Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Meeste mensen zijn gewoon jelly omdat ze zelf junk niet kunnen laten staan en te lui zijn om naar de gym te gaan.

Dit. Laatste schooldag gratis friet. Komt een kerel, minimaal 90kilo, vragen; Ja maar past dat wel in je fitnessdieet, op een sarcastische toon. Ik zeg, waarschijnlijk beter dan in t jouwe, en ik geef n paar tikken op zn bierpens.
aha dus jij was dat !:mad:

joke bro :o

Eieren meenemen naar het werk hoeft niet, die haal ik zo uit het magazijn ... zeker handig.. haha @Collega 2, heeft wel gelijk maar z'n manier van uitleggen en z'n grote mond na de tijd dat z'n kameraad 110kg pressed en super goede techniek heeft viel hij een beetje door de mand

Wie was die collega ? :P

Dit is epic fun;

Collega's bij mij op het werk, hoewel ik eerst even moet zeggen dat het ongeschoold werk is en dus voornamelijk kampers/autisten/oudere mensen zijn die die hun hele leven hebben weggegooid, inc. de afdelingsleiders (gawd, wrm had ik mn VWO nou niet gehaald), die iedere keer weer afkeurend kijken naar die eieren die ik eet:

Collega 1: 'Dat is niet goed voor je'
Ik: 'Waarom dan niet'
Collega 1: 'Slip je van dicht'
Ik: 'lol, met die 200gr rijst die ik erbij eet zeker, kom maar eens bij me thuis op de pot kijken hoe dicht geslipt ik zit'

Collega 1: 'Je eet teveel'
Ik: 'Hoezo'
Collega 1: 'Straks word je tonnetje rond'
Ik: 'Zie ik eruit alsof ik tonnetje rond ben?'
Collega 1: 'Hoeveel weeg je'
Ik: '90KG'
Collega 1: 'Hoelang ben je'
Ik: 'Iets van 1.83m ofzo'
Collega 1: 'Dan ben je al te zwaar'
Ik: 'lol'

Collega 2: 'Al die eieren zijn niet goed voor je'
Ik: 'Oh, over dat cholesterol gemiep? Dat is allang achterhaald hoor'
Collega 2: 'Oh.... toch is het niet goed voor je'
*Vervolgens 2 dagen op rij iemand jarig, overal ligt koek, pakt ze ook net 3 dagen achter elkaar, alle 3 de dagelijkse pauzes, net de gezondste koeken die er liggen, roomboterkoeken:o*

Collega 3 (traint zelf ook... soort van...): 'Oh, welke smaak whey heb je?'
Ik: 'Cookies en Creme'
Collega 3: 'Oh, die had ik ook maar daar werd ik dik van man, zit vol suiker'
Ik: 'Van xxx merk!?'
Collega 3: 'Ja man'
Ik: 'Dude, het is allemaal het zelfde, alleen de smaak is anders, er zit zowat geen suiker in'
Collega 3: 'Nee man, je proeft toch hoe zoet het is'
Ik: 'Ja man...:rolleyes:'

Whaha die laatste.

Dit is epic fun;

Collega's bij mij op het werk, hoewel ik eerst even moet zeggen dat het ongeschoold werk is en dus voornamelijk kampers/autisten/oudere mensen zijn die die hun hele leven hebben weggegooid, inc. de afdelingsleiders (gawd, wrm had ik mn VWO nou niet gehaald), die iedere keer weer afkeurend kijken naar die eieren die ik eet:

Collega 1: 'Dat is niet goed voor je'
Ik: 'Waarom dan niet'
Collega 1: 'Slip je van dicht'
Ik: 'lol, met die 200gr rijst die ik erbij eet zeker, kom maar eens bij me thuis op de pot kijken hoe dicht geslipt ik zit'

Collega 1: 'Je eet teveel'
Ik: 'Hoezo'
Collega 1: 'Straks word je tonnetje rond'
Ik: 'Zie ik eruit alsof ik tonnetje rond ben?'
Collega 1: 'Hoeveel weeg je'
Ik: '90KG'
Collega 1: 'Hoelang ben je'
Ik: 'Iets van 1.83m ofzo'
Collega 1: 'Dan ben je al te zwaar'
Ik: 'lol'

Collega 2: 'Al die eieren zijn niet goed voor je'
Ik: 'Oh, over dat cholesterol gemiep? Dat is allang achterhaald hoor'
Collega 2: 'Oh.... toch is het niet goed voor je'
*Vervolgens 2 dagen op rij iemand jarig, overal ligt koek, pakt ze ook net 3 dagen achter elkaar, alle 3 de dagelijkse pauzes, net de gezondste koeken die er liggen, roomboterkoeken:o*

Collega 3 (traint zelf ook... soort van...): 'Oh, welke smaak whey heb je?'
Ik: 'Cookies en Creme'
Collega 3: 'Oh, die had ik ook maar daar werd ik dik van man, zit vol suiker'
Ik: 'Van xxx merk!?'
Collega 3: 'Ja man'
Ik: 'Dude, het is allemaal het zelfde, alleen de smaak is anders, er zit zowat geen suiker in'
Collega 3: 'Nee man, je proeft toch hoe zoet het is'
Ik: 'Ja man...:rolleyes:'

haha wat voor werk doe je dan?

