Als anabool spieropbouwend is en katabool spierafbrekend, is het dan
Anaal = spierverbredend

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als anabool spieropbouwend is en katabool spierafbrekend, is het dan
Anaal = spierverbredend![]()
ik heb dat een keer anaal gedaan ja maar toen werd ik daarna verkacht door kai greene en kwam het er allemaal weer uit

ik heb dat een keer anaal gedaan ja maar toen werd ik daarna verkacht door kai greene en kwam het er allemaal weer uit
Bij zn gym alleen langs de achterdeur. Hé wacht eens ...

Haha maakt het veel beterDat doet me denken aan deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bij zn gym alleen langs de achterdeur. Hé wachts eens ...![]()

Probeer een rubber of pvc springtouw in plaats van een nylon... Dat helpt ook al een hele hoop.
En draag een korte broek. Ik maak vaker springfouten met een lange broek aan dan met een korte...
Oefening baart kunst!
Ja dat vroeg ik hem ook maar de eigenaar zou het echt zelf maken.

Goede progressie man! als je bovenkant borst achterloopt, doe dan incline benchpress echt een hele goede oefeningen ervoor! En je kuiten moet je echt goed aanpakken, doe geen 8 tot 12 reps maar doe 20 tot 25 reps ervoor zodat ze goed branden pas dan gaan je kuiten groeien. De kuiten is namelijk geen spier zoals alle andere, je zal ze tot tegenstelling van vele andere spieren met meerdere herhalingen moeten trainen.

(stiekem spande ik me buik aan
)
1m84 77kg 12%ik had muziek in dus ze dachten dat ik het waarschijnlijk niet hoorde maar me batterij was leeg dus ipod was uit.
noob1: "kijk hem buikspieren doen als een chimie(meisje) hij is gay beter gebruikt hij die stoel(ab crunch machine) daar ken je tenminste gewicht bij doen"
noob2: "laat hem hopen als hij denkt dat hij 6pack krijgt wij doen gwn 1 maandje en zijn fit je weet toch"
je had die koppen moeten zien in de kleedkamer toen ik me shirt uit trok(stiekem spande ik me buik aan
)
maarja bij fit 4 free heb je veel van die noobs dus ik zal hier nog veel leuke dingen posten
okehttp://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4
lager vp en meer VVM? seems legitkan je lachen je ziet ze gewoon zitten hoor en die metingen zijn van begin april zit nu wel iets hoger en lager zijn 2 maanden verder