Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

staat nu in mijn handtekening:)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 17:58 ----------

Laatst bewerkt:
Wth volgens mijn bio boek zijn cafeine en neusdruppels verboden bij sporten net als anabolen. Is mijn boek nou verstandloos of is dit echt zo?! Lijkt me toch bs.

Ik weet dat neusdruppels bij sommige sporten inderdaad verboden zijn

cafeine lijkt me heeel sterk, neusdruppels kan wel wss als je het overdadig gebruikt, want uiteindelijk zitten daar ook steroids in die je luchtwegen openzetten niet?

collega: bodybuilders staan zo droog omdat ze dan beter hun aders kunnen zien voor als ze gaan spuiten.

Neusdruppels zijn idd verboden bij sommige sporten. Vooral bij het wielrennen :). Kheb een maat die nog niet eens belofte ofzo is en die mag ze niet nemen.. Zet inderdaad de luchtwegen verder open, wat verboden is :).

Dus het heeft nut om neusspray te nemen als PWO? vraag=srs

Als ik dexaprine neem komen me luchtwegen ook helemaal vrij, zwaar chill:p

Bijna alles is verboden.. ook caffiene..

Neusdruppels zijn idd verboden bij sommige sporten. Vooral bij het wielrennen :). Kheb een maat die nog niet eens belofte ofzo is en die mag ze niet nemen.. Zet inderdaad de luchtwegen verder open, wat verboden is :).

Alleen middelen die via beta agonisme werken zijn verboden (oa. clen). Deze zorgen inderdaad voor bronchodilatatie. Normale neusdruppels die je bij de etos koopt (xylometazoline) werken anders (alfa receptor) en dat mag gewoon.

1r3sed.jpg

Gebruikt een BB en post zoiets. Nuff said.

haha mn huisgenoot:

Als ik minder of meer water bij mijn maximize doe hé? wordt het effect dan sterker?

not sure if srs dacht ik.

maar hij bleek srs te wezen.

Dus ik vroeg, met dezelfde hoeveelheid maximize?
wat denk je?

hij: ehm, ja weetikveel.. jij bent de deskundige.

OhLawd.jpg

rare kerel zit in m'n gym te trainen. Dikke versie van de beachboys... jwz
awfull om te zien :o

Enkel en alleen oefeningen voor z'n borst, biceps en buik... constant van toestel naar toestel...

ik lekker benen trainen

komt ie ineens naar me toe "je ziet er echt niet uit, al die spieren zo zijn lelijk, je traint helemaal verkeerd als je meisjes wilt hebben"

ik negeer hem, en doe nog een vette leg-press set

zevert ie nog wat...

ik zeg "dikz*k, ben je homo ofzo dat je naar me kijkt? wat weet jij van trainen? je ziet eruit als een wannabe sumo-worstelaar"

en toen ging ie weer even weg

leg-extensions aan het doen

Komt ie ineens zeveren over poeierkes en sterioden...
Epo en shit..

ik had echt een wtf moment

dus heb hem maar gezegd dat ie zichzelf kon gaan aftrekken als ie nog mired.

lol

Van die vrienden die je uitlachen als jij in de pauze met je rare voedsel aankomt (ik zit nog op de middelbare)

En van die apen die denken dat als je traint dat je in 2 maanden een enorme kast bent, en dan 'Train jij zoveel? Niet te zien..' Of van die opmerkingen als ik met iemand anders die traint praat en er komt zo`n dude doorheen '50kg is niks!' En dan neem je een van die gasten mee en dan zijn ze na 2 minuten in de gym al kapot...

Van die vrienden die je uitlachen als jij in de pauze met je rare voedsel aankomt (ik zit nog op de middelbare)

En van die apen die denken dat als je traint dat je in 2 maanden een enorme kast bent, en dan 'Train jij zoveel? Niet te zien..' Of van die opmerkingen als ik met iemand anders die traint praat en er komt zo`n dude doorheen '50kg is niks!' En dan neem je een van die gasten mee en dan zijn ze na 2 minuten in de gym al kapot...
haha ik krijg ook altijd opmerkingen met mijn broodjes ei :p
maarja niet te veel aandacht aan schenken over 2,3 jaar lach je ze toch uit :o

rare kerel zit in m'n gym te trainen. Dikke versie van de beachboys... jwz
awfull om te zien :o

Enkel en alleen oefeningen voor z'n borst, biceps en buik... constant van toestel naar toestel...

ik lekker benen trainen

komt ie ineens naar me toe "je ziet er echt niet uit, al die spieren zo zijn lelijk, je traint helemaal verkeerd als je meisjes wilt hebben"

ik negeer hem, en doe nog een vette leg-press set

zevert ie nog wat...

ik zeg "dikz*k, ben je homo ofzo dat je naar me kijkt? wat weet jij van trainen? je ziet eruit als een wannabe sumo-worstelaar"

en toen ging ie weer even weg

leg-extensions aan het doen

Komt ie ineens zeveren over poeierkes en sterioden...
Epo en shit..

ik had echt een wtf moment

dus heb hem maar gezegd dat ie zichzelf kon gaan aftrekken als ie nog mired.

lol

Pfff

En nou het echte verhaal?
j/k

Terug
Naar boven