Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
collega: bodybuilders staan zo droog omdat ze dan beter hun aders kunnen zien voor als ze gaan spuiten.

Als ik dexaprine neem komen me luchtwegen ook helemaal vrij, zwaar chill![]()
Neusdruppels zijn idd verboden bij sommige sporten. Vooral bij het wielrennen. Kheb een maat die nog niet eens belofte ofzo is en die mag ze niet nemen.. Zet inderdaad de luchtwegen verder open, wat verboden is
.
Ik weet dat neusdruppels bij sommige sporten inderdaad verboden zijn

haha ik krijg ook altijd opmerkingen met mijn broodjes eiVan die vrienden die je uitlachen als jij in de pauze met je rare voedsel aankomt (ik zit nog op de middelbare)
En van die apen die denken dat als je traint dat je in 2 maanden een enorme kast bent, en dan 'Train jij zoveel? Niet te zien..' Of van die opmerkingen als ik met iemand anders die traint praat en er komt zo`n dude doorheen '50kg is niks!' En dan neem je een van die gasten mee en dan zijn ze na 2 minuten in de gym al kapot...

rare kerel zit in m'n gym te trainen. Dikke versie van de beachboys... jwz
awfull om te zien
Enkel en alleen oefeningen voor z'n borst, biceps en buik... constant van toestel naar toestel...
ik lekker benen trainen
komt ie ineens naar me toe "je ziet er echt niet uit, al die spieren zo zijn lelijk, je traint helemaal verkeerd als je meisjes wilt hebben"
ik negeer hem, en doe nog een vette leg-press set
zevert ie nog wat...
ik zeg "dikz*k, ben je homo ofzo dat je naar me kijkt? wat weet jij van trainen? je ziet eruit als een wannabe sumo-worstelaar"
en toen ging ie weer even weg
leg-extensions aan het doen
Komt ie ineens zeveren over poeierkes en sterioden...
Epo en shit..
ik had echt een wtf moment
dus heb hem maar gezegd dat ie zichzelf kon gaan aftrekken als ie nog mired.
lol