MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

dat ligt niet aan de chocomel ron

Doe je goed, en dat met 1% vet!

aan een calorisch overschot

als jij 3000 kcal nodig hebt en incl chocomel 2900 binnenkrijgt kom je niet aan hoor

als jij 3000 kcal nodig hebt en incl chocomel 2900 binnenkrijgt kom je niet aan hoor
bedankt voor de theorie man :roflol:

ik doel er gewoon op dat mijn calorisch overschot gewoon van de chocomel afkomt, ik was al aan het bulken, en daar toen nog 1l chocomel bijgevoegd, dat zijn ook weer840 kcal erbij

bedankt voor de theorie man :roflol:

ik doel er gewoon op dat mijn calorisch overschot gewoon van de chocomel afkomt, ik was al aan het bulken, en daar toen nog 1l chocomel bijgevoegd, dat zijn ook weer840 kcal erbij

lijkt simpel maar bijna niemand snapt het hoor, ik ben nou aan het cutten en eet nog steeds allemaal koeken en shit, 90% van de mensen zou roepen: "zo kan je toch nooit afvallen!?" mooie aanvulling voor dit topic btw:)

lijkt simpel maar bijna niemand snapt het hoor, ik ben nou aan het cutten en eet nog steeds allemaal koeken en shit, 90% van de mensen zou roepen: "zo kan je toch nooit afvallen!?" mooie aanvulling voor dit topic btw:)

jonge minde gij dat ik achterlijk ben ofwa ?

Kheb vorig jaar mijn VWO ook afgerond, en zoveel hersencellen heb ik het afgelopen jaar niet weggezopen :trollface:

"Hallo, Ik wil sinds vandaag gaan cutten maar ik heb namelijk 6 maanden gebulkt en is mijn honger gevoel enorm. Mijn vraag is zou roken goed helpen om honger te onderdrukken? ik rook eigenlijk niet maar ik kan geen andere goedkope manier bedenken om je honger te ondrukken en zoja hoeveel sigarretten per dag? iemand ervaring hiermee?"

En hij meent het vrees ik ...

"Hallo, Ik wil sinds vandaag gaan cutten maar ik heb namelijk 6 maanden gebulkt en is mijn honger gevoel enorm. Mijn vraag is zou roken goed helpen om honger te onderdrukken? ik rook eigenlijk niet maar ik kan geen andere goedkope manier bedenken om je honger te ondrukken en zoja hoeveel sigarretten per dag? iemand ervaring hiermee?"

En hij meent het vrees ik ...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/roken-cutten-307581/

Is this real life ?!

Haha ik heb deze post ergens gelezen, iemand vroeg het vandaag. Bedankt Ron btw

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 19:29 ----------

Kan men nu picjes kijken bij mij?

Ga de krachtstats even wat hervormen(alleen een k*t smith machine @ basicfit)
Bench pak ik in de vorm van dumbbells op flat bench(flat bench dumbbell press?) 32/32kg 3x10 en 36kg x 2 :trollface:
Squats worden toch echt leg presses 200kg 3x8 en erna 180kg 3x8 max so far
Deadlifts gaan simpel weg niet. Eind van het jaar andere gym zoeken dan kan ik wat echte krachstats samenstellen ;)

Ga de krachtstats even wat hervormen(alleen een k*t smith machine @ basicfit)
Bench pak ik in de vorm van dumbbells op flat bench(flat bench dumbbell press?) 32/32kg 3x10 en 36kg x 2 :trollface:
Squats worden toch echt leg presses 200kg 3x8 en erna 180kg 3x8 max so far
Deadlifts gaan simpel weg niet. Eind van het jaar andere gym zoeken dan kan ik wat echte krachstats samenstellen ;)

hier kan ik idd niks mee :D

Kamkura; heb net ook stiekem die pic's eens bekeken. Momenteel wel mirrin fysiek voor mij!

Terug
Naar boven