- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk bedoelde die dat in eerste instantie niet maar hij sprak je tenminste niet ongefundeerd tegen omdat hij te koppig is zijn geloof aan te passen. Dat is al heel wat, dus geef die jongen dan ook een kans om zijn gezicht te redden. Ik bedoel, praat jij dan nooit over iets waar je eigenlijk niet zoveel kennis over hebt?vriend van me: ik val niet af en kom niet aan omdat ik vet omzet naar spieren
dus ik zeg: dat kan niet je kan wel vet verbranden en spieren krijgen (omdat ie beginner is)
zegt ie ja dat bedoel ik.. lol dat bedoelde ie niet.
Natuurlijk bedoelde die dat in eerste instantie niet maar hij sprak je tenminste niet ongefundeerd tegen omdat hij te koppig is zijn geloof aan te passen. Dat is al heel wat, dus geef die jongen dan ook een kans om zijn gezicht te redden. Ik bedoel, praat jij dan nooit over iets waar je eigenlijk niet zoveel kennis over hebt?

Natuurlijk bedoelde die dat in eerste instantie niet maar hij sprak je tenminste niet ongefundeerd tegen omdat hij te koppig is zijn geloof aan te passen. Dat is al heel wat, dus geef die jongen dan ook een kans om zijn gezicht te redden. Ik bedoel, praat jij dan nooit over iets waar je eigenlijk niet zoveel kennis over hebt?
ik: ik doe krachttraining:
zij: zit je ook aan de shakes?
ik:![]()
Sta in de kleedkamer van een gym op een school emt ene shake in me hand( is chocolade smaak)
Komt zo'n gozer waarom drink jij die shake's ( je kent eht wel die standaard verhaaltjes)
Dus ik zeg heel droog.. nee man is gewoon chocolade melk
Hij: oww sorry man
laats zei iemand tege my ja jy moet echt shakes nemen man dan gaat het.3x zo snel !!
ja hoor jonge..

Sta in de kleedkamer van een gym op een school emt ene shake in me hand( is chocolade smaak)
Komt zo'n gozer waarom drink jij die shake's ( je kent eht wel die standaard verhaaltjes)

.

Ik hoorde er van de week op stage ook weer een paar van een jongen die ook traint, jaartje of 3 nu inmiddels, en nog steeds een 'spijker'.
hier even een opsomming:
Jaa, ik krijg deze week creatine, de baas van onze gym maakt deze zelf, gewoon smaakloos. 25 euro voor 400 gram. Een maatje van mij gebruikt het nu ook en is in 2 weken 7 kilo aangekomen, 7 kilo spier, echt goed spul.
Proteine heb ik helemaal niet nodig, allemaal onzin joh.
Een maatje van mij gebruikt mammoth nu, en hij wou mij dat ook aansmeren, maar ik hoef dat allemaal niet, ik neem gewoon alleen die creatine en dan is het wel goed, ik wil overigens geen beest worden, gewoon een beetje breed
Ik dacht bij mezelf, wtf?? en ik knikte maar ja en zei je hebt gelijk jongen![]()
surreee.ik raak ze niet alleen aan, drink ze ook nog eens op