XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Lol maak je toch zelf aan :o. Maar hoe die baas t dan weer uit zich gefilterd krijg snap ik niet.

:roflol: Creatine- en eiwitshake(...poeder)?

hij koopt gewoon 10kilo vlees en haalt daar de creatine uit , ofc

Of hij koopt het in van bulkpowders ofzo en stopt het in eigen potjes

Jaa, ik krijg deze week creatine, de baas van onze gym maakt deze zelf, gewoon smaakloos. 25 euro voor 400 gram. Een maatje van mij gebruikt het nu ook en is in 2 weken 7 kilo aangekomen, 7 kilo spier, echt goed spul.

Waar kun je die creatine halen??? geen AAS meer nodig :P

Niet een citaat, maar ik ken iemand die al ruim 5 jaar traint en nog steeds niet breed is. Maarja, niet zo raar ook voor iemand die zegt dat het "onzin" is dat je veel moet eten om te groeien :rolleyes:

En van iedereen die wél buff is geworden door keihard trainen en veel eten zegt ie dat het door anabolen komt :roflol:

Ik heb echt een hekel aan dat volk....waar ik train zit t vol met dat soort gasten...der loopt zo'n blonde kerel, waarvan je gwn aan die kop ziet van hem dat t een achterbakse lul is...maargoed die gozer traint ongeveer 3 jaar & ziet er precies t zelfde uit als toen ie begon & dat is allemaal niet zo erg.. maar die kerel is 27 denk ik en loopt over iedereen die groter is te lullen dat ze aan de AAS zitten...

Verder ook als ik een pre workout inneem zitten mensen je aan te staren alsof t drugs is...vorige X liep er ook een vrouwtje langs 'onee shakies'. terwijl ik een pre workout nam :rolleyes: ... Kijk t is allemaal niet erg als je er niks van af weet .. maar hou er dan wel je bek over weetje... Maar op 1 of andere vinden ze altijd maar dat ze t recht hebben om er wat van te zeggen terwijl ze er 0,0 verstand van hebben.

Waarom ga je uberhaupt op een shake zitten xD

Waar kun je die creatine halen??? geen AAS meer nodig :P

Ik zal het voor je navragen, hoeveel potten wil je hebben?:D

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 09:54 ----------

Lol maak je toch zelf aan :o. Maar hoe die baas t dan weer uit zich gefilterd krijg snap ik niet.

Dat heb ik met een heleboel uitspraken van sommige 'trainers' als ik dat hier in het topic lees

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:penis:
Of hij koopt het in van bulkpowders ofzo en stopt het in eigen potjes

Of hij koopt het gewoon bij B&F de creapure en trekt het etiket van de pot af, want die jongen zij dat het smaakloos was, en dat is creapure.

dinsdag en woensdag heb ik weer stage, dus misschien tegen die tijd wel weer een 'update' over mooie uitspraken van die jongen

Deze op osm (voetbalspel) gezien:).

Als ik ga trainen word ik te snel te gespierd en dat is niet goed.
Komt omdat ik bijna 2 meter lang ben en ook aardig breed, dusja. Rustig opbouwen etc

Iemand zegt dat hij meschien zelf vindt dat hij breed is maar niet zo is.
zegt hij dit:

Dat denk ik niet, het is gewoon zo. Kan er zelf niks aan doen.
Blijkbaar ben jij gewoon erg jaloers.

Ook wist hij niet wat een ecto was (dus is hij het waarschijnlijk:D).

Deze blijft leuk: een collega zei eens tegen mij, jij gaat niet sterk worden, jij krijgt alleen maar spieren :)

Opa die EZ curls elke rep cheat verteld mij even dat ik barbell curl te zwaar doe als ik de laatste twee reps cheat.

Ecto's die mij vertellen dat mijn onderste ruggenwervel uit mijn ruggengraat knalt als ik veel deadlift.

Een bijzonder grote hoeveelheid 16-jarigen die net begonnen zijn met trainen roepen dat ik anabolen gebruik. Creatine is ook anabool en continue gebruik kost je, volgens hun, binnen een jaar je nier.

Eén grote mogendheid van kennis beweert dat ik maar moet stoppen met 3x8 en moet beginnen met 5x20. Meer volume is meer massa, uiteraard.

Familie vindt, vooral op verjaardagen, dat ik maar moet stoppen met de sportschool want shakes zijn echt belachelijk, bevatten anabolen en maken je ingewanden kapot (mijn vader en ik lachen liggen vaak in de slappe lach als ze weer beginnen, ik heb mijn vader even bijgeschoold op het gebied van bodybuilding).

De meest memorabele vind ik toch de zielige kleine Japanse ecto van ongeveer 16 die mij, toen hij begon met krachttraining, vroeg: "Meneer, kunt u mij vertellen hoe u traint? Want ik wil net zo breed als u worden". En nu mij verteld dat shakes niet goed zijn.

Q

Jaa, ik krijg deze week creatine, de baas van onze gym maakt deze zelf, gewoon smaakloos. 25 euro voor 400 gram. Een maatje van mij gebruikt het nu ook en is in 2 weken 7 kilo aangekomen, 7 kilo spier, echt goed spul.

is het weleens bij je opgekomen dat misschien bedoelt dat die sportschool eigenaar gewoon een eigen lijn heeft? De eigenaar bij mijn sportschool heeft namelijk ook een eigen lijn met whey en shit. Haalt gewoon neutrale potten bij de groothandel ofzo en plakt er zijn eigen sticker op. Kan gewoon

Terug
Naar boven