XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Net een gast van 18 bij mij op de sportschool die een abonnement kwam afsluiten... Vraagt hij aan mij wanneer hij bij de betaal gegevens komt 'wat is dat bankrekening nummer? Waar staat dat op mijn pas? Wat is dat?'

Kan het nog begrijpen dat je je bankrekening niet uit je hoofd weet, maar dat je niet weet wat het is? : roflol:

als hij dat nog eens weet, heeft hij nog lange weg tegaan in het bb gebeuren :D

uggh, the jealousy card.

Als je dat denkt, denk je dat mensen je beoordelen vanuit jouw kader normen en waarden(waarin jij jezelf elitair vind) ipv hun kader .

Het is inderdaad redelijk ziekelijk obsessief hoe sommigen hier hun eetschema/trainingsschema perfect moeten volgen, anders is hun dag naar de kloten.

Net zoals sommige mensen ziekelijk obsessief met hun auto bezig zijn. Diezelfde jealousy card wordt gespeeld om hun obsessie goed te praten.

Ja maar als ze al zeiken over t feit dat je kwark eet of wat dan ook dan slaat het gewoon nergens op :o

Maar inderdaad die auto sjonnies zijn ook erg vervelend, laatst reed er 1 voor me het terrein van de supermarkt op en die moest 3x die drempels schuin over om niet over de grond te schuren. Bij het binnen lopen zag ik hem staan dus ik vroeg hem of hij dat ding niet wat hoger zou leggen dat hij fatsoenlijk over de drempels kon. Vervolgens begon hij te zeiken over t feit dat ik jaloers zou zijn en alles zou doen voor zo'n auto als hij had.. uh.. nieuw model audi a4 of tupperware auto.. nee.. niet jaloers.. zelfs voor de yaris van mijn ma zou ik dat ding niet ruilen :o

Valt me overigens wel op hoe negatief mensen over hun trainingspartner zijn:roflol: In plaats van ze te helpen en uitleggen wat ze verkeerd hebben gaan ze als wijven op een forum er over zeiken.. Lekkere trainingsmaten :p

Maar inderdaad die auto sjonnies zijn ook erg vervelend, laatst reed er 1 voor me het terrein van de supermarkt op en die moest 3x die drempels schuin over om niet over de grond te schuren. Bij het binnen lopen zag ik hem staan dus ik vroeg hem of hij dat ding niet wat hoger zou leggen dat hij fatsoenlijk over de drempels kon. Vervolgens begon hij te zeiken over t feit dat ik jaloers zou zijn en alles zou doen voor zo'n auto als hij had.. uh.. nieuw model audi a4 of tupperware auto.. nee.. niet jaloers.. zelfs voor de yaris van mijn ma zou ik dat ding niet ruilen :o
Tupperware, te fout inderdaad.. Ergste is nog, dat ze eigenlijk meer als genoeg bodemspeling hebben, alleen steekt die plastic zooi uit en dat willen ze natuurlijk niet beschadigen :roflol:

Mijn auto heeft daadwerkelijk maar een paar cm bodemspeling, maar geen tupperware te bekennen. Het rijdt en stuurt heerlijk, en ik kom alle drempels gewoon normaal over :D

Van een ander forum:

Persoonlijk verkies ik dan toch kracht boven massa. Er wordt veel te veel belang gehecht aan massa terwijl kracht veel belangrijker is. Mooie gestroomlijnde spieren zijn zoveel beter en mooier dan een dikke vetlaag op je biceps.

En als antwoord op vraag voor meer uitleg:

Massa is nu eenmaal vet. Of denk jij echt dat een spier zo groot kan worden?

Tupperware, te fout inderdaad.. Ergste is nog, dat ze eigenlijk meer als genoeg bodemspeling hebben, alleen steekt die plastic zooi uit en dat willen ze natuurlijk niet beschadigen :roflol:

Mijn auto heeft daadwerkelijk maar een paar cm bodemspeling, maar geen tupperware te bekennen. Het rijdt en stuurt heerlijk, en ik kom alle drempels gewoon normaal over :D

Auto's verlaagd is niets mis mee zolang het maar niet anderen tot hinder brengt.. En kwa uiterlijk pimpen kan op zich ook geen kwaad als het er maar uit ziet alsof het zo hoort. Lelijkste is nog wel gigantische bumpers, spoilers en dat dan het geld op was en het resultaat een lapjes auto is :roflol:

En bijna altijd zijn het van die sjonnies die willen racen en dan de dijk af rijden, versnellingsbak slopen,rechtdoor gaan bij een snelweg afslag of rechtdoor gaan over de rotonde waardoor de hele vooras er onder uit gerukt was (moet ik nog ergens foto's van hebben :o).

Het ergste was wel een kerel die beweerde dat zijn turbo civic sneller was dan mijn diesel omdat benzine altijd sneller was dan diesel? :o Het resultaat was bij 220 km/h een heleboel zwarte rook :roflol: . Vervolgens beweren dat hij begon met uitlopen voor zijn motor het begaf en hij toch echt sneller was. Jammer was wel dat hij begon te schelden toen ik zei dat diesel inderdaad niet zo snel was toen zijn auto op de oplegger weg reed.

Laten we maar blij zijn dat ze met hun auto's bezig zijn en niet met bodybuilding anders voorspel ik flinke blessures.

Mij werd aangerade op de sportschool om alleen kwark te eten verder niks. ''Dat is super goed kom je echt veel van aan want ligt zwaar op de maag en super veel eiwitten enzo is echt goed man moet je gewoon een pot per dag man, geloof mij je wordt een beest binnen 2 maanden!!!''

