''jij mag wel een goed lichaam hebben, maar je bent wel klein geschapen want van trainen wordt je penis kleiner''
Klopt hoor, ik heb echt een ziek grote pik.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
''jij mag wel een goed lichaam hebben, maar je bent wel klein geschapen want van trainen wordt je penis kleiner''

Die van mij is heus geen 6 centimeter hoor hij is wel... wel... 32 centimeter... slap! (vooroordeel mij niet)

Waarom denk je dat ik hier ben, niet om af te vallen eh kneus

Ben bijna 1,77m en heb vroeger voor ik trainde nog eind de 40 gewogen ookop 1,74.. volgens mij kan dat niet eens, vriend van me is 1,80 en 65 kilo p 7% ofso![]()
en mn vet% was toen meer dan 7, iets van 13-14.Waarom denk je dat ik hier ben, niet om af te vallen eh kneus
Waarom denk je dat ik hier ben, niet om af te vallen eh kneus
De kersverse moeder doet wel haar best om in beweging te blijven. ‘Ik wandel gewoon veel.’
De 32-jarige blondine is naast haar dagelijkse wandelsessies druk bezig om haar vetmassa om te zetten in spieren. Haar lievelingsmaaltje, macaroni met kaas, moet ze voorlopig laten staan. Ook figureert de diva vanaf morgen in Amerikaanse spotjes van de Weight Watchers. Dus hopelijk kunnen we jullie binnenkort weer verblijden met wat sexy bikinfoto's van mevrouw Simpson.