- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
wij hebben een wasmachine dus een wasbord hoef ik toch niet.
+++
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wij hebben een wasmachine dus een wasbord hoef ik toch niet.

ik was paar dagen geleden net klaar met trainen , loop ik met een vriend de kleedkamer in, staat er en gozer die der werkt en die zei dus nu al klaar??.
ik zeg nou we hebben anderhalf uur getraind vind het wel welletjes zo ..waarop hij zegt nou als ik train , train ik minstens 2 uur
ik zeg oke....waarop hij zij ja dat is veel beter ..
nou heb ik eerlijk gezegd een vaag gevoel dat 2 uur gewoon te lang is ..![]()

ja ik ben een 16 jarige ecto .. dus ik word waarschijnlijk toch al raar aangekeken maar hij is ook een ecto . en ik weet dus niet echt wat voor weerwoord ik daarop moet geven want krijg er gelijk discussies over

maarja die klappen verdient die wel ja
ja ik ben een 16 jarige ecto .. dus ik word waarschijnlijk toch al raar aangekeken maar hij is ook een ecto . en ik weet dus niet echt wat voor weerwoord ik daarop moet geven want krijg er gelijk discussies overmaarja die klappen verdient die wel ja

ja ik doe ook niet alles goed maar als ik sommige dingen hoor bij mij in de sportschool denk ik yeah rightIk zou er ook niet op in gaan, nutteloos bij zulke mensen. Ik trainde in het begin ook veel te lang. Heb zelf ook wel wat domme citaten die ik hier zou kunnen neerzetten maar dat doe ik maar liever niet, weet nu wel beter![]()

"als je ouder wordt veranderd er wat aan je buikspieren"
"euh, hoezo?"
"dan gaan ze naar achter en je vet komt naar voren"
whaha wtf, die was van men buurvrouw.
Iemand achter de balie in een kledingwinkel:
"Ja je moet wel uitkijken hoor, als je wat zwaarder traint dan kan het je groei belemmeren, mijn broertje had op zijn 16e ook de smaak te pakken en hij kreeg er kortere spieren van en een belemmerde groei."
Deze hoorde ik pas:
"Ja ik train dan ook natural heh, geen creatine enso"![]()
vriendin: je moet dringend wat meer gaan trainen
ik:waarom
vriendin: je word steeds dikker
![]()

Hahahaha!
Ja die tienermeisjes vallen allemaal op die sixpackjes he. Kies gewoon een meisje uit die van brede mensen houdt![]()

ze is breder dan de meeste gasten dak ken (allemaal ectos lol)Iemand achter de balie in een kledingwinkel:
"Ja je moet wel uitkijken hoor, als je wat zwaarder traint dan kan het je groei belemmeren, mijn broertje had op zijn 16e ook de smaak te pakken en hij kreeg er kortere spieren van en een belemmerde groei."
Geef me eens een recent onderzoek waaruit blijkt dat je spieren korter worden van krachttraining, want dat lijkt me wel interessant.Dit is niet helemaal raar?
Er is een reden waarom de meeste sportscholen geen krachttraining geven aan jongeren in de groei.
Geef me eens een recent onderzoek waaruit blijkt dat je spieren korter worden van krachttraining, want dat lijkt me wel interessant.