Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet Tom Waes bedanken... echt serieus, sinds m'n famillie naar zijn bodybuilding gedoe heeft gekeken heb ik eindelijk de respect die ik verdien voor m'n zwaar opgefokte levenstijl
no more "die wheeysheeeks zijn een verboden product en blablabla" haha
Haha dit zag ik laatst bij een bekende op fb staan;
OP: proteine shakes zijn binnengekomen, binnen 2 weken beginnen met sportschool 3 of 4x per week.
Vind ik leuk · · 6 maart om 21:07 ·
Derp: haha voor de snelle spiergroei? t beste is toch zonder shakes
6 maart om 21:21 · Vind ik leuk
Herp: Ja man beter zonder die zooi...
7 maart om 5:55 · Vind ik leuk
Derp: Haha dat denk jij. Je spieren gaan stuk door te snel groeie. En zonder die zooi haal je meer kracht uit je spieren. Je kan t beste wat aan kome en dn gaan traine. Vet zet snel om in spier

OP: proteine shakes zijn binnengekomen, binnen 2 weken beginnen met sportschool 3 of 4x per week.
Derp: Haha dat denk jij. Je spieren gaan stuk door te snel groeie. En zonder die zooi haal je meer kracht uit je spieren. Je kan t beste wat aan kome en dn gaan traine. Vet zet snel om in spier

De standaard lulkoek.
we kennen mekaar btw, voor je denkt dat ik zon haat naar onbekenden uit
De zomer komt eraan, is weer te merken.
Komt er een collega naar me toe, "Ja jij hebt er wel verstand van, hoe kom ik zo snel mogelijk aan een sixpack"![]()
De zomer komt eraan, is weer te merken.
Komt er een collega naar me toe, "Ja jij hebt er wel verstand van, hoe kom ik zo snel mogelijk aan een sixpack"![]()
zit ik lekker op de wc te schijten,
ene schoolgenoot tegen andere : bah ben zo misselijk laatste tijd
andere: hoe kan da dan
ene : ja weet ik nie
andere: gij doet toch ook nie zon gek eiwit dieet
ene : nee
le me : zucht

Das nog nie zo gek, ooit dat eiwitdieet gezien? dan is je ekv 80/10/10 ofzo![]()
nouja laat maar gaan 
''haha mijn oma is ook lache... die begon laatst te vragen of ik toch nie zon grote dikke gespierde man wilde worden...Mijn oma denkt nog steeds dat ik naar de sportschool ga je om af te vallennouja laat maar gaan
afgelopen week:
Me: ''Train je geen benen dan?''
He: ''Nee die train ik al genoeg als ik fiets''
Me: ''Zucht''
verder heb ik natuurlijk van die klasgenootjes die ''al veel breder dan mij geweest waren als ze ook hadden getraind''

@billy, bijna iedereen denkt dat je naar de sportschool gaat om af te vallen, lol.
Net waren mn ouders dus aan het praten, ze doen laag koolhydraten dieet. Wel een paar plakjes ontbijtkoek op. En broodje hamburger voor avondeten.