Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Geweldig topic :D

"Ik snap niet waarom jij al die full body oefeningen blijft doen" (vriend van me die ook traint, maar doet bijna enkel isolatie oefeningen)
"Ben je nog altijd zo aan het eten om bij te komen? Stop er nu maar mee je bent zwaar genoeg" (mijn moeder :roflol:)
Ik zit in het weekend thuis bij mijn vader en ben 's middags 2 eitjes aan het bakken: "ho we eten morgen al eieren hé, pas daar maar mee te veel eieren is niet gezond"

• Topic Starter Topic Starter
mijn ouders vanochtend

'' je gaat kost geld betale hooorrrrr je vreet alles op hier

je had at normaal nooit zo veel heb je een lintworm?

:roflol:

"ben je body-builder ?" als ik met me mega pens rond loop te zeulen met gewichten....;)
AAAAAAAAAArghj

Hiernet nog in de gym. Komt een kerel naar mij:
"17 en al zoveel spieren, dat zal wel niet natuurlijk zijn"
Hij traint 10 jaar en is ecto.
Ik haat de jaloesie van anderen.:mad: Ook die oude bompies, met hun gore hangtieten die dan commentaar hebben en in hun eigen denken: zie dat der lopen.
De topfysieken van die forum zouden eens naar mijn gym moeten komen, denkt iedereen meteen dat je elke dag 20 spuiten in je arm zet.

bij de helft van de quotes weet ik haast zeker dat ze nooit gezegd zijn, en dat de mannen hier maar wat meelullen.

"Train je ook voor massa dan?"

"Ja."

"Macho!"

Waar gebeurd.

mijn ouders vanochtend

'' je gaat kost geld betale hooorrrrr je vreet alles op hier

je had at normaal nooit zo veel heb je een lintworm?

:roflol:

Oh god het lintworm verhaal, hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb, na verloop van tijd zou je het nog bijna gaan geloven ook xD

Weet niet of deze al voorbij is gekomen maar deze hoorde ik vaak:

"je wilt aankomen? waarom ga je dan fitnessen?! daar val je toch van af?" sindsdien noem ik t toch maar krachttraining, bodybuilding moet je het al helemaal niet noemen want dan begint iedereen over "viesbruine ventjes in ballenknijpers" en haha oh wat grappig

vaak komt er dan ook nog zo'n opmerking achteraan:
"Wil je aankomen? dan moet je vaker naar McDonalds!" ja... bedankt voor de tip man

Vandaag nog gehoord in de gym door zo een uber ecto:

"Ik geloof niet in eiwitten"

Ik raakte aan de praat met iemand uit de familie en hij wist uit zijn jeugd toen hij ook alles voor de sport overhad mij he volgende te vertellen, hij ging wel 2x per week trainen 5 uur lang.

Van koolhydraten krijg je spieren, eigenlijk de bouw steen van de spier.
Toen ik vroeg wat eiwitten waren.
Eiwitten zijn in principe nergens goed voor, en alleen uit het wit van ei van de kip te verkrijgen.
En eiwitten shakes daar zit toch ook eiwitten in?
Dat is een fabel gebruikt door de verkopers er van om het product aan te prijzen.
Toen ik hem vroeg of hij dit zeker wist kreeg ik te horen.
Ik zal het toch wel beter weten ik heb ander half jaar getraind en woog 77 kilo( hij is 1,97)

Toen ik zei ja dat zijn toch wel mooie stats ik denk dat u zo mee kon doen in een wedstrijd.
Natuurlijk kon ik dat maar mijn gezondheid is mij belangrijker.

of je traint omdat je het leuk vind, als uitlaatklep kan gebruiken en omdat je er misschien plezier in heb?
domme mensen zijn er niet, mensen doen zich dom voor.

Geen domme mensen? Misschien hoor jij er ook bij.

Grapje :D

Ik krijg ook erg veel domme opmerkingen. Het is erg frustrerend. Mensen maken veel achterlijke claims en als je ze vraagt of ze het kunnen onderbouwen reageren ze vrij fel. Ik krijg vanaf het begin al steroïden-gerelateerde opmerkingen, zoals een tante die ik lange tijd niet gezien had:

Tante: "Zo je bent wel breed geworden he?"
Ik: "Ja, breed wil ik het niet noemen..."
Moeder: "Ja hij gaat al jaren lang 4 keer in de week naar de sportschool."
Tante: "Oh, dus het is wel allemaal echt?"

What the ****?

Weet je wat het gewoon is? Mensen gunnen elkaar gewoon niks. Als je met een dikke BMW aan komt rijden zegt ook iedereen "Dat zal wel van drugsgeld gekocht zijn". Mensen hebben iemand nodig om zich aan op te halen. Ze zoeken continue mensen die dingen anders doen dan zij zodat ze daar overheen kunnen pissen en zich beter voelen over hun eigen leven. En veel mensen zijn gewoon extreem naïef. Hun brein is in een soort infantiele staat blijven hangen. En het is pure intellectuele arrogantie als ze dingen zeggen als "Eiwitten zijn slecht voor je" of "Je moet eerst vet worden zodat je dat om kan zetten in spieren".

Ik bladerde door dit topic, en moest denken aan een fitness instructeur die in mijn huidige gym traint, maar elders werkt.

Die doet met BP de stang tot halverwege borst en drukt vanaf daar weer uit.
Dat had hij zo geleerd, dus zo moest het.

Dus constant boardpressen wat hij doet.
Vreemde zaak.

Terug
Naar boven