010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken een gozer die begon te trainen en eerst flink wilde cutten. Was ook nodig. Lukte ook goed.
Hij haalde zelfs de pitjes uit de tomaat omdat ie anders daardoor vocht zou vasthouden...

Z'n grote broers trainden daar ook. Gebruikten wel e.e.a.
De oudste was echt een dude die halverwege zn shirt uittrok en om z'n kop bond als een piraat.
door heel de gym heen push ups doen haha. Wel hard trainen met een erg stoere uitstraling.
Schaduwboksen enzo, je kent het wel.
Goed, die tomaatdude is altijd het dikkerdje geweest in de family denk ik.
Hij ging ook ongeveer vanuit het niets 15-20km hardlopen (Rotterdam-Delft).
Knap als je dat kan, dat wel!
Potje cardio op de loopband. Komt ie aankakken:
"Ow leuk! zal ik een stuk met je meelopen?"
...
Ok![]()
Wil je echt wat bereiken zal je gewoon een manier voor jezelf moeten vinden om zo te trainen dat je het jaren volhoudt op een leuke manier.

hoe durven ze- Mensen: 'Die Olympische zwemmers, dat vind ik een mooi lichaam'. ECTOOOOS
- (Ik zit in de bulk) Mensen: 'Je wordt echt dikker he!'

ik neem nu 2 weken lang ontstekingsremmers voor mijn kuitblessures, je moet de mensen in de cafetaria van mijn werk zien kijken als ik een pil slik bij mijn eten(kga nu ni zeggen dat ik het niet extra opvallend doe om hun reactie te zien)
![]()

Blijf het lachwekkend vinden, al die knulletjes die net 1 a 2 jaar trainen. Kunnen nog niet uitgaan zonder in paniek te raken hoe het met hun voeding moet, raken in paniek als ze een dag niet kunnen trainen en vinden het stiekem zo stoer dat ze met jan en allemaal in gesprek raken over hun "sport". Plezier in je trainen houden, geduld en doorzettingsvermogen is veel belangrijker dan al dat andere overdreven gedoe.
Ik vind het toch knap dat jullie (ook ecto's die net trainen) in zulke gesprekken verzeild raken.

Daar gaan we:
- Ik ga al m'n vet omzetten in spier. Dus dan word ik heel gespierd.
- (Meneer die elke dag aardappels, groente, vlees eet) Jij eet toch elke dag rijst? Dat kan nooit goed zijn!
- Zoveel eiwitten is echt ongezond, dat merk je vanzelf, je bent nog geen 60.
- Ik hoef geen benen te trainen, want ik fiets regelmatig.
- Ik: 'Jij traint echt vaak je biceps he?' Hij: 'Ja, 4 of 5 keer per week'. Ik: 'Goed bezig! Wil het een beetje lukken?' Hij: 'Ja, want ik heb een zittende baan, dus ze krijgen toch wel genoeg rust'.
- Havermout? Dat is toch gemaakt voor baby's?
- (Meneer achter ps3 met als middageten chocola) Ik: 'Gezond bezig zie ik!' Hij: 'Ja, suikers verbranden toch meteen, dus dan word ik niet dikker'.
- (Ik zit in de bulk) Mensen: 'Je wordt echt dikker he!'
- (Vrouw) Als ik een paar weken buikspier oefeningen doe, zie je bij mij al echt veel buikspieren, dat vind ik niet mooi.
- (Ik eet wat om 3 uur) Meneer: 'Dit vind ik echt een hele rare tijd om te eten'.
- Ja kijk naar Arnold Schwarzenegger, daar is alles helemaal gaan hangen, zo zie jij er later ook uit!
- Heel veel mensen: 'Let je dan ook op je voeding enzo?' Ik: 'Ja, jij niet dan?' Heel veel mensen: 'Uhmm, nee, ik eet gewoon, denk ik'.
- Mensen: 'Die Olympische zwemmers, dat vind ik een mooi lichaam'. ECTOOOOS
- Maar bodybuilding spieren zijn geen functionele spieren, ik weet zeker dat ze niet eens zware dingen kunnen optillen.
Om dan nog maar te zwijgen over dingen die ik hoor over AAS![]()
Die olympische wielrenners hebben anders wel zieke benen.. http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2012/07/31/C28_FORSTEMANN_hendersonNB.jpg.h380.jpg

Heb jij dat nooit dan kerel? Dat mensen uit zichzelf over bodybuilding/krachttraining beginnen te praten, ook al geef je hier helemaal geen directe aanleiding voor..?
Het is mij toch wel vaak overkomen en gebeurd nog steeds wel eens..
Ik kap die gesprekken overigens zo snel mogelijk af, vindt 't maar vervelend..![]()