XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

vanochtend in the gym stond er 1 te kreunen bij bicep cable crull dus ik kijk hem raar aan zegt hij wat!!(met een aggeresieve kop) ik zeg rustig gast jij staat hier te kreunen alsof je van achter genomen wordt. zegt hij doe niet bijdehand jij weet niets als je dat doet komen er hormonen vrij die zorgen dat je spieren sneller groeien, Ik kijk hem met een verstrooit hoofd aan en heb hem een fijne middag toegewenst
:roflol: Waar halen ze het toch? ???

Het is wel onderzocht en bewezen dat je meer kracht kunt leveren als je schreeuwt... Ik geloof dat 9/10 mensen meer kracht kunnen zetten als ze inderdaad erbij schreeuwen of iets dergelijks (zie ook bij het tennis).

Het is wel onderzocht en bewezen dat je meer kracht kunt leveren als je schreeuwt... Ik geloof dat 9/10 mensen meer kracht kunnen zetten als ze inderdaad erbij schreeuwen of iets dergelijks (zie ook bij het tennis).

bedoelje schreeuwen of hard blazen / zuchten / kreunen?

Onlang kwam er iemand in de gym me aanspreken en vroeg me ,
Die machiene daar in hoek is dat om je voeten te trainen ?

Voor alle duidelijkheid het was de leg press machine ...

Daar heb je wel gelijk, maar ook een beetje aan de medemens denken natuurlijk. Ik kan me niet concentreren als eer 5m verder iemand staat te roepen alsof ie verkracht wordt :p

False..
9/10 is het gewoon stoer gedrag en helpt het mentaal wat.
Tennisspelers kreunen zo om te imponeren.

Daar heb je wel gelijk, maar ook een beetje aan de medemens denken natuurlijk. Ik kan me niet concentreren als eer 5m verder iemand staat te roepen alsof ie verkracht wordt :p

Ja wat wil je als je in een normale gym traint waar 99% niet serieus is

ik denk dat je doelt op het onderzoek waarbij mensen beter tegen PIJN konden als ze schreeuwden, mss kun je dat wel betrekken op trainen, wat op zich ook pijn doet :)

Denk dat schreeuwen zeker helpt om net wat extra kracht te geven.
Het probleem is misschien er in "normale" sportscholen mensen zijn die het doen om stoer te over te komen en zo een vertekend beeld geven.

OT:

In mijn sportschool zag ik afgelopen vrijdag een gast van 50+ een oefening doen die volgens mij een dumbbell bent-over lateral raise moest voorstellen...
Hij vroeg aan een vrouw om zijn hoofd tegen te houden wanneer hij met gewichten begon te smijten en eigenlijk consequent whiplashes aan het reppen was. ???

Toen de vrouw hem beangstigd aankeek nadat hij de hele sportschool bij elkaar had geschreeuwd vroeg de man wat er was. Toen ze een opmerking maakte over dat het nooit goed kon zijn dat zij zijn hoofd tegen moest houden, begon die man meer dan een half uur te lullen over dat hij aan Muay Thai deed en het wel beter wist dan zij, om vervolgens nog een setje te doen. :gek:

Hallo,

Ik ben Jan, een 24 jarige man. Ik sport al ongeveer 8 jaar en deed met name krachttraining. Nu ben ik de afgelopen 9 maanden ook gaan joggen.

Ik heb 1 probleem en dat zijn mijn huidige borst spieren. Ik heb grote borstspieren,omdat ik ze al 8 jaar intensief train. Echter zijn ze de laatste 2 jaren wat slapper geworden en gaan hangen. Toen heb ik besloten om aan conditietraining te doen(9 maanden lang) en nu sinds 1 maand ook droog trainen ipv kracht trainen. Ik ben nu een stuk droger dan 1 jaar geleden, maar ik merk dat mijn borstspieren behoorlijk achter blijven.

1. Mijn borstspieren zijn te groot vergeleken met mijn lichaam en ze hangen een beetje. Ik drink nu al 3 maanden een whey shake voor de training en na de training, om zo optimaal vet te verbanden. Ik train 2 maal per week droog trainen. Ik doe incline en decline oefeningen voor mijn borst, waarbij ik 4 setjes doe met ongeveer 30 herhalingen.

2. Na mijn droogtraining ga ik altijd een half uur interval joggen.

3. Ik let behoorlijk op mijn voedsel en probeer calorieën zoveel mogelijk te vermijden. Het enige waar ik moeite mee heb is 1 of 2 cola blikjes per dag. Daarnaast, rook ik wel is 1 of 2 joints per week en ik weet niet wat voor invloed dit heeft op het herstel van mijn spieren.

Kunnen jullie mij tips geven over borstspier oefeningen, voeding of andere relevante tips, die ervoor kunnen zorgen dat mijn borst spieren strakker worden en wellicht kleiner?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

1 groot verstandloos citaat

paar kleine mocro's die even voor de zomer komen trainen en chickies willen playen en daarna in de kleedkamer een uur wolla billa gesprekjes voeren. als ik na mijn training daar mijn BCAA'tjes nuttig (pillen) beginnen ze tegen elkaar te zeggen : wolla a billa die mannetje anabolen ik wist mattie echt domme mensen die nederlandertjes wolla.

HEY BRO, GET YOUR STORY STRAIGHT LITTLE AFRICANI.

Aaah ik zeg jou ah sahbi

paar kleine mocro's die even voor de zomer komen trainen en chickies willen playen en daarna in de kleedkamer een uur wolla billa gesprekjes voeren. als ik na mijn training daar mijn BCAA'tjes nuttig (pillen) beginnen ze tegen elkaar te zeggen : wolla a billa die mannetje anabolen ik wist mattie echt domme mensen die nederlandertjes wolla.

HEY BRO, GET YOUR STORY STRAIGHT LITTLE AFRICANI.
:roflol: pilletjes BCAA's :roflol:

Dat is gewoon een vraag... niets raar aan, debiel.

Uhum je voeten trainen ? wat gaje erop doen dikke teen curls ofzo.
En als je hier maar op een forum komt om mensen uit te maken van debiel moet je dringend eens aan je attitude werken ...

Met vriendelijke groeten

Terug
Naar boven