XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Veel chicks kijken ook niet verder dan dan..
*Oh je buikje oh wat een lekker sixpackje oh dit dat*

SHADDAFACKUAAAAP :D

was laatst ook op een feest waarbij een jongen z'n buikspieren strak aangespannen had en de hele tijd met hetzelfde biertje rond liep. beetje laten zien dat hij alcohol mag drinken van zijn mama. de eisen voor het zijn van een badass worden steeds lager...

Ik durf niet met mijn shakebeker rond te lopen =(

Veel chicks kijken ook niet verder dan dan..
*Oh je buikje oh wat een lekker sixpackje oh dit dat*

SHADDAFACKUAAAAP :D

Alsof ze een 50 kilo ecto met sixpack een lekker buikje vinden hebben :roflol:

Jij gaat toch ook niet geilen op dikke t**ten die op een vet wijf geplakt zijn?:o

Jij gaat toch ook niet geilen op dikke t**ten die op een vet wijf geplakt zijn?:o

zeg dat niet te hard. ik zie genoeg ultra-ecto (ik zeg ff ultra-ecto omdat ik ook niet bepaald 100 kg weeg) met een hele knappe vriendin. juist degene waarvan ik dacht dat ze homo waren.

Ik geil daar niet op nee.

"Ze zien het verschil tussen skinny boy en gespierd nog wel, komt alleen steeds minder voor dus verwachtingen lager van vrouwen? Alleen voordelig voor ons toch?"

dit citaat dus :P

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 23:08 ----------

zeg dat niet te hard. ik zie genoeg ultra-ecto (ik zeg ff ultra-ecto omdat ik ook niet bepaald 100 kg weeg) met een hele knappe vriendin. juist degene waarvan ik dacht dat ze homo waren.

Precies die. Fragiele dudes met skinny jeans :roflol:
Ik las trouwens in een onderzoek tijdje terug dat 30 of 40% van
de vrouwen liever een hele dunne man heeft ???

Idd tegenwoordig verwijven de meeste jongens ook..

uggs, skinyn jeans, U halzen gekleurde opa broeken etc..
En hoe ectoér hoe beter wtf =S

Idd tegenwoordig verwijven de meeste jongens ook..

uggs, skinyn jeans, U halzen gekleurde opa broeken etc..
En hoe ectoér hoe beter wtf =S

kun je nagaan, ik woon in de provincie groningen; provincie der droogkloten en daar is fag-inisme a redelijk aan de gang. hoe erg zou het wel niet in het westen etc zijn? niet beledigend ofzo voor bb'ers die daar wonen, maar als ik daar naar t strand ga ofzo zie ik allemaal van die ultra-ecto hipsters die denken dat ze dik het systeem aan t ****en zijn met hun goedkope troep en felgroene skinnyjeans en grote zonnebrillen. bij mij op school worden die (op het moment) nog als fl**kers aangezien. daarmee bedoel ik niet homoseksueel, maar echt zwaar p*ssy-gay. zelfs homo's hebben een afkeer tegen hun.

tja get real...

misschien kan je hiermee bij de oudere dames wel een punt maken maar verder.... liften voor de vrouwen is imo dom bezig zijn :D \

Of van die jongens met zoon klein tasje om hun nek, soort foto camera tasje...

nektaz, vol met wiet, als ekte bundy's

kun je nagaan, ik woon in de provincie groningen; provincie der droogkloten en daar is fag-inisme a redelijk aan de gang. hoe erg zou het wel niet in het westen etc zijn? niet beledigend ofzo voor bb'ers die daar wonen, maar als ik daar naar t strand ga ofzo zie ik allemaal van die ultra-ecto hipsters die denken dat ze dik het systeem aan t ****en zijn met hun goedkope troep en felgroene skinnyjeans en grote zonnebrillen. bij mij op school worden die (op het moment) nog als fl**kers aangezien. daarmee bedoel ik niet homoseksueel, maar echt zwaar p*ssy-gay. zelfs homo's hebben een afkeer tegen hun.

JEZUS JA!

Met van die vans/all stars in 10 kleuren. Lekker origineel doen :')

Is toch meer rond de leeftijd van 15 - 16 jaar dat die bishes op ab's vallen?
Eens ze wat ouder worden vallen ze toch wel op een iets buffer persoon.

wat een kenners hiero

vrouwen in de 20 kijken vooral naar de kont. Moet een lekkere bulge inzitten, in de zakken.

Wou ik eerst ook zeggen, maar niet gedaan omdat hij nog maar 2 maanden bezig is op die foto en misschien van ver komt en misschien zelfs 1e maand niet wist wat hij deed.
Kan je beter beoordelen op 1 jaar trainen, op 2 maanden is moeilijk.
Maar goed, just my 2 cents.

Haha ja klopt moest van ver komen, was toen ik begon 65 kilo, nu 73. (188cm) Was eerst echt een wandelende tak vandaar dat je nu al wel een verschil ziet.(beginnersgains)

Hoorde 2 weken geleden deze,

"als ik jou was zou ik je benen niet trainen hoor, anders kom je met voetbal niet meer vooruit, vooral squatten is heel slecht voor je snelheid"

"Ja nee ik wil eerst mijn biceps trainen, dan zijn die mooi vol als ik aan mn borst ga beginnen."

...the f-

Terug
Naar boven