Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

ik was paar dagen geleden net klaar met trainen , loop ik met een vriend de kleedkamer in, staat er en gozer die der werkt en die zei dus nu al klaar??.
ik zeg nou we hebben anderhalf uur getraind vind het wel welletjes zo ..waarop hij zegt nou als ik train , train ik minstens 2 uur
ik zeg oke....waarop hij zij ja dat is veel beter ..
nou heb ik eerlijk gezegd een vaag gevoel dat 2 uur gewoon te lang is ..:D

ik was paar dagen geleden net klaar met trainen , loop ik met een vriend de kleedkamer in, staat er en gozer die der werkt en die zei dus nu al klaar??.
ik zeg nou we hebben anderhalf uur getraind vind het wel welletjes zo ..waarop hij zegt nou als ik train , train ik minstens 2 uur
ik zeg oke....waarop hij zij ja dat is veel beter ..
nou heb ik eerlijk gezegd een vaag gevoel dat 2 uur gewoon te lang is ..:D

pff 2 uur klappen kan ie krijgen :D

:rolleyes:
pff 2 uur klappen kan ie krijgen :D
ja ik ben een 16 jarige ecto .. dus ik word waarschijnlijk toch al raar aangekeken maar hij is ook een ecto . en ik weet dus niet echt wat voor weerwoord ik daarop moet geven want krijg er gelijk discussies over :P:P maarja die klappen verdient die wel ja

ja ik ben een 16 jarige ecto .. dus ik word waarschijnlijk toch al raar aangekeken maar hij is ook een ecto . en ik weet dus niet echt wat voor weerwoord ik daarop moet geven want krijg er gelijk discussies over :P:P maarja die klappen verdient die wel ja

Ik zou er ook niet op in gaan, nutteloos bij zulke mensen. Ik trainde in het begin ook veel te lang. Heb zelf ook wel wat domme citaten die ik hier zou kunnen neerzetten maar dat doe ik maar liever niet, weet nu wel beter :)

Ik zou er ook niet op in gaan, nutteloos bij zulke mensen. Ik trainde in het begin ook veel te lang. Heb zelf ook wel wat domme citaten die ik hier zou kunnen neerzetten maar dat doe ik maar liever niet, weet nu wel beter :)
ja ik doe ook niet alles goed maar als ik sommige dingen hoor bij mij in de sportschool denk ik yeah right:D

Volgensmij zit ik bij de enige sportschool met goed personeel. Enige tip die ik van hem heb gekregen is; "gewoon proppen, je eet niet omdat het lekker is!"

Gast op mijn werk: "een vriend van me is echt gespierd, hij trainde 6 maanden lang elke dag de hele dag door in de sportschool waardoor hij zo groot is geworden, je moet echt meer trainen dan 4 uur per week als je groot wilt worden"

yeah right :roflol:

Iemand achter de balie in een kledingwinkel:
"Ja je moet wel uitkijken hoor, als je wat zwaarder traint dan kan het je groei belemmeren, mijn broertje had op zijn 16e ook de smaak te pakken en hij kreeg er kortere spieren van en een belemmerde groei."

"Ja je moet wel uitkijken hoor, als je wat zwaarder traint dan kan het je groei belemmeren, mijn broertje had op zijn 16e ook de smaak te pakken en hij kreeg er kortere spieren van en een belemmerde groei."

JA man, belemmering van de groei tot daar aan toe, maar altijd die shit over korte en lange spieren.

Net een gesprekje gehad

hij: het ıs ook beter als je gelijk doucht na het traıne

ik: bullshit

hij: das beter voor je spıeren
nee ıs egt

ik:dat is onzin man

hij: nıet

Even voor erbij.. met gelijk bedoeldt hij dan ook binnen nu en 5 seconden

Laatst bewerkt:
vriendin: je moet dringend wat meer gaan trainen
ik:waarom
vriendin: je word steeds dikker
:fuu:

Hahahaha!

Ja die tienermeisjes vallen allemaal op die sixpackjes he. Kies gewoon een meisje uit die van brede mensen houdt ;)

daar ben ik in geslaagd lol:p
vriending is 1.80 en weegt 70 kg. erg brede schouders enzo, slank lichaam maar gewoon breed. leuk voor haar dat ik nog breder en groter ben zo valt het bij haar niet op als ze naast mij staat:p ze is breder dan de meeste gasten dak ken (allemaal ectos lol)

Dit is niet helemaal raar?
Er is een reden waarom de meeste sportscholen geen krachttraining geven aan jongeren in de groei.

Dit is niet helemaal raar?
Er is een reden waarom de meeste sportscholen geen krachttraining geven aan jongeren in de groei.
Geef me eens een recent onderzoek waaruit blijkt dat je spieren korter worden van krachttraining, want dat lijkt me wel interessant.

Geef me eens een recent onderzoek waaruit blijkt dat je spieren korter worden van krachttraining, want dat lijkt me wel interessant.

Is er niet. Groeibelemmering schijnt wel mogelijk te zijn door met té hoge gewichten te trainen wanneer je nog volop in de groei bent. Weet niet hoe dat precies zit.

Terug
Naar boven