MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Kan idd alleen bij stilzwijgende verlenging, zou mooi zijn als je je telefoonabo na een maand ko n opzeggen :D

Komt hier deze zomer ook geen wet over? (in belgie) dat je als je een jaarabbo van gsm hebt dat je die na minstes 6 maand kan opzeggen?

Dat is toch gewoon onlogisch? Waarom zou je een contract voor een jaar na een halfjaar op mogen zeggen? Dan is het dus gewoon een half jaar contract. Zolang je iets tekent voor een bepaalde tijd zit je er ook gewoon voor die tijd aan vast en dat lijkt me ook wel zo eerlijk voor alle partijen.

je kan het wel opzeggen.. alleen gaan ze daar niet mee akkoord en wordt het gezien als contractbreuk :P

Of je betaald een afkoopsom, maar dat kost je altijd wel wat geld.

Over bankdrukken:
Ik volg het totaal niet meer
Die jongen zit constant te pushen dat het niet mag omdat het gevaarlijk is en dan mag het niet volgens de nederlandse wet en dan kan het wel ik weet het helamal niet meer
ik ga morgen langs sportscholen en ga informeren

Dat zijn twee verschillende mensen he;)

Kan idd alleen bij stilzwijgende verlenging, zou mooi zijn als je je telefoonabo na een maand ko n opzeggen :D

Wist de gemiddelde mens dat maar... Ik werk zelf voor een telecom provider, en iedereen denkt sinds dat toen in de media is gekomen dat ze zo onder hun contract uitkunnen... belachelijk uiteraard, en dan met rechtzaken gaan lopen dreigen :roflol:

Klantenservice? Werk zelf op een KS van een webshop, maar dat is gruwelijk irritant als mensen hun eigen interpretatie aan iets gaan geven (levering op zondag etc.). Het is dat het geen BB uitspraken zijn anders zouden die hier ook geplaatst kunnen worden :D

Was onderarmen aan het trainen, komt er een gast naar me toe ' nee man onderarmen niet trainen, met dikke onderarmen lijken je biceps kleiner ! '

Weet niet goed wat ik ervan moet denken eigenlijk :p

dikke onderarmen zijn bruut... zou graag 2 stevige willen hebben, trainen dus.

Dat kan wel toch als ze de voorwaarden ineens veranderen en je het daar "niet mee eens bent".
Tenminste dat hoorde ik :o.

Als ze de algemene voorwaarden ineens wijzigen zonder jou hiervan opmde hoogte stellen, dan plegen zij contractbreuk of sta je in ieder geval in je recht om contract te laten ontbinden. Maar waar jij op doelt is een wetswijziging en dat lijkt me altijd nog wat anders dan een wijziging in de algemene voorwaarden van een onderneming.

• Like
Waarderingen: Fex
Lol @double biceps back

Terug
Naar boven