Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De auto's waar vrouwen in rijden zijn ook niet anders als die van mannen hoor..
toch best logisch dat ze dat niet snappen als je een vrouw bent? leg het ze dan gewoon uit.
Vandaag op het werk (vakantiejob in een ziekenhuis)
"Van bananen wordt je dik, die zitten vol met zetmeel en dat wordt direct naar vet omgezet"
"Je moet binnen de 15 minuten na je gefitnest hebt een banaan eten anders krijg je er geen goed effect van"
Zij: "als je krampen hebt moet je bananen eten dat helpt zeer goed, raar hé?"
Ik: "Bananen bevatten veel en wat magnesium, dat zorgt ervoor"
Zij: "Neen, dat is niet daardoor, en jij bent geen dokter dus jij weet er niets van"
Allemaal in 1 gesprek; even ter info die persoon moet dan 26 zijn en bijna een master-opleiding marketing op zak...
En kalium natuurlijk. Lees ook dat ik dit zei, dus geen deel uitmaakt van het "verstandloze citaat"

ya rightSowieso onzin wat je loopt te verkopen, jullie zijn allebei verstandsloos..
Vandaag op het werk (vakantiejob in een ziekenhuis)
"Van bananen wordt je dik, die zitten vol met zetmeel en dat wordt direct naar vet omgezet"
"Je moet binnen de 15 minuten na je gefitnest hebt een banaan eten anders krijg je er geen goed effect van"
Zij: "als je krampen hebt moet je bananen eten dat helpt zeer goed, raar hé?"
Ik: "Bananen bevatten veel en wat magnesium, dat zorgt ervoor"
Zij: "Neen, dat is niet daardoor, en jij bent geen dokter dus jij weet er niets van"
Allemaal in 1 gesprek; even ter info die persoon moet dan 26 zijn en bijna een master-opleiding marketing op zak...

haha ik had deze week echt een geweldige discussie met wat collega's. Ik kreeg een preek over mijn 'ziekelijke' eetgewoonten en trainen, terwijl ze zelf om 23:00 's avonds saucijzenbroodjes weg aan het werken waren.
haha ik had deze week echt een geweldige discussie met wat collega's. Ik kreeg een preek over mijn 'ziekelijke' eetgewoonten en trainen, terwijl ze zelf om 23:00 's avonds saucijzenbroodjes weg aan het werken waren.