JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Mijn vriendin werd anders niet gespierd van de extra eiwitten die ik haar gaf![]()
Leuk voor je.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vriendin werd anders niet gespierd van de extra eiwitten die ik haar gaf![]()
Daar heb je wel gelijk, maar ook een beetje aan de medemens denken natuurlijk. Ik kan me niet concentreren als eer 5m verder iemand staat te roepen alsof ie verkracht wordt![]()
Inb4 I Don't Wanna Live On This Planet AnymoreJoh haal gewoon creatine caps van 20 euro bij de tuinencheap en werkt tzelfde (10kg spier in 8weken
)
zag ik als fb comment op iemand zijn foto vane en pot whey
maar niet van patatten zeker

Fixed!ik zit op een bier en friet dieet. daar word je pas dik van jonguh![]()

Hoe weet je dat? Lekker veel frieten eten en niet dik worden, U jelly? Ben gestopt met groenten te eten bij mn frieten. Van de tomaat en sla werd ik dik
.Ik vraag aan iemand op mij te spotten bij de squat.
Kerel: ok, wat moet ik doen? Kerel wou vervolgens voor mij komen staan... Toen maar gesquat zonder spot :-)
Nou wat is hetAls ik dat bij mij op de sportschool zou vragen zou ik te horen krijgen: 'wat is squaten'.
Squaten? En die spotter wat is dat? Spotten is toch uitlachen?
snap m niet 
Is eig een smet op onze passie. Mensen die leven voor de sport BB die elke training alles geven.
Ze moesten ze allemaal bannen!
Heb veel collega's die er niets van begrijpen.
' waarvoor is die poeder? aan een dieet? Je hoeft toch niet afvallen?'
' Draaf je niet teveel door' je kunt er ook in doorslaan.
'Straks krijg je nog anorexia'
pffff
Lol. Waarom zou het voor een vrouw zo anders zijn?toch best logisch dat ze dat niet snappen als je een vrouw bent? leg het ze dan gewoon uit.