Daar gaan we:
- Ik ga al m'n vet omzetten in spier. Dus dan word ik heel gespierd.
- (Meneer die elke dag aardappels, groente, vlees eet) Jij eet toch elke dag rijst? Dat kan nooit goed zijn!
- Zoveel eiwitten is echt ongezond, dat merk je vanzelf, je bent nog geen 60.
- Ik hoef geen benen te trainen, want ik fiets regelmatig.
- Ik: 'Jij traint echt vaak je biceps he?' Hij: 'Ja, 4 of 5 keer per week'. Ik: 'Goed bezig! Wil het een beetje lukken?' Hij: 'Ja, want ik heb een zittende baan, dus ze krijgen toch wel genoeg rust'.
- Havermout? Dat is toch gemaakt voor baby's?
- (Meneer achter ps3 met als middageten chocola) Ik: 'Gezond bezig zie ik!' Hij: 'Ja, suikers verbranden toch meteen, dus dan word ik niet dikker'.
- (Ik zit in de bulk) Mensen: 'Je wordt echt dikker he!'
- (Vrouw) Als ik een paar weken buikspier oefeningen doe, zie je bij mij al echt veel buikspieren, dat vind ik niet mooi.
- (Ik eet wat om 3 uur) Meneer: 'Dit vind ik echt een hele rare tijd om te eten'.
- Ja kijk naar Arnold Schwarzenegger, daar is alles helemaal gaan hangen, zo zie jij er later ook uit!
- Heel veel mensen: 'Let je dan ook op je voeding enzo?' Ik: 'Ja, jij niet dan?' Heel veel mensen: 'Uhmm, nee, ik eet gewoon, denk ik'.
- Mensen: 'Die Olympische zwemmers, dat vind ik een mooi lichaam'. ECTOOOOS
- Maar bodybuilding spieren zijn geen functionele spieren, ik weet zeker dat ze niet eens zware dingen kunnen optillen.
Om dan nog maar te zwijgen over dingen die ik hoor over AAS