Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Vandaag nog gehoord een ecto ik denk 1,80 en 55 kg.
''ik sla al een week ontbijt over en ben nog niet droger''

Zo typisch die mensen die geen ontbijt eten..

99% van de meisjes:

Ik moet afvallen voor de zomer, eet nu niet op school.
Skippen 50% van de maaltijden.

2 dagen later zie ik dan op fb/twitter staan.

Oehh ben en jerry's met *insert naam hier*.
Vooral erg bij meisjes met een 10/10 figuur, als die willen afvallen.

Haha GetXXL dat heb ik bij mijn gym ook gezien xD. Twee meisjes die dat om en om deden... De begeleiding is soms nergens te vinden voor nieuwelingen.

Jep. Enige moment wanneer ik begeleiding zie is wanneer ik binnenkom achter de balie, en 'n half uur voor sluit wanneer ze de rolluiken naar beneden gooien en alles uitzetten.

Big American ja. Kan zo in de bulk geen kwaad.

Inderdaad op 2000 kcal, maar 50g/dag is toch sws te te weinig en kom je zo easy aan.

Jep. Enige moment wanneer ik begeleiding zie is wanneer ik binnenkom achter de balie, en 'n half uur voor sluit wanneer ze de rolluiken naar beneden gooien en alles uitzetten.
En meestal stelt de begeleiding ook nog eens niks voor. Aldoor tips geven die werkelijk nergens op slaan.

Vrijdag een kneus op me school: "Jij gebruikt zeker creatine? Je moet daarmee oppassen, je stopt met groeien daardoor"
Iedere dag: "Die puisten op je rug komen door je shake's" (moeder)

Vrijdag een kneus op me school: "Jij gebruikt zeker creatine? Je moet daarmee oppassen, je stopt met groeien daardoor"
Iedere dag: "Die puisten op je rug komen door je shake's" (moeder)

Die puisten kunnen ook wle heel goed door dat eiwit komen hoor. Gebeurd bij meer mensen.

2de punt kan ze best gelijk hebben. Kan komen door hoge eiwit inname.

oud valt wel mee man, je bent gewoon epic lelijk haha :heartbounce:

Terug
Naar boven