- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er niet. Groeibelemmering schijnt wel mogelijk te zijn door met té hoge gewichten te trainen wanneer je nog volop in de groei bent. Weet niet hoe dat precies zit.
wat ik me nu afvraag is. (ben serieus voor alle duidelijkheid). als je al die gewichtheffers bekijkt op de olympische spelen bij de snacth enzo. dat zijn echt allemaal kleine manetjes. nu zijn de meeste ook chinezen enzo, die zijn nooit alte groot. maar komt dit nu door te jong te trainen? of is het omdat ze gewoon kklein zijn?
en langs de andere kant strongman, die mannen zijn ook bezig met zware gewichten maar zijn normaal gezien beresterk. komt dit dan omdat zij later beginnen?
wat ik me nu afvraag is. (ben serieus voor alle duidelijkheid). als je al die gewichtheffers bekijkt op de olympische spelen bij de snacth enzo. dat zijn echt allemaal kleine manetjes. nu zijn de meeste ook chinezen enzo, die zijn nooit alte groot. maar komt dit nu door te jong te trainen? of is het omdat ze gewoon kklein zijn?
en langs de andere kant strongman, die mannen zijn ook bezig met zware gewichten maar zijn normaal gezien beresterk. komt dit dan omdat zij later beginnen?
toch vraag ik mij dat ook af, hoe dat zit dat al die turners/turnsters zo klein zijn/blijven.
het is tijd voor google!!! ik ga die shit ook eens uitpluizen
al ga ik wel wat zoeken nadat ik klaar ben met studeren (herexamens weet je wel
)toch vraag ik mij dat ook af, hoe dat zit dat al die turners/turnsters zo klein zijn/blijven.
ik lees hier op wat andere forums ook wat dingen die neer komen op de ze veel zware trainingen doen op jonge leeftijd.
dus eigenlijk suggereren ze dat krachttraining je groei belemmert.
ze zeggen ook dat BB op jonge leeftijd (16) later voor impotentie problemen kan zorgen...
Waaschijnlijk is dat alleen bij tieners die aan de AAS zijn, mischien door het vele trainen dat het bloed sneller door de aderen stroomt en zorgen voor aderverkalking in de bloedvaten bij je kruis, maar als BB eet je heel gezond dus dat lijkt me sterk!
Jaffe
dat is gewoon achterlijk tieners aan de aas. met je hormonen spelen als je ze nog niet onder controle hebt...
bij mij zit er een gast die nu 18 is maar zen eerste kuur al enkele jaren voor zen 18 heeft genomen. die gast is een beest, heeft armen die de meeste zelfs na jaren trainen nog niet hebben. maar wat het men zen lichaam heeft gedaan wil ik niet weten. hij ging enkele maanden geleden als wedstrijdvoorbereiding nog kuurtje dbol en clen nemen. zegt genoeg zeker
!Vind zelf dat het iets is dat je moet gebruiken na 20 jaar trainen en je dan nog niet vind dat je nog niet vergenoeg bent gekomen.. jammer alleen dat als je dat gaat gebruiken, sommige helemaal doorslaan..Aas is sowieso achterlijk, je gezondheid ondermijnen om esthetische doelen te bereiken geguigt niet van ook maar enig zelfvertrouwen.
Natural BB heeft de toekomst!
toch vraag ik mij dat ook af, hoe dat zit dat al die turners/turnsters zo klein zijn/blijven.
'turners/gewichtheffers zijn klein doordat ze hun sport doen'
Zo moet je het niet bekijken, bekijk het omgekeerd...
Ze zijn zo goed in hun sport, net omdat ze klein zijn.
Kleine lengte zal wel handig zijn in het turnen op één of andere manier.
Bij gewichtheffers: iemand van 2 meter die 80kg weegt zal veel minder spiermassa, en dus kracht hebben dan iemand van 80kg die maar 1m60 is, maar toch zitten ze in dezelfde gewichtsklasse.
Klein zijn heeft dus gewoon zijn voordelen, get it?
Is net alsof in een ander topic reeds gezegd werd. Sprinters zijn niet buff omdat ze sprinten, ze sprinten juist omdat ze buff zijn.
(zo denk ik er dan toch over...)
kijk bij de mr.olympia.
al die bodybuilders zijn redelijk klein naar mijn inzicht (qua lengte uiteraard.)
dat zie je bij interviews veel, dat de presentator veel groter is.