AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Opa die EZ curls elke rep cheat verteld mij even dat ik barbell curl te zwaar doe als ik de laatste twee reps cheat.

Ecto's die mij vertellen dat mijn onderste ruggenwervel uit mijn ruggengraat knalt als ik veel deadlift.

Een bijzonder grote hoeveelheid 16-jarigen die net begonnen zijn met trainen roepen dat ik anabolen gebruik. Creatine is ook anabool en continue gebruik kost je, volgens hun, binnen een jaar je nier.

Eén grote mogendheid van kennis beweert dat ik maar moet stoppen met 3x8 en moet beginnen met 5x20. Meer volume is meer massa, uiteraard.

Familie vindt, vooral op verjaardagen, dat ik maar moet stoppen met de sportschool want shakes zijn echt belachelijk, bevatten anabolen en maken je ingewanden kapot (mijn vader en ik lachen liggen vaak in de slappe lach als ze weer beginnen, ik heb mijn vader even bijgeschoold op het gebied van bodybuilding).

De meest memorabele vind ik toch de zielige kleine Japanse ecto van ongeveer 16 die mij, toen hij begon met krachttraining, vroeg: "Meneer, kunt u mij vertellen hoe u traint? Want ik wil net zo breed als u worden". En nu mij verteld dat shakes niet goed zijn.

Q

haha nice :roflol: er word toch slap geluld zeg

Gister op de sportschool.
Het was middag en lekker rustig en een jongen (20 jaar ong.) was een oefening aan het doen ( vergeten welke) maar hij was gewoon lekker bezig.
Terwijl hij bezig is gaan er 2 vrouwen van 25 en 50 jaar (dochter en moeder) achter en voor hem staan.
Ze staan zo naar hem te kijken van wij MOETEN die hebben!!
Hij zegt zo van ik ben bijna klaar hoor en we kijken elkaar aan van wat n idiooten.
Wel vaker dat die jongen en ik elkaar zo aankijken bij mijn sportschool is het 90% oude/zwakke/ongemotiveerde mensen.

Veel 15 / 16 jarige in de sportschool die denken stoer te zijn en hun B&F shaker te gebruiken als bidon om te laten zien dat ze supplementen gebruiken. Shaker gebruiken als bidon vind ik opzicht niks mis mee, wel handig zelfs, alleen weet ik 100% zeker dat hun geen voedingsschema hebben en elk weekend dronken zijn..

Wat is er mis met elk weekend dronken zijn? :roflol:

"als je vet wil verbranden moet je touwtje springen, 3 minuten touwtje springen is gelijk aan 15 minuten hardlopen"

:orly:

"als je vet wil verbranden moet je touwtje springen, 3 minuten touwtje springen is gelijk aan 15 minuten hardlopen"

:orly:

zie heel vaak van die vet verliezen workouts langskomen waar niks word gezegd over calorieen ... dan denk ik altijd dafuq alles begint bij voeding... zie ik ergens overheen of?

voeding is belangrijkst bij cutten. Slechte voeding= slecht fysiek

ja dacht ik ook maar waarom zie je dat vrijwel nooit langskomen? je ziet alleen maar eet voedsel met weinig calorieen/vet en ga 2 uur per dag cardio doen maar nooit over aantal calorieen

omdat het makkelijker is om je een half uur in te spannen ipv heel de dag

ja dacht ik ook maar waarom zie je dat vrijwel nooit langskomen? je ziet alleen maar eet voedsel met weinig calorieen/vet en ga 2 uur per dag cardio doen maar nooit over aantal calorieen

Dan word lijnen te makkelijk en is iedereen shredded as phuck zoals wij :trollface:

zodat mensen falen met cutten en dan onnodig sups gaan kopen of diegene die de cardio bedenkt nog steeds bezoekers krijgt omdat ze niet afvallen.

:roflol:

wel zielig voor al die huisvrouwtjes dan :sad:

Veel 15 / 16 jarige in de sportschool die denken stoer te zijn en hun B&F shaker te gebruiken als bidon om te laten zien dat ze supplementen gebruiken. Shaker gebruiken als bidon vind ik opzicht niks mis mee, wel handig zelfs, alleen weet ik 100% zeker dat hun geen voedingsschema hebben en elk weekend dronken zijn..
Dit zag ik ook gister, alleen was het een 30-jarige man die geen enkel spiertje had met een tanktop aan en de heletijd zat te lullen hoe dronken hij wel niet was dit weekend op de boot...

en fokkin moeilijk zeker als je de motoriek van een kapotte trekpop hebt zoals mij.

Probeer een rubber of pvc springtouw in plaats van een nylon... Dat helpt ook al een hele hoop.
En draag een korte broek. Ik maak vaker springfouten met een lange broek aan dan met een korte...:)
Oefening baart kunst!

is het weleens bij je opgekomen dat misschien bedoelt dat die sportschool eigenaar gewoon een eigen lijn heeft? De eigenaar bij mijn sportschool heeft namelijk ook een eigen lijn met whey en shit. Haalt gewoon neutrale potten bij de groothandel ofzo en plakt er zijn eigen sticker op. Kan gewoon

Ja dat vroeg ik hem ook maar de eigenaar zou het echt zelf maken.

Dit zag ik ook gister, alleen was het een 30-jarige man die geen enkel spiertje had met een tanktop aan en de heletijd zat te lullen hoe dronken hij wel niet was dit weekend op de boot...

Haha ja, het motiveerd mij zelf juist wel. Ik weet dat ik beter ben dan hun! :D

Haha ja, het motiveerd mij zelf juist wel. Ik weet dat ik beter ben dan hun! :D

dan zij*

Net was dus een 16-17 jarige die ging whey kopen want dan hoeft hij maar 1x per week naar de sportschool omdat je training dan als 3x telt. hij gaf het mooie voorbeeld als je die "torrie" drinkt en je tilt 10 kilo rekent je lichaam het als 30 kilo dus groei je sneller. Zijn neef had het een maand gebruikt en was van 1 kilo van dat spul 8kilo in spier bijgekomen. en die "torrie" was bij een sport winkel 30 euro voor 1 kilo dus goedkoop ik zat lachend me shake op te drinken in de kleedkamer . En die andere gast ging het ook maar doen want dat scheelde tijd xD. En ik dacht dat ik vandaag me abs een dagje over zou slaan maar dankzij die 2 heb ik alsnog een ab workout gehad

Terug
Naar boven