XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

bier bevat hopeine, sterkste bekende phyto-oestrogeen.

Nu hebben oestrogenen slechte naam in bb, maar sommige van de krachtigste middelen zijn gebaseerd op oestrogeen(dbol bv).

Tja, ik heb voor de cross 2 weken volop kunnen trainen 6x per week (werkloos) en 12 uur slaap per dag :o Maar merkte wel doordat ik zovaak ging dat ik minder gewicht kon pakken met sommige oefeningen..

Nu naar 4 dagen " rust " en bier vandaag gewoon een ontzettende knal training gehad..

heb trouwens wel een half xtc pilletje gehad zaterdag kan het daar msischien nog mee te maken hebben??

uhm ik word ook best gek als ik paar dagen niet kan trainen omdat ik me aggressie erin kwijt kan..En tja als je de mogelijkheid hebt strikt te eten , waarom zou je het niet doen? Tenzij je natuurlijk powerlifter bent is weer ander verhaal imo.

een verstandsloze in het topic ''citaten van verstandslozen''
:coffee:

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 01:06 ----------

Tja, ik heb voor de cross 2 weken volop kunnen trainen 6x per week (werkloos) en 12 uur slaap per dag :o Maar merkte wel doordat ik zovaak ging dat ik minder gewicht kon pakken met sommige oefeningen..

Nu naar 4 dagen " rust " en bier vandaag gewoon een ontzettende knal training gehad..

heb trouwens wel een half xtc pilletje gehad zaterdag kan het daar msischien nog mee te maken hebben??

Alcohol ontrekt water uit je lichaam + veel zweten door de X, je bent gewoon een heel stuk droger waardoor je groter oogt ;)

een verstandsloze in het topic ''citaten van verstandslozen''
:coffee:

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 01:06 ----------

Alcohol ontrekt water uit je lichaam + veel zweten door de X, je bent gewoon een heel stuk droger waardoor je groter oogt ;)

haha ja dat zal het wel zjin... morgen of overmorgen sta ik wrs weer met een k*t gevoel voor de spiegel :D

mental power mate.

Op smvb faalde ik op 115kg loglift, tot iemand zei(denk dat het locust was) "je kon toch 120kg"

Zo verschrikkelijk pissig dat het me zonder problemen lukte.

haha ja dat zal het wel zjin... morgen of overmorgen sta ik wrs weer met een k*t gevoel voor de spiegel :D

Niet elke dag voor spiegel staan.

'' Ik wil naturel trainen, dus geen creatine '' aldus mijn autistische trainingsmaatje.

Haha dat gezeik altijd over creatine. Al die niet- bodybuilders die iedereen vertellen hoe slecht het wel niet is. Waarbij ze bijwerkingen opnoemen die niet bij creatine horen, maar bij AAS.

'' Ik wil naturel trainen, dus geen creatine '' aldus mijn autistische trainingsmaatje.

"Ik wil natural trainen, dus geen whey of andere poedertjes" ,aldus mijn diergeneeskunde studerende trainingsmaatje.....[Insert facepalm here]

Edit: Overigens bestelde die 3 weken later wel een pot whey.

''Ik ga deze week, denk ik een pot whey bestellen"
antwoord: "dan kan je net zo goed gelijk Steriods gaan gebruiken is toch allemaal troep"

Is ook zeker niet nodig. Je leeft hoor, en als BBosman graag een Bossche Bol wilt eten mag dat toch? :D

haha kon er op wachten tot een powerlifter met VP > 18 zou reageren. Zeg nou zelf bestaat jou dieet alleen maar uit clean voedsel? sowieso niet.

Daarom ben ik ook zwaargewicht domme drol, maar wat dacht je van de lui in de -66, -74, -83 of -93 enz?

loop ik tijdens de lunch de huiskamer bij ons op de legering binnen, zit er een collega chips te eten.

Ik: zo, onderdeel van een goed gebalanceerd dieet?
Hij: ja zonder vet kun je geen spieren krijgen.
Ik: ooit weleens gehoord van voedingswaarden en caloriebehoefte?
Hij: ja joh, als ik een zo'n zak leeg eet heb ik al de helft van mij calorieen binnen.

loop ik tijdens de lunch de huiskamer bij ons op de legering binnen, zit er een collega chips te eten.

Ik: zo, onderdeel van een goed gebalanceerd dieet?
Hij: ja zonder vet kun je geen spieren krijgen.
Ik: ooit weleens gehoord van voedingswaarden en caloriebehoefte?
Hij: ja joh, als ik een zo'n zak leeg eet heb ik al de helft van mij calorieen binnen.

En hij is zeker heel dun?

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 19:23 ----------

"Ik wil natural trainen, dus geen whey of andere poedertjes" ,aldus mijn diergeneeskunde studerende trainingsmaatje.....[Insert facepalm here]

Edit: Overigens bestelde die 3 weken later wel een pot whey.

Weet je zeker dat hij geen dierverzorging studeert i.p.v. diergeneeskunde?

Blijf het lachwekkend vinden, al die knulletjes die net 1 a 2 jaar trainen. Kunnen nog niet uitgaan zonder in paniek te raken hoe het met hun voeding moet, raken in paniek als ze een dag niet kunnen trainen en vinden het stiekem zo stoer dat ze met jan en allemaal in gesprek raken over hun "sport". Plezier in je trainen houden, geduld en doorzettingsvermogen is veel belangrijker dan al dat andere overdreven gedoe.

Ik vind het toch knap dat jullie (ook ecto's die net trainen) in zulke gesprekken verzeild raken.

Vind het niet echt raar hoor, als je ergens voor gaat moet je er ook wat voor overhebben vind ik. Train nu net een jaar en drink bijna nooit bij het uitgaan, en als ik het doe heb ik meestal de volgende dag een soort van schuldgevoel. Nu train ik maar 1x in de week en zuip ik volop met slechte voeding en rust omdat ik ff weer plezier wil krijgen in de sport, en daarna weer dedicated alles strict doen. Mensen maken gewoon een keuze of ze lekker los willen doen en minder gainen/slechtere shape of dat ze 100% strict ermee willen bezigzijn
Is trouwens idd raar, al die gesprekken over fitness. Ook al wil ik het er niet over hebben begint er altijd wel iemand over, best irritant eigenlijk

Net een gast van 18 bij mij op de sportschool die een abonnement kwam afsluiten... Vraagt hij aan mij wanneer hij bij de betaal gegevens komt 'wat is dat bankrekening nummer? Waar staat dat op mijn pas? Wat is dat?'

Kan het nog begrijpen dat je je bankrekening niet uit je hoofd weet, maar dat je niet weet wat het is? : roflol:

Terug
Naar boven