AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Niet slecht :)

wat is er mis met een vrouw die 3a 5x per week traint ?en vooral KT,het is verschrikkelijk hoeveel vragen ik krijg.wat is je doel ,voor een wedstrijd bla bla bla.moet k uren op de crosstrainer staan omdat k een vrouw ben.laat mijn ding doen.gelukkig bestaat er mp3 waardoor ze me niet echt durven aanspreken.
vandaag wilde iemand me aanspreken terwijl ik me barbell nam voor mijn walking lunges.echt ik werd wel woedend.k keek gwn andere kant.
k wil me focussen op mijn training ,me volledig geven.daar s toch niets mis mee?oh jee in mijn gym blijkbaar wel.terwijl het een fitness center is.(hoort niet bij healty gyms die onzin)

wat is er mis met een vrouw die 3a 5x per week traint ?en vooral KT,het is verschrikkelijk hoeveel vragen ik krijg.wat is je doel ,voor een wedstrijd bla bla bla.moet k uren op de crosstrainer staan omdat k een vrouw ben.laat mijn ding doen.gelukkig bestaat er mp3 waardoor ze me niet echt durven aanspreken.
vandaag wilde iemand me aanspreken terwijl ik me barbell nam voor mijn walking lunges.echt ik werd wel woedend.k keek gwn andere kant.
k wil me focussen op mijn training ,me volledig geven.daar s toch niets mis mee?oh jee in mijn gym blijkbaar wel.terwijl het een fitness center is.(hoort niet bij healty gyms die onzin)

inb4 tl;dr

Het probleem is, denk ik, dat jij niet de enige bent die je volledig wilt geven:roflol:

Hoeft je niet zo aan te stellen hoor...
Is normaal dat je aangesproken wordt...

Doen mannen ook gewoon tegen elkaar hoor, vragen ook wat hun doelen zijn, hoe lang je al traint enz, basic sht...

Onze gym is ook echt hardcore maar wel goede sfeer en leuke gesprekken, niks mis mee zolang je maar goed traint.

Ok af en toe wil je gewoon echt gaan trainen en knallen en gewoon weg wezen, maar je moet me niet vertellen dat dat altijd zo is, praatje hier, praatje daar is ook wel eens plezant tussen setjes door, en soms leer je nog wat bij.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 20:00 ----------

Hij bedoelt dat die mannen zich ook volledig willen geven... aan jou.
Doordenkertjes zijn niet je sterkste punt.:rolleyes:

ja idd ,k train ook met enkele mannen soms.die weten wat ze doen.babbeltje doe k ook wel wat vragen.eens stond ik 30min te spreken.k wil ook niet iemand een slecht gevoel geven dat ie stoort ofzo.maar jah.
er is wetenschappelijk bewezen dat vrouwen niet echt 2x nadenken.
en k zou niet weten wie zich wilt geven.

ik: train je fullbody?
hun: tuurlijk fullbody, ma borst triceps dinsdag rug biceps en woensdag schouders.
Ik: das geen fullbody en je traint geen benen.
hun: neen geen echte fullbody want benen zit er niet bij, maar anders is het wel een fullbody

ik: dus je neemt amino's
hun: ja super goeie, wel 0kcal
ik: sprakeloos:D want had zo een uitspraaak niet van die kerel(die dacht ik aardig wat kennis heeft) verwacht.

Persoon in kwestie: ga je vandaag naar de gym?
Ik: ja vandaag zijn me benen aan se beurt.
Hij: kun je beter gaan voetballen man..
Ik: niet echt..
Hij: nah denk het wel. Dan gebruik je toch nagenoeg alleen je benen.
Ik: zucht.........

ja idd ,k train ook met enkele mannen soms.die weten wat ze doen.babbeltje doe k ook wel wat vragen.eens stond ik 30min te spreken.k wil ook niet iemand een slecht gevoel geven dat ie stoort ofzo.maar jah.
er is wetenschappelijk bewezen dat vrouwen niet echt 2x nadenken.
en k zou niet weten wie zich wilt geven.

ok :roflol:

Gister terwijl ik in gesprek was met mijn broertje in de kleedkamer, dikke vent. "Je moet niet teveel eiwit shakes nemen want anders stopt je lichaam met het zelf aanmaken" Doe mij zo'n lichaam dat het zelf aanmaakt! :p

Terug
Naar boven