MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

ik ben nog maar net bezig met BB en dus nog niet de hele familie weet het. Altijd ze dan bij mij komen en ik ze dat vertel, Beginnen ze altijd over hoe ongezond het wel niet is en dit en dat. Terwijl een BB toch heel goed op zijn voeding let. En dat zeggen ze terwijl ze zelf wel 5 x per week fastfood eten en roken en zuipen.

Dat is bij mij afgelopen nadat ik epic resultaten van bloedonderzoek heb gekregen, nu is het gewoon ziehier ik ben gezond

ik ben nog maar net bezig met BB en dus nog niet de hele familie weet het. Altijd ze dan bij mij komen en ik ze dat vertel, Beginnen ze altijd over hoe ongezond het wel niet is en dit en dat. Terwijl een BB toch heel goed op zijn voeding let. En dat zeggen ze terwijl ze zelf wel 5 x per week fastfood eten en roken en zuipen.

Gewoon zeggen: nou hier hebben jullie 2 keuzes.. of ik doe gezond of ik ga fast food eten =D

Zo iemand moet je eens confronteren met hoe ongezond ze leven, anders leren ze het niet.

Ik eet op school een bak pasta (zonder saus ofzo) heb al meerdere keren gehoord dat het toch wel erg ongezond was... ik zeg gewoon okay maar het is zo lekker hè :p

En die mensen staan volgende uur met blikje cola en een zak haribo snoep :D

ook herkenbaar:

jongen die jaar aan kloot op sportschool tegen mij: jij groeit wel snel zeg.
ik: ja voeding.
jongen: ja of een spuit in je reet
ik:...

of: als ze vragen waarom je paste/rijst mee na school nemen gewoon zggen: word je groot en sterk van

of: zusje laat mij jongen zien 1,85 en 50 kilo.:(ja hij is heel gespierd hij heeft sixpack)

of: moeder: Ja niet te gespierd worden krijg, Dan gaat later alles hangen.

Haha, mijn ouders zeggen mij ook altijd dat alles gaat hangen als ik stop.

nog een paar leuke:
nieuweling: ik wil niet te gespierd.

of:
Ik: hoe train jij dan?
Jongens? Hoe ik train ? nou gewoon al die apparaten bij langs en dat elke dag.
Ik: -.-'''''

Vind het ook altijd leuk om te zien als mensen echt 6 oefeningen voor triceps pakken, 8 voor borst ofzo en zoveel mogelijk isolatie. Dan klagen dat ze niet groeien. Als je dan probeert uit te leggen dat het overkill is en dat ze meer compounds moeten doen, geloven ze je niet. :D

Vind het ook altijd leuk om te zien als mensen echt 6 oefeningen voor triceps pakken, 8 voor borst ofzo en zoveel mogelijk isolatie. Dan klagen dat ze niet groeien. Als je dan probeert uit te leggen dat het overkill is en dat ze meer compounds moeten doen, geloven ze je niet. :D

Ik lach meer om de mensen die 5 triceps oefeningen doen, 20 setjes totaal, waarvan 15 cable varianten.

Ik lach meer om de mensen die 5 triceps oefeningen doen, 20 setjes totaal, waarvan 15 cable varianten.

Ik lach meer om mensen die willekeurig oefeningen gaan doen tijdens hun rust. Srs, die kerel "verveeld" zich dan altijd en gaat dan altijd optrekken/dips/curls/pushups doen.........

Of lui die klagen van rugklachten..... als je vervolgens kijkt naar hoe ze lopen te tillen..

Used to be the same shit here. Mijn moeder ook aan de weightwatchers-shakes. Kreeg iets van 900-1200kcal per dag binnen. Gelukkig faalde (ook) dat na een half jaartje ofzo en wilde ze eindelijk eens naar me luisteren. Heb toen BFFM op dr laptopje gezet zodat ze die in het buitenland (stewardess) telkens rustig door kon nemen. Na een maandje was ze er klaar voor en hebben we samen een semi-strikt voedingsschema gemaakt (ik wilde niet het risico nemen haar direct het diepe in te gooien waarna ze snel de moed zou verliezen). Tegenwoordig hangt ze minimaal 3x per week aan mijn ijzers :')

Nice

Ik lach meer om mensen die willekeurig oefeningen gaan doen tijdens hun rust. Srs, die kerel "verveeld" zich dan altijd en gaat dan altijd optrekken/dips/curls/pushups doen.........

Of lui die klagen van rugklachten..... als je vervolgens kijkt naar hoe ze lopen te tillen..

miss lachen ze jou ook wel uit omdat je erbij zit als een lui zwijn :P

Er zijn ergere dingen lijkt me dan mensen die teveel energie hebben haha

Gister eigenlijk weer gelachen om een kerel met biceps, dikke aders. Maar triceps, ho maar. Letterlijk 0,0. Liep ook ongelofelijk met zijn schouders naar voren geduwd, oh hello borst biceps guy.

miss lachen ze jou ook wel uit omdat je erbij zit als een lui zwijn :P

Er zijn ergere dingen lijkt me dan mensen die teveel energie hebben haha

Nah, die kerel is gwn nooit serieus :rolleyes:.. enige wat die daar komt doen is spelen lijkt het wel.

*ik neem me pilletjes: stackers - visolie - multiemix - tested test *
Klasgenoten: dus dat zijn je annabolen
Ik: -_-

Terug
Naar boven