AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik kijk altijd ziek boos, dus niemand durft me aan te spreken, en als er dan is iemand komt die vraagt hoe lang ik nog bijv. op de bench moet kijk ik hem wel zo aan dat ie het antwoord niet afwacht..
Trainen = beast mode = iedereen bek dicht :p

Je begreep me verkeerd, ik doelde niet op mensen uit de gym. Daar heb ik totaal geen problemen mee, om te ouwehoeren over het trainen. Wel gewoon na de training, tijdens me workout wil ik me gewoon kunnen focussen..

Ik doelde meer op mensen uit de kroeg of op 't werk. Om maar een voorbeeld te geven. ;)

Ik was trouwens gister even aan het wielrennen met m'n broer. En toen hadden we het zo over Olympische prestaties. En toen kwamen we bij Usain Bolt. Die meneer heeft een topsnelheid van 44,72km/h als ik me niet vergis. Toen gingen wij dat even fietsen.

Dat een mens zo hard kan rennen is ZIEK!

Inderdaad, gast bij ons op m'n oude voetbalclub kon rond de 40km per uur rennen... ook maar 100meter maar ging echt ziekelijk hard

Je begreep me verkeerd, ik doelde niet op mensen uit de gym. Daar heb ik totaal geen problemen mee, om te ouwehoeren over het trainen. Wel gewoon na de training, tijdens me workout wil ik me gewoon kunnen focussen..

Ik doelde meer op mensen uit de kroeg of op 't werk. Om maar een voorbeeld te geven. ;)

Euuw oke.
Nee heb ik nooit last van, maar ben ook ecto :D

Typisch iets van vrouwen die willen afvallen en hun vetpercentage willen verlagen

"sporten is niet goed, je word er juist zwaarder van"

Nog nooit gehoord, is ook een hele vreemde redenatie..

Daar gaan we:

- Ik ga al m'n vet omzetten in spier. Dus dan word ik heel gespierd.
- (Meneer die elke dag aardappels, groente, vlees eet) Jij eet toch elke dag rijst? Dat kan nooit goed zijn!
- Zoveel eiwitten is echt ongezond, dat merk je vanzelf, je bent nog geen 60.
- Ik hoef geen benen te trainen, want ik fiets regelmatig.
- Ik: 'Jij traint echt vaak je biceps he?' Hij: 'Ja, 4 of 5 keer per week'. Ik: 'Goed bezig! Wil het een beetje lukken?' Hij: 'Ja, want ik heb een zittende baan, dus ze krijgen toch wel genoeg rust'.
- Havermout? Dat is toch gemaakt voor baby's?
- (Meneer achter ps3 met als middageten chocola) Ik: 'Gezond bezig zie ik!' Hij: 'Ja, suikers verbranden toch meteen, dus dan word ik niet dikker'.
- (Ik zit in de bulk) Mensen: 'Je wordt echt dikker he!'
- (Vrouw) Als ik een paar weken buikspier oefeningen doe, zie je bij mij al echt veel buikspieren, dat vind ik niet mooi.
- (Ik eet wat om 3 uur) Meneer: 'Dit vind ik echt een hele rare tijd om te eten'.
- Ja kijk naar Arnold Schwarzenegger, daar is alles helemaal gaan hangen, zo zie jij er later ook uit!
- Heel veel mensen: 'Let je dan ook op je voeding enzo?' Ik: 'Ja, jij niet dan?' Heel veel mensen: 'Uhmm, nee, ik eet gewoon, denk ik'.
- Mensen: 'Die Olympische zwemmers, dat vind ik een mooi lichaam'. ECTOOOOS
- Maar bodybuilding spieren zijn geen functionele spieren, ik weet zeker dat ze niet eens zware dingen kunnen optillen.

Om dan nog maar te zwijgen over dingen die ik hoor over AAS :(

Hoe kan een mening verstandloos zijn? Dat iemand niet jouw bekrompen mening deelt wil dus gelijk zeggen dat het verstandloos is? En niet alle zwemmers hebben 0 massa

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik had laatst iemand die zei tegen me

"Je moet echt niet zoveel fitnesse krijg je later kanker van en een slappe dikke huid"

"Die shakes is allemaal bende en kwarktroep word je later lelijk van"

Paar weken later vraagt ie me wat de beste kwark is om te kopen :D

of

Hij: Je moet echt niet zoveel fitnesse straks word je 2x zo breed als mij
Ik: Tja
Hij: Maar ik blijf sterker ouwee til elke dag vet veel op bij me werk
Ik: Ja wie weet..
Hij: Weet ik gewoon til elke dag ijzere balken en alles
Ik: Hoe weet je dat dan?
Hij: jaa maar eey ik blijf gekker

:eek:??

tijedens mijn bijverdienste als magazijnier, een veertigjarig wijf met paparmen:

Zij: gij doet da ook zeker *maakt curlachtige beweging met de armen*
Ik: Ja, jij ook?
Zij: *spant haar vetarmen op* neen allemaal naturel door zwaar te werken.

