Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol maak je toch zelf aan. Maar hoe die baas t dan weer uit zich gefilterd krijg snap ik niet.
Jaa, ik krijg deze week creatine, de baas van onze gym maakt deze zelf, gewoon smaakloos. 25 euro voor 400 gram. Een maatje van mij gebruikt het nu ook en is in 2 weken 7 kilo aangekomen, 7 kilo spier, echt goed spul.
geen AAS meer nodig 
Of hij koopt het in van bulkpowders ofzo en stopt het in eigen potjes
Niet een citaat, maar ik ken iemand die al ruim 5 jaar traint en nog steeds niet breed is. Maarja, niet zo raar ook voor iemand die zegt dat het "onzin" is dat je veel moet eten om te groeien
En van iedereen die wél buff is geworden door keihard trainen en veel eten zegt ie dat het door anabolen komt![]()
... Kijk t is allemaal niet erg als je er niks van af weet .. maar hou er dan wel je bek over weetje... Maar op 1 of andere vinden ze altijd maar dat ze t recht hebben om er wat van te zeggen terwijl ze er 0,0 verstand van hebben.hoe ga je ergens op zitten zonder het aan te raken ?Hoe kom je er nou weer bij dat hij er aan zit, wat praat je nou weer slap man, ik zeg alleen dat hij er op ZIT. Dan hoef je ze niet aan te raken duh...![]()
hoe ga je ergens op zitten zonder het aan te raken ?

Lol maak je toch zelf aan. Maar hoe die baas t dan weer uit zich gefilterd krijg snap ik niet.

Of hij koopt het in van bulkpowders ofzo en stopt het in eigen potjes
.
).Jaa, ik krijg deze week creatine, de baas van onze gym maakt deze zelf, gewoon smaakloos. 25 euro voor 400 gram. Een maatje van mij gebruikt het nu ook en is in 2 weken 7 kilo aangekomen, 7 kilo spier, echt goed spul.