MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Van die vrienden die je uitlachen als jij in de pauze met je rare voedsel aankomt (ik zit nog op de middelbare)

En van die apen die denken dat als je traint dat je in 2 maanden een enorme kast bent, en dan 'Train jij zoveel? Niet te zien..' Of van die opmerkingen als ik met iemand anders die traint praat en er komt zo`n dude doorheen '50kg is niks!' En dan neem je een van die gasten mee en dan zijn ze na 2 minuten in de gym al kapot...

Just ignore, ik ga niet eens meer met ze in discussie.

Herkenbaar man, wat kunnen mensen zeiken over voedsel niet normaal meer. Heel normaal dat je je volpropt met hamburgers/cola/koek maar o wee als je met een bak rijst aankomt. Haters gonna hate.

magere hamburgers zijn goed te doen

een collega die net begonne was met trainen : " als je net begint te trainen moet je eerst zien dat je al je vet en spieren weg hebt getraint zodat je met een schone lei kan beginnen "

3 weken later gaf hij het al op

een collega die net begonne was met trainen : " als je net begint te trainen moet je eerst zien dat je al je vet en spieren weg hebt getraint zodat je met een schone lei kan beginnen "

3 weken later gaf hij het al op

Dat zou die niet gezegt hebben lijkt me...

Een schone lei? Wtf :roflol:

Vanmiddag op het werk, ik was brood met kip aan het eten, terwijl iedereen lekker taart naar binnen aan het werken was: Collega 1 tegen mij, moet jij geen taart ... geen behoefte heb m'n eigen eten, waarop Collega 2 zegt, nee je bent zeker aan het droogtrainen..

Soms krijg je wel eens opmerkingen van;
te veel spierpijn is niet goed voor je
''je eet veels te veel''
''je traint te veel''
''creatine is anabool''
''eiwitten pas als je 18 ben''
''ze pompe maar wat'''
''ja dat ken ik ook met een paar spuiten''

Wie hoort dit ook dagelijks ?:mad:

EN weet misschien nog stommere uitspraken die sommige mensen doen:D

Is this real life :(

Heb een voedingsschema met eiwit pannekoekies en iedere dag op me werk als ik me pannekoeken uit de koelkast pakt roept er wel 1, heb je al weer pannekoeken!!!!!

Ik vermoord er nog is 1

Heb een voedingsschema met eiwit pannekoekies en iedere dag op me werk als ik me pannekoeken uit de koelkast pakt roept er wel 1, heb je al weer pannekoeken!!!!!

Ik vermoord er nog is 1
Hahaha, maar is dat vervelend bedoeld of zijn ze gewoon olie dom? XD

Ik vermoord er nog is 1

Als je eieren eet ook. Elke dag op school ook 1: ''he heb je weer eieren mee.''

Vanmiddag op het werk, ik was brood met kip aan het eten, terwijl iedereen lekker taart naar binnen aan het werken was: Collega 1 tegen mij, moet jij geen taart ... geen behoefte heb m'n eigen eten, waarop Collega 2 zegt, nee je bent zeker aan het droogtrainen..

zie het van deze kant: Collega 2 snapt teminste een beetje waar je mee bezig bent, das in iedereen geval een bondgenoot.

''Ik squat diep genoeg''

Als je eieren eet ook. Elke dag op school ook 1: ''he heb je weer eieren mee.''
Moet je nee zeggen :p. :o.

---
Ik vind het wel irritant als je iets lekkers afslaat dat mensen dan meteen denken dat je aan het afvallen bent of zo. Ja vrouw he... en nee ik wil juist NIET afvallen. Ach ja care.

Terug
Naar boven