Chocolaatjes en Hertog roomijs naar binnen stompen is dan ook zwaar werk.

tijedens mijn bijverdienste als magazijnier, een veertigjarig wijf met paparmen:

Zij: gij doet da ook zeker *maakt curlachtige beweging met de armen*
Ik: Ja, jij ook?
Zij: *spant haar vetarmen op* neen allemaal naturel door zwaar te werken.
als iemand dat tegen mij vraagt zeg ik altijd nee ik doe alleen maar * doet ruk beweging * :wanker: :D

Toen ik nog 94kg woog voordat ik begon met trainen, zeiden mensen dat ik ''aanleg had om verschrikkelijk breed te worden''. Na mijn cut, toen ik 72kg was zeiden mensen ''ja jij kan wel trainen maar je zal nooit heel breed worden want je hebt denk ik geen aanleg, ben je veel te dun voor''.

En 5 maanden daarna woog ik 83kg...............

Mensen kijken veel te vaak naar aanleg en genen en weet ik veel wat terwijl ze er geen verstand van hebben. Zien ze een dik iemand en dan zal hij wel dik zijn want ''hij heeft gewoon aanleg om dik te zijn'', ''maar als hij gaat trainen zal het vast een beest worden!''. Natuurlijk geloven mensen nog in vet omzetten naar spier ofzo.

Toen ik nog 94kg woog voordat ik begon met trainen, zeiden mensen dat ik ''aanleg had om verschrikkelijk breed te worden''. Na mijn cut, toen ik 72kg was zeiden mensen ''ja jij kan wel trainen maar je zal nooit heel breed worden want je hebt denk ik geen aanleg, ben je veel te dun voor''.

En 5 maanden daarna woog ik 83kg...............

Mensen kijken veel te vaak naar aanleg en genen en weet ik veel wat terwijl ze er geen verstand van hebben. Zien ze een dik iemand en dan zal hij wel dik zijn want ''hij heeft gewoon aanleg om dik te zijn'', ''maar als hij gaat trainen zal het vast een beest worden!''. Natuurlijk geloven mensen nog in vet omzetten naar spier ofzo.

zei familie van mij ook.... even groot als ik maar 2x zo zwaar...spande zijn biceps aan en zei als ik afval ga ik echt grote armen hebben.... zei zelf van ja dat kan...:rolleyes: hij is zelf niet zo snugger en als hij dat zou geloven ? zou hij misschien ook aan het sporten gaan, MAAR helaas niet....

vandaag kapotgelachen..

we hebben bij ons in de sportschool maar 1 powerrack..
die was bezet, dus ik vroeg aan die kerel hoeveel setjes hij nog moest doen.
hij bood aan dat ik tussen zijn setjes door wel zou kunnen squatten, dikke prima dus.

we raakte wat aan de praat , en hij zij tegen mij: "ja dit is echt weinig gewicht.."
het gewicht waar ik 10 reps deed.. deed hij singles.
ik vroeg hem waarom hij dan niet meer gewicht deed, hij vertelde me dat hij last had van zijn heupen.

ik zei tegen hem: mischien moet je wat meer rust nemen of even wat deloaden..het kan zijn dat je wat overtraint bent.

hij: "er bestaat niet zoiets als overtrainen , olympische gewichtheffers trainen ook elke dag."
ik: "hoevaak squat je per week ?"
hij: "elke dag natuurlijk , ik ben alleen maar dunner en sterker geworden"

zucht....overtraint zijn en nog elke dag squatten FAIL
enige wat ik hem heb zien doen is partials met veel te veel gewicht, en singles.

ego van sommige mensen..

olympische gewichtheffers trainen ook elke dag ja.... maar die zitten ook aan de aas....

Over trainen doe je niet snel.. denk eerder dat het aan z'n voeding ligt aan gezien die zelf al zegt ik wordt dunner..

Terug
Naar boven