Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
waar blijven die pics?linkje naar FB or w/e is ook goed hoor
![]()
Ik ben Alberto Stegeman, en ik zou hier onmiddellijk mee stoppen als ik jou was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar blijven die pics?linkje naar FB or w/e is ook goed hoor
![]()
Haha ff 15kg vet erbij vreten om dan te beginnen met trainen. Jij legt hem niet even netjes uit dat dat vrij achterlijk is?

Vriend van mij, was eerst rond de 65 kilo. Ectomorph bouw. Dikke roker, heeft het al jaren over "Ja nu ga ik echt een keer beginnen met trainen, stop ik ook met roken" blabla. Nu heeft hij in de afgelopen 3 maanden doelbewust chocola/milkshakes/frietkapsalons gegeten om zwaarder te worden. Stuurtie in een bericht "Ey, ik ben nu 76 kilo! bijna 80. Als ik 80 ben dan begin ik met droogtrainen"
Dit is een bb forum geen rokersforum.
Ik verwijs je mrt alle liefde naar de allerlei sectie

Ik heb nog nooit iemand op de bouw een balk van +100 kilo zien deepsquaten...

dat zijn de echte bouwvakkersKarma
---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 13:35 ----------
Heb ik al vaker gedaan![]()

hoezo verdienen rokers respect dan
?

hmmm ik denk dat zij ook poepen en plassen, laten we daar hier ook over gaan praten

Meisje met wie ik vandaag afgesproken had:'zo volgens mij heb je wat vet van je schouders omgezet in spieren,kan je echt zien'
euh right.. Heb maar gezegd dat je geen vet in spier kan omzetten,maar zij kende toch echt mensen die het wel hadden gedaan en zo ging het maar door..
Daarna heeft ze een uur lopen praten over haar bodypump les die ze volgt. Heb haar toen maar vriendelijk gevraagd of we over andere dingen konden praten..![]()