Natuurlijk geloofde ik hem...
:D

Werkgever was enorm bezorgd omdat sinds ik geen koffie meer drink (voor de creatine) er enorm "opgeblazen" uit zie. Na helemaal uitgelegd te hebben wat creatine is, doet, etc is hij er nog meer van overtuigd dat ik anabolen neem en gaat hij mijn vader inlichten. Gelukkig weet die wel dat het niet schadelijk is.

En nu niet beginnen dat ik verstandloos ben omdat caffeine de werking van creatine niet tegengaat ;) doordat er zoveel tegenstrijdige onderzoeken zijn neem ik het voor de zekerheid niet

Er kwam een verkoper van fitness-produchten in de gym en vroeg aan iemand:
Hoe komt het dat jij zo zweet?

Hij zei :
Dat komt van de creatine, dat houd vocht op en daarmee zweet ik zo fel.

De verkoper zei terug:
Die creatine moeten wij nog uitvinden. En gaf hem een schouderklopje.

:roflol:

Die kerel is echt dom, die traint nog geen jaar, groeit gelijk bloemkolen en gaat ons dan zeggen hoe het moet. :roflol:

Werkgever was enorm bezorgd omdat sinds ik geen koffie meer drink (voor de creatine) er enorm "opgeblazen" uit zie. Na helemaal uitgelegd te hebben wat creatine is, doet, etc is hij er nog meer van overtuigd dat ik anabolen neem en gaat hij mijn vader inlichten. Gelukkig weet die wel dat het niet schadelijk is.

En nu niet beginnen dat ik verstandloos ben omdat caffeine de werking van creatine niet tegengaat ;) doordat er zoveel tegenstrijdige onderzoeken zijn neem ik het voor de zekerheid niet
Lol , je bent 18 , vertel die baas dat hij met zijn eige zaken meot bemoeien. the ****!

Lol , je bent 18 , vertel die baas dat hij met zijn eige zaken meot bemoeien. the ****!

Ja idd, hij vond zelf ook dat het niet echt zijn zaken waren maar had ook van anderen gehoord dat ze zich zorgen maakten. Ben trouwens pas 17, foute jaartal ingevuld :D

Vandaag op vakantiebaantje in de kantine:

Gesprek ging over fitness etc.

En plots een iets oudere vrouw: Op men vorig werk was er zo een kerel die eiwitten pakte, hij had zo een grote pot vol met het wit van een gekookte eieren, moest er wel even om lachen, dit is niet onwetendheid over de sport maar echt gewoon achterlijk zijn :D

Moet eerlijk zeggen dat voor ik aan de sport begon, ik dat ook dacht :o Niet iedereen heeft de interesse om te weten wat proteïnen, koolhydraten,... zijn :)

Herinner ik me dan toch niets van. Is ook al even geleden :p

Vind het niet echt raar hoor, als je ergens voor gaat moet je er ook wat voor overhebben vind ik. Train nu net een jaar en drink bijna nooit bij het uitgaan, en als ik het doe heb ik meestal de volgende dag een soort van schuldgevoel. Nu train ik maar 1x in de week en zuip ik volop met slechte voeding en rust omdat ik ff weer plezier wil krijgen in de sport, en daarna weer dedicated alles strict doen. Mensen maken gewoon een keuze of ze lekker los willen doen en minder gainen/slechtere shape of dat ze 100% strict ermee willen bezigzijn
Is trouwens idd raar, al die gesprekken over fitness. Ook al wil ik het er niet over hebben begint er altijd wel iemand over, best irritant eigenlijk

Daar doelt hij ook op, dat je een schuldgevoel krijgt van een keertje drinken. Kom op zeg, je bent geen pro. Je zegt min of meer ook dat als jij alles weer strict doet, je geen plezier meer hebt in het trainen en alles er om heen. Dus dan zie je het als een verplichting of niet? Dat is het obsessieve gedoe waar DG80 het over heeft.

Vind het niet echt raar hoor, als je ergens voor gaat moet je er ook wat voor overhebben vind ik. Train nu net een jaar en drink bijna nooit bij het uitgaan, en als ik het doe heb ik meestal de volgende dag een soort van schuldgevoel. Nu train ik maar 1x in de week en zuip ik volop met slechte voeding en rust omdat ik ff weer plezier wil krijgen in de sport, en daarna weer dedicated alles strict doen. Mensen maken gewoon een keuze of ze lekker los willen doen en minder gainen/slechtere shape of dat ze 100% strict ermee willen bezigzijn
Is trouwens idd raar, al die gesprekken over fitness. Ook al wil ik het er niet over hebben begint er altijd wel iemand over, best irritant eigenlijk

@ Alex1606 precies!

Maar jbrwjan lees je eigen verhaal nog eens door, het is toch idioot dat je nu echt het tegenovergestelde moet doen om weer plezier in het sporten te krijgen? Denk je niet dat je beter een gemiddelde van beide kan nemen en zo gewoon vele jaren plezier in het trainen kan houden? Het is toch ****ed up als je na 1x drinken een schuldgevoel hebt. Er is zo ontzettend veel verloop in krachtsport, zijn de beginnergains op en weten ze voor hun zelf wel een reden minder te trainen. Wil je echt wat bereiken zal je gewoon een manier voor jezelf moeten vinden om zo te trainen dat je het jaren volhoudt op een leuke manier.

Terug
Naar boven