Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja, het is pijnenburg met van die kristalsuiker blokjes erop en met karamel iets erin hahahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa en het erge is dan denken ze van:
Wauw sinds ik die ontbijtkoek eet ben ik veel gezonder en fitter in de ochtend![]()
Jaa en het erge is dan denken ze van:
Wauw sinds ik die ontbijtkoek eet ben ik veel gezonder en fitter in de ochtend![]()
Haha echt he!
Vooral die gemiddelde moeders zijn makkelijk over te halen om alleen shakes te nemen de hele dag..
En dan vallen ze 10kg af op de slechste manier ooit en half jaar erna wegen ze 15kg zwaarder xD

nou dan niet. Bemoei me er tegenwoordig maar niet meer mee. Vrouwen, u jelly? 
mijn ma heeft ook zon crash dieet gevolgd, wel met shakes van B&FPrecies dat ja!
Die chocolade koeken van 6 euro per bar etc..
Ziek! Baardje scheren dan maakt je wat jonger of het komt door je trollface

Ook als ik het niet neem heb ik het dus ligt sowieso niet daar aanDie puisten kunnen ook wle heel goed door dat eiwit komen hoor. Gebeurd bij meer mensen.

ik ben nog maar net bezig met BB en dus nog niet de hele familie weet het. Altijd ze dan bij mij komen en ik ze dat vertel, Beginnen ze altijd over hoe ongezond het wel niet is en dit en dat. Terwijl een BB toch heel goed op zijn voeding let. En dat zeggen ze terwijl ze zelf wel 5 x per week fastfood eten en roken en zuipen.