In A zitten en minder calorieën dan in B dus A is gezonder. bro sience :rolleyes:

mijn broer zei dat laatst dus 'bro sience' heeft een dubbelzinnige connotatie, u see what i did there.

Dat als je 3 dieet shakes op een dag neemt aan het kuren bent ???

En zumba schijnt zware fitness te zien ? Zou iemand mij deze kunnen uitleggen :p

Goed/zwaar voor je conditie misschien? Ligt aan de persoon natuurlijk.

Dat als je 3 dieet shakes op een dag neemt aan het kuren bent ???

En zumba schijnt zware fitness te zien ? Zou iemand mij deze kunnen uitleggen :p

zumba is groepslessen van finess.
en voor de meesten is het redelijk zwaar dus ik kan het wel begrijpen

voor afvallen en conditie zou het misschien kunnen helpen (totaal geen ervaring mee en verstand van)
maar gespierd of sterk zul je er niet van worden

Het was ook iemand die overgewicht had die het zie, dus ik kan het me wel voorstellen. Maar ik zou het toch onder cardio/conditie zien dan zware fitness.

Mensen die afvallen kijken puur naar gewicht, vaak volgen ze ook nog eens een crashdieet (naar ik verneem uit mijn omgeving).

Jammer dat cutten zo onbekend is, een jaar geleden was ik flink aan het hardlopen (3x per week halfuur, half jaar lang) wilde namelijk ook afvallen :rolleyes: Achteraf gezien kon ik beter een epic cut neerzetten. (buiten beschouwing genomen dat ik ook kon beginnen met BB) ;)

Waarom zou dat beter zijn dan? Ik loop al altijd 2-3x per week gemiddeld genomen ( periodes waar ik meer loop en minder loop, hangt van de motivatie af ). Het voordeel is dat het cutten zoveel gemakkelijker gaat en je er tenminste nog een goeie conditie aan over houdt ook. Die epic cut zou ongezonder zijn dan een gewone cut met cardio erbij. Ik snap dat mensen niet graag cardio doen maar het heeft alleen maar voordelen imo. Tijdens de bulk mag ik ook gewoon gek gaan en toch op een acceptabel bf% blijven dankzij de cardio.

OT : Ik hoor eigenlijk niet zoveel rare citaten meer. Als ik pasta meeneem naar school ( ik eet trouwens evenveel gewoon een broodje als pasta, steekt me allemaal zo strikt niet ) dan zijn de meesten daar gewoon wat jaloers op en begrijpen ze gewoon ook gemakkelijk dat het voor het trainen is. Idem als ik cola zero drink of iets dergelijk maar ik drink evengoed af en toe een pint ( overdag, weekends niet meegerekend :o ). Sommige mensen nemen BB'ing naar mijn mening gewoon veel te serieus terwijl dat niet altijd hoeft. 90% hier doet toch niet aan wedstrijden. Niet dat ik er geen respect voor heb, maar het kan geen kwaad om andere mensen die niet aan BB'ing doen te proberen begrijpen.

oke haha ook je school niet afgemaakt?
Jep, ik word echt gek man, bedrijf gaat half over de kop en van medewerker tot CEO falen ze allemaal om een beetje normaal in te zien wat ze het beste zouden kunnen doen. Moeten ze man uren besparen, en flink ook, komt mijn afdelingsleider aan met iets wat wel 2 man-uren bespaard over een hele week, terwijl we er grofweg 700~1000 maken:o Dan denk ik ''Ooooh, we're so ****ed in a couple of years'':o. Maar ik ga snel weer naar school, nu wil ik wel:p

Jep, ik word echt gek man, bedrijf gaat half over de kop en van medewerker tot CEO falen ze allemaal om een beetje normaal in te zien wat ze het beste zouden kunnen doen. Moeten ze man uren besparen, en flink ook, komt mijn afdelingsleider aan met iets wat wel 2 man-uren bespaard over een hele week, terwijl we er grofweg 700~1000 maken:o Dan denk ik ''Ooooh, we're so ****ed in a couple of years'':o. Maar ik ga snel weer naar school, nu wil ik wel:p
oke man succes ermee

Terug
Naar boven