XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

dan zij*

Net was dus een 16-17 jarige die ging whey kopen want dan hoeft hij maar 1x per week naar de sportschool omdat je training dan als 3x telt. hij gaf het mooie voorbeeld als je die "torrie" drinkt en je tilt 10 kilo rekent je lichaam het als 30 kilo dus groei je sneller. Zijn neef had het een maand gebruikt en was van 1 kilo van dat spul 8kilo in spier bijgekomen. en die "torrie" was bij een sport winkel 30 euro voor 1 kilo dus goedkoop ik zat lachend me shake op te drinken in de kleedkamer . En die andere gast ging het ook maar doen want dat scheelde tijd xD. En ik dacht dat ik vandaag me abs een dagje over zou slaan maar dankzij die 2 heb ik alsnog een ab workout gehad
:roflol:

dan zij*

Net was dus een 16-17 jarige die ging whey kopen want dan hoeft hij maar 1x per week naar de sportschool omdat je training dan als 3x telt. hij gaf het mooie voorbeeld als je die "torrie" drinkt en je tilt 10 kilo rekent je lichaam het als 30 kilo dus groei je sneller. Zijn neef had het een maand gebruikt en was van 1 kilo van dat spul 8kilo in spier bijgekomen. en die "torrie" was bij een sport winkel 30 euro voor 1 kilo dus goedkoop ik zat lachend me shake op te drinken in de kleedkamer . En die andere gast ging het ook maar doen want dat scheelde tijd xD. En ik dacht dat ik vandaag me abs een dagje over zou slaan maar dankzij die 2 heb ik alsnog een ab workout gehad

Hahah dat zijn mooie dingen, ik mis dat soort gasten wel (homegym, maar na de zomervakantie weer richting een gym).

Merken jullie ook dat de sportscholen opeens mee bezoekers hebben?

Ik dacht laat ik even snel 1 maandje pompen en beachproof worden is bijna alles bezet =(

Ik dacht laat ik even snel 1 maandje pompen en beachproof worden is bijna alles bezet =(

Contradictio in terminis :D (jaja klopt niet 100% maar is wel toepasselijk en ik wil graag interessant overkomen)

De gyms raken deze periode net gevuld omdat er veel mensen zijn die denken: "Ik pomp een maandje en ben dan beachproof." :p

Bij ons in de gym zitten juist amper van die beachboys ( nee ik ben geen beachboy ) dus is 't eerder rustig als het warm is omdat iedereen dan 's avonds gaat.

Ik hoop dat je aan het trollen bent hier. Anders moet jou soort (ja, jou SOORT) uit onze gyms blijven, ofwel heel het jaar door komen en fatsoenlijk trainen! Gisteren ook weer zo'n hoop mong*len, ik kan er beter met de koffie langs gaan staan.

Ik hoop dat je aan het trollen bent hier. Anders moet jou soort (ja, jou SOORT) uit onze gyms blijven, ofwel heel het jaar door komen en fatsoenlijk trainen! Gisteren ook weer zo'n hoop mong*len, ik kan er beter met de koffie langs gaan staan.

Jah echt triest.. in Amerika hebben ze hier voor plannet fitness abbo is lekker goedkoop, dumbbells niet hoger dan 35kg meer kunnen ze tog niet aan

vrouwen... ze denken allemaal verstand te hebben van voeding e.d. maar ondertussen weet 90% er geen ruk van :')

Bij mij in de klas gister ook weer. Ze zei dat ze op d'r eten aan het letten was:
''Ja, ik eet elke dag als ontbijt een stukje ontbijtkoek met halvarine en een kopje koffie''
(en het werd ook nog elke dag door haar moeder naar d'r bed gebracht.. WTF! dat kind is 16. Hoezo verwend)
''En dat noem jij gezond? Weet je hoeveel suiker er in ontbijtkoek zit?''
''Ja, dat is gezond. Alleen die met suiker aan de randjes is ongezond'' (wtf! :roflol:)

en volgensmij at ze ook ongeveer de hele dag fruit ofzo want daar had ze het ook de heletijd over maar van onderhoud berekenen had ze geloof ik nog nooit gehoord en eiwitten kwamen ook niet in d'r woordenboek voor. (Ik ga dr ook niet over beginnen want dan krijg je weer een discussie over shakies :o)

en nog een van de lerares in die zelfde les:
''Ja, als je altijd heel veel eet dan begint je lichaam daaraan te wennen en dan kom je niet meer aan''
mmkay :roflol:

vrouwen... ze denken allemaal verstand te hebben van voeding e.d. maar ondertussen weet 90% er geen ruk van :')

