XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Haha:D Sorry, kan er moeilijk wat van maken, die smith machine vind ik sowieso niks, zit allemaal vast, had trouwens iemand wel deadlifts in de smith zien doen vandaag. Misschien iets in de richting van Fit4Free een proeflesje doen misschien dat het daar beter gesteld is met de apparatuur, ben niet al te rijk. BasicFit kost maar 16 in de maand da's goed te doen.

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 20:06 ----------

Kamkura; heb net ook stiekem die pic's eens bekeken. Momenteel wel mirrin fysiek voor mij!

Appreciate thanks

Haha:D Sorry, kan er moeilijk wat van maken, die smith machine vind ik sowieso niks, zit allemaal vast, had trouwens iemand wel deadlifts in de smith zien doen vandaag. Misschien iets in de richting van Fit4Free een proeflesje doen misschien dat het daar beter gesteld is met de apparatuur, ben niet al te rijk. BasicFit kost maar 16 in de maand da's goed te doen.

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 20:06 ----------

Appreciate thanks

ga eens gauw een andere gym zoeken dan !

Nog abbo'tje tot november bij Basic ;) Had maar meteen 1 jaar gedaan, kon ik er in ieder geval niet onderuit haha

@Kamkuru Sinds 1 januari 2011 kun je een fitness abonnement altijd opzeggen. Je moet alleen het verschil terug betalen, als je voor een jaar bijvoorbeeld 20 euro per maan betaald en voor een half jaar 25 per maand en je neemt een jaar abonnement en je wilt dit na een half jaar opzeggen moet je het verschil (25-20=5 x 6=30) terugbetalen.

wtf?

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 18:37 ----------

wtf echt serieus. ik hoop toch echt dat jullie niet serieus zijn

Waarom niet? Hij staat er toch ripped en droog bij, alleen weinig massa, maar sommige willen niet veel massa, (ik wel btw), maar ieder zijn ding toch.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 18:37 ----------

wtf echt serieus. ik hoop toch echt dat jullie niet serieus zijn

Ja meen ik suwardi :) Jouw fysiek is ook mirrin(denkik toch) maar zijn fysiek is momenteel realistischer voor mij om te halen, daarmee. Concentreer me liever op fysieken die doenbaar zijn om te halen :p

Waarom niet? Hij staat er toch ripped en droog bij, alleen weinig massa, maar sommige willen niet veel massa, (ik wel btw), maar ieder zijn ding toch.

[Link niet meer beschikbaar] ....gozer alsjeblieft dit is echt geen streeffysiek,zit nauwelijks massa op. dit heb je binnen half jaar al bereikt. Dit is een bodybuilding forum he.

verder bedoel ik dit niet hatelijk naar diegene van wie de foto is. Ik vind het gewoon geen streeffysiek. 1.80 bij 72kg.. met shirt ziet het er sowieso ook nog uit alsof hij niet traint.

Sorry is mijn mening, het is uiteindelijk voor iedereen verschillend wat voor doel zij voor ogen hebben.

[Link niet meer beschikbaar] ....gozer alsjeblieft dit is echt geen streeffysiek,zit nauwelijks massa op. dit heb je binnen half jaar al bereikt. Dit is een bodybuilding forum he.

verder bedoel ik dit niet hatelijk naar diegene van wie de foto is. Ik vind het gewoon geen streeffysiek. 1.80 bij 72kg.. met shirt ziet het er sowieso ook nog uit alsof hij niet traint.

Sorry is mijn mening, het is uiteindelijk voor iedereen verschillend wat voor doel zij voor ogen hebben.

waar zie jij bb gerelateerde massa? wel mooi beachboy lichaam maar thats it! en zoals je zegt dit is een bb forum, en bb staat niet voor beachboy....

Zei toch ook dat er weinig massa opzat, en dat zoon fysiek niet was naar wat ik streefde, maar dat sommige er content mee zijn er zo uit te zien

mijn doel is massa.
Gelul dat het makkelijk is 2 keer 15 min te eten per dag extra.
6 keer per dag eten volgens een schema vind ik een hele opgaaf.
Het verandert gewoon je dagdeling en de manier hoe je leef.
3 keer in de week trainen vind ik daarintegen geen probleem.
Ik wil best trainen maar om heel mijn leven om te gooien om betere resultaten te boeken vind ik persoonlijk overdreven

Dedicated.

@Kamkuru Sinds 1 januari 2011 kun je een fitness abonnement altijd opzeggen. Je moet alleen het verschil terug betalen, als je voor een jaar bijvoorbeeld 20 euro per maan betaald en voor een half jaar 25 per maand en je neemt een jaar abonnement en je wilt dit na een half jaar opzeggen moet je het verschil (25-20=5 x 6=30) terugbetalen.

ik heb nu ook een abbo voor een jaar betaald bij mn fitness.. Kan ik dit ook zomaar opzeggen nu? hoe werkt dit dan? krijg ik mn geld trugbetaald?

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij geldt dat alleen bij stilzwijgende verlenging hoor. Als je een contract afsluit voor een jaar dan geldt die ook gewoon een jaar

Dat denk ik ook, heb zelf overigens niet echt haast. Maar als je het tekent, teken je voor een geheel jaar. Of zegt een contract niets meer? Na dit jaar verlengt deze automatisch met een jaar en kun je hem iedere maand opzeggen(@Basicfit)

is niet mogelijk. ze hebben niks stilzwijgend verlengd. je hebt zelf toegezegd.

Kan idd alleen bij stilzwijgende verlenging, zou mooi zijn als je je telefoonabo na een maand ko n opzeggen :D

Terug
Naar boven