Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Opa die EZ curls elke rep cheat verteld mij even dat ik barbell curl te zwaar doe als ik de laatste twee reps cheat.
Ecto's die mij vertellen dat mijn onderste ruggenwervel uit mijn ruggengraat knalt als ik veel deadlift.
Een bijzonder grote hoeveelheid 16-jarigen die net begonnen zijn met trainen roepen dat ik anabolen gebruik. Creatine is ook anabool en continue gebruik kost je, volgens hun, binnen een jaar je nier.
Eén grote mogendheid van kennis beweert dat ik maar moet stoppen met 3x8 en moet beginnen met 5x20. Meer volume is meer massa, uiteraard.
Familie vindt, vooral op verjaardagen, dat ik maar moet stoppen met de sportschool want shakes zijn echt belachelijk, bevatten anabolen en maken je ingewanden kapot (mijn vader en ik lachen liggen vaak in de slappe lach als ze weer beginnen, ik heb mijn vader even bijgeschoold op het gebied van bodybuilding).
De meest memorabele vind ik toch de zielige kleine Japanse ecto van ongeveer 16 die mij, toen hij begon met krachttraining, vroeg: "Meneer, kunt u mij vertellen hoe u traint? Want ik wil net zo breed als u worden". En nu mij verteld dat shakes niet goed zijn.
Q
haha nice
er word toch slap geluld zeg