Bij mij in de klas gister ook weer. Ze zei dat ze op d'r eten aan het letten was:
''Ja, ik eet elke dag als ontbijt een stukje ontbijtkoek met halvarine en een kopje koffie''
(en het werd ook nog elke dag door haar moeder naar d'r bed gebracht.. WTF! dat kind is 16. Hoezo verwend)
''En dat noem jij gezond? Weet je hoeveel suiker er in ontbijtkoek zit?''
''Ja, dat is gezond. Alleen die met suiker aan de randjes is ongezond'' (wtf! :roflol:)

en volgensmij at ze ook ongeveer de hele dag fruit ofzo want daar had ze het ook de heletijd over maar van onderhoud berekenen had ze geloof ik nog nooit gehoord en eiwitten kwamen ook niet in d'r woordenboek voor. (Ik ga dr ook niet over beginnen want dan krijg je weer een discussie over shakies :o)

en nog een van de lerares in die zelfde les:
''Ja, als je altijd heel veel eet dan begint je lichaam daaraan te wennen en dan kom je niet meer aan''
mmkay :roflol:

Hier zit er toch een beetje waarheid in?
Als je iedere dag 3000kcal eet voor iemand van 1m70 68kg (gewoon voorbeeld) zal je in het begin verdikken, tot op het punt dat je op je onderhoud eet, toch?

Hier zit er toch een beetje waarheid in?
Als je iedere dag 3000kcal eet voor iemand van 1m70 68kg (gewoon voorbeeld) zal je in het begin verdikken, tot op het punt dat je op je onderhoud eet, toch?

ja

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 15:19 ----------

Jah echt triest.. in Amerika hebben ze hier voor plannet fitness abbo is lekker goedkoop, dumbbells niet hoger dan 35kg meer kunnen ze tog niet aan
jaman jij bent echt stoer, volgens mij kan jij niet eens 35 kg db pressen.

volgens onderzoek: de kennis over voeding in nederland is wat een 10-jarige zou moeten weten/begrijpen.

(geen bron behalve mn zus die student dietiek is, no pics)

maatje van me: noten, die zitten toch vol koolhydraten?

als je iets verder gaat dan het gebruikelijke dan haakt men af is mijn ervaring.
- 'ja ach, ja joh, ik merk niks als ik dit en dat eet'
- 'veel te lastig om er op te letten'
- 'ja dag, da's teveel moeite hoor'
- 'je moet ook leven'

volgens onderzoek: de kennis over voeding in nederland is wat een 10-jarige zou moeten weten/begrijpen.

(geen bron behalve mn zus die student dietiek is, no pics)

maatje van me: noten, die zitten toch vol koolhydraten?

als je iets verder gaat dan het gebruikelijke dan haakt men af is mijn ervaring.
- 'ja ach, ja joh, ik merk niks als ik dit en dat eet'
- 'veel te lastig om er op te letten'
- 'ja dag, da's teveel moeite hoor'
- 'je moet ook leven'

pics van je zus??

jonge je hoort zoveel onzin op een dag over eten niet normaal meer

een of ander moddervet wijf bij mij op men werk. ik snap niet hoe je zoveel kan afvallen. (was 1.5jaar gestopt en ben 25 kg aangekomen, ben nu al terug 20 kg kwijt)! als ik haar dan uitleg dat ik enkel vlees/vis groeten en bruin brood/reist/ havermout eet bekijkt ze me zo en zegt ze ja maar ik eet niet zoveel en ik val niet af!
ze heeft namelijk een maagring laten zetten en wilt afvallen. maar ze eet altijd mega veel saus, aardappelen en suiker....

en maar niet snappen eh!!! dan bekijkt ze me zo met een domme blik en eet ze lekker verder:d

heb ook zo`n collega die wilde afvallen en ooit beweerde dat oude kaas heel mager broodbeleg is.....ehhhhhh......diezelfde collega is nu trouwens aan een operatie toe, 160 kg en das geen spiermassa, echt erg

En ook 1 die tot 12 uur een appel eet om af te vallen, meer niet, een man van 90kg, wtf.....

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:10 ----------

ohja en een vrouwelijke collega die beweerde dat haar crash dieet beter is dan hoe ik eet. zij weet er alles van want eerder was ze 35 kg afgevallen. Dan begrijp ik niet helemaal waarom het er weer bijgekomen is als ze het beter weet

ja

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 15:19 ----------

jaman jij bent echt stoer, volgens mij kan jij niet eens 35 kg db pressen.

ook was een beetje dom van mij om het zo tezegge :P , maar plannet fitness is echte raarste gym die ik heb gezien :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven