg of ik daarvoor proteïne nam om die dikke armen te krijgen..
sinds die aflevering v tomtesteron spreekt iedereen hier over proteïnen, allemaal door dat achterlijke gedoe van hem met zn 5000 euro aan supps

ik ben nog maar net bezig met BB en dus nog niet de hele familie weet het. Altijd ze dan bij mij komen en ik ze dat vertel, Beginnen ze altijd over hoe ongezond het wel niet is en dit en dat. Terwijl een BB toch heel goed op zijn voeding let. En dat zeggen ze terwijl ze zelf wel 5 x per week fastfood eten en roken en zuipen.

ik ben nog maar net bezig met BB en dus nog niet de hele familie weet het. Altijd ze dan bij mij komen en ik ze dat vertel, Beginnen ze altijd over hoe ongezond het wel niet is en dit en dat. Terwijl een BB toch heel goed op zijn voeding let. En dat zeggen ze terwijl ze zelf wel 5 x per week fastfood eten en roken en zuipen.

Lekker laten lullen, die zullen het nooit begrijpen.

Terug
Naar boven