MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

'Wauw, ik wil jouw figuur, wat doe je van sport'
"Krachttraining"
'Bedoel je met gewichten?'
"JA"
'Oh nee dat doe ik niet, ik wil niet breed worden'

Laatst bewerkt:
Gesprek tussen mij en een vriendin die zeer dik is (categorie morbide obesitas):
Zij: ik kan er niet aan doen, ik word al dik als ik kijk naar eten
Ik: maar je eet toch onder andere elke dag 2 borden pasta?
Zij: ja maar ik ben Italiaanse, ik word niet dik van pasta
Ik: ???

Ze is niet nochtans niet verstandsloos maar eerder in ontkenning....
Ik ben Belg, ik word wel dik van pasta :o

Hahawtf

ik denk eerlijk dat veel van de citaten die hier komen eigelijk een soort van fout zijn in het logisch denken van de normale mens, dingen als 'vet omzetten in spier' en 'shakes zijn AAS' kunnen toch onmogelijk ooit opgeschreven geweest zijn, en zelfs dan nog zouden de mensen het uberhaupt nooit gelezen hebben, dus ik denk dat de mensen gewoon zelf redeneren over dat soort zaken en dan compleet verkeerde conclusies trekken. Het kan natuurlijk ook dat het van mond tot mond wordt doorgegeven, maar waar begint de BS dan? :) ik begon er zo over na te denken toen een vriend van me een vage uitleg begon tegen mij over somatotypering en verschillende soorten training en het was zo'n onzin dat ik er van overtuigd was dat hij het zelf bedacht moest hebben, het KON niet dat hij dit van iemand anders gehoord had, laat staan van een 'autoritaire bron', zoals een sportcoach of LO leraar

ja sommige mensen hebben een rijke fantasie...

ik denk eerlijk dat veel van de citaten die hier komen eigelijk een soort van fout zijn in het logisch denken van de normale mens, dingen als 'vet omzetten in spier' en 'shakes zijn AAS' kunnen toch onmogelijk ooit opgeschreven geweest zijn, en zelfs dan nog zouden de mensen het uberhaupt nooit gelezen hebben, dus ik denk dat de mensen gewoon zelf redeneren over dat soort zaken en dan compleet verkeerde conclusies trekken. Het kan natuurlijk ook dat het van mond tot mond wordt doorgegeven, maar waar begint de BS dan? :) ik begon er zo over na te denken toen een vriend van me een vage uitleg begon tegen mij over somatotypering en verschillende soorten training en het was zo'n onzin dat ik er van overtuigd was dat hij het zelf bedacht moest hebben, het KON niet dat hij dit van iemand anders gehoord had, laat staan van een 'autoritaire bron', zoals een sportcoach of LO leraar
Denkproces: Whey is AAS

- X traint zonder supplementen te nemen, X noemt zich naturel
- Z traint even lang en is veel buffer, die moet vast AAS nemen
- Vraagt aan buffe gast wat hij pakt: die zegt whey shakes
- Dus die gast is enkel veel buffer omdat hij shakes pakt en X niet
- Whey = AAS

Denkproces: Whey is AAS

- X traint zonder supplementen te nemen, heeft geen verstand van voeding en traint slecht, alhoewel persoon X er van overtuigd is dat beide goed zijn. Hij noemt zich natural
- Z traint even lang, heeft veel gelezen over voeding en training. Zijn voeding is op zijn minst, redelijk op orde. Als makkelijke eiwitbron neemt Z een eiwitshake.
- X Vraagt aan buffe gast wat hij pakt: die zegt whey shakes
- Persoon X heeft een nogal gelimiteerd denkvermogen en denkt dat Z buff geworden is enkel & alleen door Whey shakes. Met voeding & training houd X geen rekening.
- Whey = AAS

Fixed ;)

Echt heel veel mensen, vooral meisjes denken dat je met alleen ''shakes breed word''
:o Tegenwoordig doe ik alsof ik niks heb gehoord. Een keer wou een meisje beginnen met een eiwit dieet, alleen een vriendin van haar raadde het af. Ze zei: ''daar krijg je spieren van''

LOL

Laatst bewerkt:
en het is altijd shakies
zit je aan du shakies???¿¿¿¿¿

Echt heel veel mensen, vooral meisjes denken dat je met alleen ''shakes breed word''
:o Tegenwoordig doe ik alsof ik niks heb gehoord. Een keer wou een meisje beginnen met een eiwit dieet, alleen een vriendin van haar raadde het af. Ze zei: ''daar krijg je spieren van''

LOL

ik zit op een bier en friet dieet. daar word je pas breed van jonguh :cool:

LOL

Mijn vriendin werd anders niet gespierd van de extra eiwitten die ik haar gaf:o

Deze kreeg ik gisteren te horen : ik drink veel bier voor en na mijn training, daarvan gain ik veel gewicht

Het gaat vaak fout tijdens het doorvertellen. De een hoort iets en verteld dat aan zijn maat, maar hij is een klein dingetje vergeten en verteld dit verkeerd door. Dan doet zijn maat precies hetzelfde en zo voort totdat er een compleet bs verhaal te ronde gaat.

Terug
Naar boven