Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik heb een vraag over een recovery mix van peptopro. Ik weet dat een aantal topsporters na elke training de peptopro protein recovery superior nemen. Het schijnt het spier herstel te bevorderen na intensieve inspanning maar bevat enorm veel proteïnen en veel minder eiwitten (36g en 10g per shake).

Het zou toch juist andersom moeten zijn en na een grote inspanning veel eiwitten proberen binnen te krijgen om spierherstel te bevorderen? Een beetje proteïnen kan ik begrijpen om wat energie te krijgen maar is dit niet verkeerd om?
deze past hier ook wel

Me moeder net: proteine shake staat niet op de schijf van 5 dus het is ongezond.

Wat zei jij? Net zoals chips, frisdrank en alcohol? :D

je moet echt niet groter worden meer hoor is echt lelijk

Jij bent ook lelijk SUW :D

he nette bench sessie trouwens kan me nog herinneren dat je hier tijdje geleden postte dat je eindelijk 100 kg benchte, goede progressie

haha thx, ja tis opeens snel gegaan, presses gaan heel goed op het moment, squats blijven wat hangen door kuitblessures

jongen uit mijn klas die sinds een paar maandjes naar de gym gaat en zich helemaal de man voelt.

''ja ik probeer ook al 3 maanden ofzo af te vallen maar je ziet toch altijd pas resultaat na een half jaar''
zat ie tegen een meisje te vertellen....
dacht echt bij m'n eigen, misschien moet je een keer afstand doen van dat bier en chips dieet

Deze kennen jullie ook wel denk ik:

mensen die met lichte gewichten aan het trainen zijn en zeggen: ja het draait om de techniek niet om het gewicht. En vervolgens de techniek nog verkeerd doen ook.

Gast gisteren in de gym:

Allereerst begon die peppie oefeningen uit te leggen aan een ecto, en te vertellen dat hij binnen 2 weken abbs kon zien/krijgen waar je u tegen zegt .. ( Opzich goede oefeningen )

Toen ik hem vroeg naar een dieet en daarbij voldoende cardio wist hij zich niet meer uit z'n woorden te komen en liep hij weg ..

Daarna was hij ook nog eens snoeihard aan het smijten met gewichten en aan het kreunen ...

Gast gisteren in de gym:

Allereerst begon die peppie oefeningen uit te leggen aan een ecto, en te vertellen dat hij binnen 2 weken abbs kon zien/krijgen waar je u tegen zegt .. ( Opzich goede oefeningen )

Toen ik hem vroeg naar een dieet en daarbij voldoende cardio wist hij zich niet meer uit z'n woorden te komen en liep hij weg ..

Daarna was hij ook nog eens snoeihard aan het smijten met gewichten en aan het kreunen ...

:)

Terug
Naar boven