Colossalx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha GetXXL dat heb ik bij mijn gym ook gezien xD. Twee meisjes die dat om en om deden... De begeleiding is soms nergens te vinden voor nieuwelingen.
uit een diepvries pizza haal je al rap 30gram eiwitten, gooi er 50gram tonijn bij en je hebt er al 40+
weet niet hoe het zit met pizza's van de pizzeria
Ik gooi net bbq chicken in, 41g. 85% adh staat erop, belachelijk.
Ik gooi er altijd extra kaas overheen.Ik gooi net bbq chicken in, 41g. 85% adh staat erop, belachelijk.
. Al denken zij aan ~1 gram eiwit/kgBig American ja. Kan zo in de bulk geen kwaad.
Inderdaad op 2000 kcal, maar 50g/dag is toch sws te te weinig en kom je zo easy aan.
En meestal stelt de begeleiding ook nog eens niks voor. Aldoor tips geven die werkelijk nergens op slaan.Jep. Enige moment wanneer ik begeleiding zie is wanneer ik binnenkom achter de balie, en 'n half uur voor sluit wanneer ze de rolluiken naar beneden gooien en alles uitzetten.
Vrijdag een kneus op me school: "Jij gebruikt zeker creatine? Je moet daarmee oppassen, je stopt met groeien daardoor"
Iedere dag: "Die puisten op je rug komen door je shake's" (moeder)
Idd ik zou hem ook +30 geven...Ben je echt 19? Je lijkt wel een stier van +30 jaar...
Yup, ben 19
1992 

oud valt wel mee man, je bent gewoon epic lelijk haha :heartbounce:

deze zal ik onthouden jongen, volgende keer dat ik je zie
![]()