XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Je zegt dat die gast zegt dat je een mr olympia lichaam niet kunt bereiken zonder hulp. het staat in dit topic dus jij denkt dat het niet waar is
dat mag je dat dan toch even preciseren hoor :) het gene wat ik gepost had stond een (c) teken achter wat wil zeggen dat iemand anders het gezegt heeft voor als je het nog niet zou weten ? :)

dat mag je dat dan toch even preciseren hoor :) het gene wat ik gepost had stond een (c) teken achter wat wil zeggen dat iemand anders het gezegt heeft voor als je het nog niet zou weten ? :)

recap: random dude: "iedereen die een goed gespierd lichaam heeft neemt anabolen. "

Jij zegt: In deze context was het iets van een bodybuilder/fitnisser die toch al 2a3 jaar bezig is.
(dus met een toch al redelijk ontwikkeld lichaam) --> je zet er fotos bij van mr olympia.

Nu kan je er nooit uitzien zoals een olympia na 3 jaar. Zelfs niet met hulp

Dus is dan het verstandloze dat hij dacht dat je mr olympia kon worden in 3 jaar? Of wat bedoel je in hemelsnaam?

Leg het eens uit.

Ik heb me vandaag toch de meest onnozele van allemaal gehoord...

Van die (eiwit)shakes word je agressief en krijg je een kort lontje.

Ja pas maar op want ik slik ze. :>

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 20:28 ----------

Dat moest je zeggen.

Zojuist wel weer een leuke. Er was een gast heel scheef aan het benchen, echt maar een halve ROM aan het maken en zijn voeten gingen alle kanten op. Gewicht was iets van 60 á 70 kg. Ik vroeg hem of hij bewust maar halve reps maakte. Hij keek heel onnozel en vroeg wat ik bedoelde. Ik herhaalde de vraag en kreeg vervolgens als antwoord dat hij dat expres deed om niet te veel andere spiergroepen aan te spreken, en hiermee pakte hij ook meer zijn achterste schouderkop aan. :sukkeltje:

Sommige mensen zijn wel zielig.. bij mij traint er ook een wat verlegen ecto die amper aankomt :( traint al 2 jaar geloof ik heb gelukkig zeer voorzichtig wat (gevraagd) advies gegeven...

Die mensen zijn niet zielig, maar de medewerkers bij de sportschool.
Naar mijn mening moeten die het zien en hulp bieden.

Bij mij in de sportschool pas ook, 2 beginners die nergens wat vanaf wisten gingen assisted
pull ups doen waarbij de machine 90kilo mee tilde terwijl zij 60 wogen.
Niemand die er wat van zegt, inclusief medewerkers.

Bij mij in de sportschool pas ook, 2 beginners die nergens wat vanaf wisten gingen assisted

Die medewerkers bij ons kijken neer op beginners en hebben echt schijt, ze komen dan ook meestal naar mij toe voor vragen:D ik voel me soms net oom hoody:o

ja klopt dan moet je gewoon hard gaan kreunen alsof je klaarkomt terwijl je pisgat verstopt zit. dan komt hij vanzelf wel naar je toe.

dus waren ze aan het machine military pressen met 30kg?

nja niks schadelijks toch? naarmate ze langer in de gym komen en zich meer in de sport gaan interesseren leren ze vanzelf wel wat ze moeten doen om te groeien. Ik (en ik denk bijna iedereen hier) ben ook begonnen met wat aanklooien op machines en een schema'tje van de sportschool. Als je iets wil weten of iets nodig hebt moet je gewoon je bek open trekken want het komt allemaal niet vanzelf op je af rollen.

Die medewerkers bij ons kijken neer op beginners en hebben echt schijt, ze komen dan ook meestal naar mij toe voor vragen:D ik voel me soms net oom hoody:o

Ik kijk ook eerder naar een beest dan de ecto's die bij ons lopen voor advies.
Alleen tja die mensen betalen voor een bepaalde service en elke dikke huisvrouw word begeleid alsof het een model is en die jochies laten ze links liggen.
Het is ook niet vreemd dat 90% bij ons geen resultaat behaald.

@Billy, ja ze moeten er ook om vragen maar het zou aangeboden moeten worden vanuit een sportschool.
Sommige doen uitvoeringen zo beroerd dat een barbell curl een fullbody oefening word.

Zou dat ook graag hebben dat ze afkomen voor vragen, help heel graag, alleen heb ik niet die uitstraling en ben ik nog wat te jong I guess.
Maar heb ook vaak dat ik gasten bezig zie en denk, komop jongens ga wat research doen en begin met echte gains te maken..., maar heb niet de juiste tact om dat gaan te adviseren...

tis wel wat van beide kanten imo, je gaat je toch ook verdiepen in de sport waar je uren per week aan besteed? Het kan tegenwoordig niet beter, gewoon thuis vanuit je luie zetel

tis wel wat van beide kanten imo, je gaat je toch ook verdiepen in de sport waar je uren per week aan besteed? Het kan tegenwoordig niet beter, gewoon thuis vanuit je luie zetel

Idd, vaak wil ik ook gewoon gaan zeggen, check DBB uit, maja...

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 22:45 ----------

Anyway, tijd voor gaan te knorren.

Ik kan me tegenwoordig niet zoveel meer bekommeren om de form van andere mensen.... of iig ik ga er niks van zeggen als ik diegene niet ken. maarja degene die ik ken zijn meestal de vaste klanten en die weten over het algemeen wel hoe ze moeten trainen. ik bedoel het heeft toch weinig zin om zo'n beachboy advies te geven die na 1 maand trainen geen zin meer heeft omdat hij geen progressie ziet.

Ik kan me tegenwoordig niet zoveel meer bekommeren om de form van andere mensen.... of iig ik ga er niks van zeggen als ik diegene niet ken. maarja degene die ik ken zijn meestal de vaste klanten en die weten over het algemeen wel hoe ze moeten trainen. ik bedoel het heeft toch weinig zin om zo'n beachboy advies te geven die na 1 maand trainen geen zin meer heeft omdat hij geen progressie ziet.

Of wanneer ze je niet serieus nemen, omdat je maar 20 bent. Oké, ik ga vaak dwars in op wat men allemaal maar denkt tegenwoordig en dan word ik weer eens voor gek uitgemaakt. Denk hierbij aan diep squatten is niet slecht voor je knieën, 6 keer per dag eten is lichamelijk gezien onzin, vasten biedt voordelen.

Ben ook maar gestopt met mensen helpen als ze weer eens een verdoete uitvoering hebben. Dat gebeurt overigens meerdere keren per training (vandaag een vrouw die stiff-legged deadlifts deed met bolle rug, 2 jongens die met bolle rug aan het squatten en vervolgens deadliften waren (ze doen het in ieder geval wel ;-) )) en het personeel doet er niets aan. Sterker nog, ze zien het niet eens.

Laatst bewerkt:
Ik weet dat assisted pull ups niet hardcore genoeg voor dit forum om het blijkbaar te kennen.
Military press is onmogelijk in die machine.
Ging erom dat je de machine mee kan laten helpen om het gewicht te verminderen.
Voorbeeld: ik weeg 75kilo, zet de machine op 20, dus ik moet 55kilo op eigen kracht doen met pulls ups.

Zij deden de machine op 90 kilo, wegen rond 60, dus als het ware doen ze -30kilo op eigen kracht.
Terwijl ze dachten dat ze 90kilo aan verzetten waren en dat dat heel makkelijk was.

Is het nu wat geloofwaardiger en duidelijker?

Terug
Naar boven