MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Die van mij is heus geen 6 centimeter hoor hij is wel... wel... 32 centimeter... slap! (vooroordeel mij niet)

:roflol:

Volgens mij groeit je pik eerder van AAS dan dat hij krimpt.. Je ballen daarintegen..

Maar zal wel door verhouding komen dat ze kleiner lijken.. Van dikke mensen zeggen ze ook altijd dat die een kleine hebben maar als dat echt zo was zouden ze zich niet voort kunnen planten omdat ze al een aardige lengte moeten overbruggen voor ze überhaupt onder die buik uit komen.

lengte is overrated, omtrek is de nieuwe lengte

Inb4 discussie over pikmaten op dbb

Sorry ik ben gewoon een heel onzekere jongen :p:rolleyes:

die van mij heeft een omtrek van 28 centimeter. is dat goed? hij is 4 centimeter lang, maarja omtrek is de nieuwe lengte. het is eigenlijk wel alsof je een cd tegen een wijf's doos drukt maar dat maakt niet uit.

Ah joh gewoon rekken dat stuk meat..

48kg

kom je nog wel overeind 's ochtends?

ohhh

Met dat gewicht hoort hij op de Fitness area thuis.

Hmm ik wilde iedereen quoten om weer ontopic te gaan maar dat is me te veel werk.

De kersverse moeder doet wel haar best om in beweging te blijven. ‘Ik wandel gewoon veel.’
De 32-jarige blondine is naast haar dagelijkse wandelsessies druk bezig om haar vetmassa om te zetten in spieren. Haar lievelingsmaaltje, macaroni met kaas, moet ze voorlopig laten staan. Ook figureert de diva vanaf morgen in Amerikaanse spotjes van de Weight Watchers. Dus hopelijk kunnen we jullie binnenkort weer verblijden met wat sexy bikinfoto's van mevrouw Simpson.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/entertainment/2012/09/jessica-simpson-kan-niet-sporten

Dan is het niet gek dat die fabeltjes niet uit de wereld gaan.

Terug
Naar boven