XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Hahaha, maar is dat vervelend bedoeld of zijn ze gewoon olie dom? XD

Het is ideaal voor haters om je even proberen belachelijk te maken, gewoon iets zeggen van "waar maak je je druk om mong**l" en ze houden zich wel koest. Of als ze vragen "heb je rijst bij je" nee zeggen en aan blijven kijken leren ze het wel af.

Eieren meenemen naar het werk hoeft niet, die haal ik zo uit het magazijn ... zeker handig.. haha @Collega 2, heeft wel gelijk maar z'n manier van uitleggen en z'n grote mond na de tijd dat z'n kameraad 110kg pressed en super goede techniek heeft viel hij een beetje door de mand

"Wil je een tompouce", nee danku. "Lus je ze niet", jawel. Domme doos voor me:"Dat mag niet voor ze spieren..aaah:(

Moet je nee zeggen :p. :o.

---
Ik vind het wel irritant als je iets lekkers afslaat dat mensen dan meteen denken dat je aan het afvallen bent of zo. Ja vrouw he... en nee ik wil juist NIET afvallen. Ach ja care.

schijt vervelend is dat, dan neem ik een keer wat van AH, suikervrije redbull vragen ze allemaal ben je aan de lijn? StFu ben aan t cutten b*ch!

Wat is het verschil tussen cutten en afvallen dan?

Mensen die afvallen kijken puur naar gewicht, vaak volgen ze ook nog eens een crashdieet (naar ik verneem uit mijn omgeving).

Jammer dat cutten zo onbekend is, een jaar geleden was ik flink aan het hardlopen (3x per week halfuur, half jaar lang) wilde namelijk ook afvallen :rolleyes: Achteraf gezien kon ik beter een epic cut neerzetten. (buiten beschouwing genomen dat ik ook kon beginnen met BB) ;)

Vet verlies is wat anders dan afvallen vind ik, mensen denken bij afvallen aan niks eten behalve sla etc. terwijl ik met mn cut nog meer eet dan gemiddelde persoon uit mn klas

Vet verlies is wat anders dan afvallen vind ik, mensen denken bij afvallen aan niks eten behalve sla etc. terwijl ik met mn cut nog meer eet dan gemiddelde persoon uit mn klas

Ja daar heb ik ook al last van. Maar daar zitten ook mensen tussen die leven op 4 boterhammen per dag en avondeten (en natuurlijk chips en cola tussendoor :rolleyes:).

Overigens vind ik dit wel een topic waar teamsjonnie goede bijdragen aan levert :p.

Ja daar heb ik ook al last van. Maar daar zitten ook mensen tussen die leven op 4 boterhammen per dag en avondeten (en natuurlijk chips en cola tussendoor :rolleyes:).

Overigens vind ik dit wel een topic waar teamsjonnie goede bijdragen aan levert :p.

Heb geen citaten gepost?..

Mensen die afvallen kijken puur naar gewicht, vaak volgen ze ook nog eens een crashdieet (naar ik verneem uit mijn omgeving).

Jammer dat cutten zo onbekend is, een jaar geleden was ik flink aan het hardlopen (3x per week halfuur, half jaar lang) wilde namelijk ook afvallen :rolleyes: Achteraf gezien kon ik beter een epic cut neerzetten. (buiten beschouwing genomen dat ik ook kon beginnen met BB) ;)

Lol de 2 grootste noobs gaan hier antwoord op geven?

Wie zegt dat alle mensen onverstandig afvallen? Als je verstandig probeert af te vallen zal je er ook alles aan doen om zoveel mogelijk vetvrije massa te behouden.

Cutten is niet stoer, cutten is gewoon een ander woord voor verstandig afvallen niet meer niets minder.

Of van die mensen die je heel raar aankijken als je super veel eet, alsof je een monster bent, en dan 'je mag toch niet zoveel eten' of 'Jij word super dik als je zo doorgaat' iets in dergelijke trend...

Of toen ik in de winkel zei dat iets makkelijke calorieën was, zat een vriendin van me me aan te kijken, CALORIEËN OH NEE! ...

Lol de 2 grootste noobs gaan hier antwoord op geven?

Wie zegt dat alle mensen onverstandig afvallen? Als je verstandig probeert af te vallen zal je er ook alles aan doen om zoveel mogelijk vetvrije massa te behouden.

Cutten is niet stoer, cutten is gewoon een ander woord voor verstandig afvallen niet meer niets minder.

Ik zeg alleen hoe de meeste mensen denken over afvallen, dus ik weet niet met wat voor bullshit jij aankomt

schijt vervelend is dat, dan neem ik een keer wat van AH, suikervrije redbull vragen ze allemaal ben je aan de lijn? StFu ben aan t cutten b*ch!

Ja ahaha zo herkenbaar. Dit heb ik ook vaak "ja dat mag hij niet i.v.m. zijn dieet" iedereen denk dus meteen aan afvallen en dit terwijl ik aan het bulken ben.

Ja ahaha zo herkenbaar. Dit heb ik ook vaak "ja dat mag hij niet i.v.m. zijn dieet" iedereen denk dus meteen aan afvallen en dit terwijl ik aan het bulken ben.

Dit. Laatste schooldag gratis friet. Komt een kerel, minimaal 90kilo, vragen; Ja maar past dat wel in je fitnessdieet, op een sarcastische toon. Ik zeg, waarschijnlijk beter dan in t jouwe, en ik geef n paar tikken op zn bierpens.

Terug
Naar boven