AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ben zelf ook wel van het smijtwerk met gewichten, maar hij liet gewoon de barbell op de grond stuiteren ...

Heb ik soms bij T&G DL waarbij die wegglipt uit mijn handen bij de laatste rep en zo de hele gym trilt. :o (heb wel extra matjes eronder) Maakt wel lekker dof geluid zo. Lol.

Zijn niet dom maar gewoon onwetend en denken over verstand van te hebben, uitzondering daargelaten natuurlijk:D

Of jaloers, en maar vanalles uit hun nek kletsen...

Ik vind het soms triest, dat SOMMIGE mensen elkaar geen positief woordje gunnen.

Ik moet zeggen, in mijn directe omgeving, zijn de mensen allemaal erg positief over mijn nieuwe manier van leven. gezond eten, sporten, good er uit zien. Loop positief ingesteld rond, en dat zet precies over :)

weinig negatief. ja, 1 collega.... maar die moet je er eens zien bij lopen...

Enige wat dan stijgt = % vet :roflol:
herevaluur je voedingsschema_+trainingsschema + doe eventueel wat cardio als je VP te hoog oploopt.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 12:35 ----------

Of jaloers, en maar vanalles uit hun nek kletsen...

Ik vind het soms triest, dat SOMMIGE mensen elkaar geen positief woordje gunnen.

Ik moet zeggen, in mijn directe omgeving, zijn de mensen allemaal erg positief over mijn nieuwe manier van leven. gezond eten, sporten, good er uit zien. Loop positief ingesteld rond, en dat zet precies over :)

weinig negatief. ja, 1 collega.... maar die moet je er eens zien bij lopen...
ik krijg bijna alleeeeeeeen maar negatieve reacties op mijn levensstijl. Woorden als "obsessief, lelijk breed, te groot" etc etc vliegen me dagelijks om de oren voornamelijk van meisjes.

Enige van wie ik positieve reacties krijg is sommige jongens die ook trainen.

herevaluur je voedingsschema_+trainingsschema + doe eventueel wat cardio als je VP te hoog oploopt.

ik krijg bijna alleeeeeeeen maar negatieve reacties op mijn levensstijl. Woorden als "obsessief, lelijk breed, te groot" etc etc vliegen me dagelijks om de oren voornamelijk van meisjes.

Goed toch? krijg wel is te horen van mooiboys dat me schouders te klein zijn en me traps:D:D

Ik krijg van alle jongens complimenten eigenlijks, meisjes heel soms. Maar is niet altijd als compliment bedoelt.

vanochtend in the gym stond er 1 te kreunen bij bicep cable crull dus ik kijk hem raar aan zegt hij wat!!(met een aggeresieve kop) ik zeg rustig gast jij staat hier te kreunen alsof je van achter genomen wordt. zegt hij doe niet bijdehand jij weet niets als je dat doet komen er hormonen vrij die zorgen dat je spieren sneller groeien, Ik kijk hem met een verstrooit hoofd aan en heb hem een fijne middag toegewenst

gisteren deed iemand het raam dicht terwijl het aardig warm was omdat het slecht zou zijn voor je gewrichten... ow okay.

vanochtend in the gym stond er 1 te kreunen bij bicep cable crull dus ik kijk hem raar aan zegt hij wat!!(met een aggeresieve kop) ik zeg rustig gast jij staat hier te kreunen alsof je van achter genomen wordt. zegt hij doe niet bijdehand jij weet niets als je dat doet komen er hormonen vrij die zorgen dat je spieren sneller groeien, Ik kijk hem met een verstrooit hoofd aan en heb hem een fijne middag toegewenst
you sir made my day,,

die heb ik nog nooit gehoord

lol oke deze is echt wel een top 10 plaats waard! howly shit! kzal ook maar beginnen kreunen zeker! zou je me ff kunnen adviseren over hoe die kreun moet klinken?

ja fit4free he daar komen nogal wat hersenloze

brainfree bedoelje zeker?

lol oke deze is echt wel een top 10 plaats waard! howly shit! kzal ook maar beginnen kreunen zeker! zou je me ff kunnen adviseren over hoe die kreun moet klinken?

brainfree bedoelje zeker?

ik kom er ook he beetje dimmen:p maarja student niet een supergroot budget dus heb helaas geen keus

Hahaha epic quote :D

Terug
Naar boven