Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Iemand vertelde mij dat hij 20kg massa wou pakken op een jaar, met de nodige middeltjes wel uiteraard .. want anders komt ie nooit aan die 20kg :rolleyes:
Het doel was 90kg halen!

Mijn ma had onlangs maaltijdvervangers gekocht zonder carbs en zonder vet, maar ik mocht er niet van nemen omdat er ook geen eiwitten inzaten, hahahaha

water in poedervorm in een zakje dan. Ze zullen het nooit leren...

pro! een zakje lucht dus :O

haha
voeding per 100 gram: 0 kcal
eiwitten per 100 gram: 0 gram
koolhydraten per 100 gram: 0 gram
vetten per 100 gram: 0 gram

hell yhe!

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

is creatine een anabool? man ik zit dus inde zware problemen, heb net 500 gr gekocht! hopelijk pakt de politie me niet op:p

hoooo en dan ben je zeker ook binnen een maandje net zo breed als arnold! want je gebruikt anabolen!

Mijn ma had onlangs maaltijdvervangers gekocht zonder carbs en zonder vet, maar ik mocht er niet van nemen omdat er ook geen eiwitten inzaten, hahahaha

welk merk? wat zit er dan wel in? alles heeft wel iets van colirieke waarde buiten water natuurlijk:s

pro! een zakje lucht dus :O

haha
voeding per 100 gram: 0 kcal
eiwitten per 100 gram: 0 gram
koolhydraten per 100 gram: 0 gram
vetten per 100 gram: 0 gram

hell yhe!

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

hoooo en dan ben je zeker ook binnen een maandje net zo breed als arnold! want je gebruikt anabolen!

gebruikte arnold dan anabolen? ik dacht dat hij gewoon goede genen had!! een droom die in dingelen valt

Laatst bewerkt:
haha zit ik net ff op hyves.
zie ik zo bij wie wat waar zo'n kerel.

'wasbordje kweken! @ sportschool

:who: Waarschijnlijk is ie 15? Dan is een wasbordje alles wat je nodig hebt

Hij is 17 dacht ik.
Anyway toch kansloos als je dat in je hyves zet om te denken er meisjes mee te scoren.

Redelijk kansloos hij staat niet in je vriendenlijst mag ik hopen :eek:

Ach t was iemand die ik van school kende. Ga er gelukkig ook niet mee om verder.

liever grote rug dan wasbord...

wij hebben een wasmachine dus een wasbord hoef ik toch niet.

Terug
Naar boven