Koalala
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je 1.70 en 70 kg bent dan zie je er ook gespierder uit dan 1.95 95 kilo?
Klein vult sneller maar iemand onder de 1.90 ziet er nooit echt intimiderend uit.
Als je 1.70 en 70 kg bent dan zie je er ook gespierder uit dan 1.95 95 kilo?
Klein vult sneller maar iemand onder de 1.90 ziet er nooit echt intimiderend uit.

Dan kies ik toch voor Bigger = Better...
Al is downsizen natuurlijk wel helemaal hot tegenwoordig![]()

ik had een tijdje geleden mijn knie gestoten met karten. en ik had nog last van me knie, dus ik meld dat ff bij haar; zegt ze: der zit ook een vet grote bult bij je knie(tikt ze me quadricep aan)
![]()

Zo dom zijn vrouwen ook weer niet
klassiek geval van overdrijven ?

Zat laatst een meisje aan mijn knie zegt ze: wat is dat voor grote bult!!??
Zat ze over mijn eikel te wrijven...![]()
Wat is dat nu voor zever. Er zijn mensen van 1m70 die er intimiderend uit kunnen zien.
http://www.youtube.com/watch?v=WHCmwdva8UE 1:14klein vult beter!
zoek maar eens het interview met Ed Van Amsterdam op Youtube.nl, daar legt hij het uit.
ga jij iemand die 20 cm kleiner is dan jezelf intimidered vinden? die gast mag dan nog zo breed zijn als je wilt, je kijkt op hem neer als je 1.93 bent (zoals ik). sommige portiers zijn egt klein kaal stoere kop enzo. slaan je ook zo in elkaar maar zijn helemaal niet intimiderend als ze voor mij staan. in tegendeel.
Kai Greene is 1m70 ongeveer, als zo iemand voor je staat en je lastig aan te staren dan zal je toch wel even geïntimideerd zijn als iemand van 1m93 en 100kg die je zit aan te staren?
Miss niet zo'n schitterend voorbeeld. Maar je hebt nu eenmaal mannen die er intimiderend uitzien en mannen die er niet zo uitzien. Ik ga niet plots minder minder geïntimideerd zijn door iemand omdat die kleiner is als ik he.
En wat dan met die mannen van 1m90 en 70kg? Denk je dat die niet geïntimideerd zullen zijn door een breed iemand van 1m75 en 110kg?
Ik snap je punt wel hoor.Maar, je moet toch eerlijk zijn en toegeven dat de uitspraak dat mensen onder 1.90m nooit intimiderend kunnen zijn gwn dom is. Brock Lesnar bijvoorbeeld is 1m88, je gaat me nu niet zeggen dat omdat die 5cm kleiner als jou is dat moest die naar je toe komen met de intentie op je b**kes te slagen dat je niet zou lopen he?
Stomme discussie eig, ik vind gwn dat sommige er intimiderend uitzien, ookal zijn ze relatief klein.